Supermor1234

Udstyr

317 indlæg i dette emne

Det eneste jeg lige kan komme på af mangler er en blød børste. Selvom babyen ikke har hår, er det godt at børste deres hoveder i starten, så blodcirkulationen bliver holdt igang. Det kan desuden mindske risikoen for arp.

Og regnslag til barnevognen er uundværligt i DK :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har en voksipose fra storebror, og den regner jeg ikke med kommer i brug før vinteren efter, altså når baby er næsten 1 år.

I kan jo fx ønske jer en voksipose i dåbsgave :)

Baby M skal ikke døbes, men kan da ønske en til navne festen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det eneste jeg lige kan komme på af mangler er en blød børste. Selvom babyen ikke har hår, er det godt at børste deres hoveder i starten, så blodcirkulationen bliver holdt igang. Det kan desuden mindske risikoen for arp.

Og regnslag til barnevognen er uundværligt i DK :)

Godt tænkt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det råd jeg gang på ganf har fået af diverse veninder uafhængigt af hinanden er: KØB EN VOKSI POSE! Alle har sagt det og alle siger den er uundværlig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det råd jeg gang på ganf har fået af diverse veninder uafhængigt af hinanden er: KØB EN VOKSI POSE! Alle har sagt det og alle siger den er uundværlig

Jeg er enig. Den er guld værd. Vi har en som mine forældre har brugt til min søster. Hun er altså 16 år og den er stadig pæn og fungerer upåklageligt. Det er virkelig kvalitet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er guld værd.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men er det ikke dumt med en Voksi pose når sommeren er lige om hjørnet ??

Og de måneder inden sommeren burde fint kunne klares med godt tøj og dyne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine sov i dem frem til maj, så kom der sommerdyne og så kom den frem igen med ulddynen 1 okt. En lift er også fin og rigtig god her den første tid. Den brugte jeg når vi skulle på ture og på cafe eller bio hvor det er fint at de kan ligge sådan lidt isoleret for lyd og lys... men Voksi har vi bare altid været glade for, især da de blev så store at liften ikke kunne bruges mere og de ville sidde op... og så havde vi den med ind de stedet vi Eks var på besøg og så fungerede den som legetæppe. Og de har brugt voksiposen indtil de ikke sov i barnevognen mere. De elskede den alle tre. Nu regner vi med at vores dreng kommer allerede i starten af jan og at han nok ikke er den største derfor vil jeg nok starte ud med liften. Men der er ingen tvivl om at voksiposen kommer med på listen over ting vi ikke kan undvære.. vi ser pt lige nu på indkøb af Kombivogn hvor liften kan stå i... egentlig bare for at gøre det nemt når jeg skal ud af døren med tre børn skoletasker og bare mangler plads i bilen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov ja det bliver fire børn lige om lidt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men er det ikke dumt med en Voksi pose når sommeren er lige om hjørnet ??

Og de måneder inden sommeren burde fint kunne klares med godt tøj og dyne?

Måske er det frostvejr indtil slutningen af april. Det er jo ikke usædvanligt. Voksien giver en helt anden varme plus det er dejligt for sådan en helt lille baby, at de ikke skal kvæles helt i tøj.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja kan godt se hvad i mener... Meeeeeeen tænker jeg hellere køber en efter sommeren når vinteren nærmere sig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja kan godt se hvad i mener... Meeeeeeen tænker jeg hellere køber en efter sommeren når vinteren nærmere sig :)

Det ville jeg også have valgt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har købt denne Odder barnevogn. Der medfulgte: 3 dyner. 3 nye madrasser. Pusletaske. Parasol. Regnslag. Sele til barnevognen. Støtte så baby kan sidde op i barnevognen. 2 myggenet. 7 lagner. En ubrugt lift med madras. Kopholder. Stort soldækken.

2500 kr.!!!

Kan godt betale sig at kigge efter brugte sager

post-13024-0-41745400-1475653680_thumb.p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde lammeskind i barnevognen og så en god tyk dyne og så var hun i en uldragt fra joha den første vinter, det fungerede SÅ fint :)

Men sidste år var hun blevet så gammel at hun sparker dynen af sig, så der købte jeg en sleebee, den er fantastisk, så er ved at undersøge hvilken lillesøster skal have, for sleebeen findes ikke længere, og nej køber ikke en voksi til 2100 kr!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Køb en brugt? Der er milliarder til salg på nettet. Trendsales, tradono og Reshopper :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Køb en brugt? Der er milliarder til salg på nettet. Trendsales, tradono og Reshopper :)

Synes stadig 1200 kr for en brugt er alt for dyrt, dem som er nede i 400-500 kr er bare ikke pæne mere.

Og så er jeg mega røg hysterisk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De fås også i pæn stand til omkring de 500. Men forstår dig godt ift røg. Men det er jo ikke alle der lugter af røg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har købt denne Odder barnevogn. Der medfulgte: 3 dyner. 3 nye madrasser. Pusletaske. Parasol. Regnslag. Sele til barnevognen. Støtte så baby kan sidde op i barnevognen. 2 myggenet. 7 lagner. En ubrugt lift med madras. Kopholder. Stort soldækken.

2500 kr.!!!

Kan godt betale sig at kigge efter brugte sager

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De fås også i pæn stand til omkring de 500. Men forstår dig godt ift røg. Men det er jo ikke alle der lugter af røg

Har bare ikke fundet nogen i ok stand til den pris, og dem som ryger på fb som er i god stand, de ryger op over 1000 kr i budrunder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja de ved godt hvad de skal have for det :-O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Frederiksberg centeret har 20 års fødselsdag eller noget i den stil og har gode rabatter at hente. Har lige købt en bunke babytøj.

Og så lige noget Royal Copenhagen med 20 procents rabat til mig :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er autostol og seng indkøbt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik vi hentet en fin kravlegård. Kravet var at der skulle være hjul på, justerbar i højden og hvid. Så fandt en brugt som er som ny. 350 kr. 1500 fra ny. 

Jeg vil have en kravlegård for min egen skyld. Vi har to katte og jeg synes det er rart at vi kan gå på toilettet uden at være bange for at der sker noget med barnet. Så må tiden vise om hun vil finde sig i at ligge i den 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 hours ago, kmbe said:

Så fik vi hentet en fin kravlegård. Kravet var at der skulle være hjul på, justerbar i højden og hvid. Så fandt en brugt som er som ny. 350 kr. 1500 fra ny. 

Jeg vil have en kravlegård for min egen skyld. Vi har to katte og jeg synes det er rart at vi kan gå på toilettet uden at være bange for at der sker noget med barnet. Så må tiden vise om hun vil finde sig i at ligge i den 

 

Vil kattene ikke bare, modsat en hund, kravle op til barnet? :) 

 

Jeg har også købt kravlegård denne gang,  mest fordi storesøster så ikke skal hele tiden passe på lillesøster der ligger på gulvet når hun tonser rundt, det der med at køre udenom får for det meste godt men ind i mellem er der lige fart nok på, så tænker giver mindst sur mor at lillesøster blot kan ligge i højden :) 

jeg skal så lige have min malet for jeg vil have den sort, og den man kan få sorte er mega store, den her er kun 80x80 :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tilgengæld havde jeg lånt en thorn skråstolstol sidst, og har faktisk fundet en gratis til denne gang fordi skruerne i den ene side var faldet af, det har vi samlet :)

 

Den var guld værd, nem at flytte rundt i huset grundet håndtaget, have på bordet, og den har den fordel at ryggen kan ligges fladt ned så længe de er helt små :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER