Supermor1234

Udstyr

317 indlæg i dette emne

Og didymos. Tror den hedder pflum eller noget i den stil

IMG_4458.PNG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Årh en grøn yaro med bladmønster :wub

 

Nej skal jeg have flere skal det nok være en anden str istedet, men nej om et par år så det jo slut med det vikleri :) 

 

men synes de er smarte, smed ida i ringslyngen i dag da vi var nede og handle.

 

den yaro er altså også bare fin! 

Har du prøvet en anden binding end fwcc, vi øver kangaroo, den er ikke helt så svær at stramme synes jeg :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej har ikke prøvet andre. Jeg bruger ikke viklen så tit. Synes fx det er svært at handle ind med den for man kan ikke rigtigt bukke sig ned hvis man taber noget. Så bruger den mest hvis vi er på tur og barnevognen er for besværlig. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Se lige vores nye vikle :)

Er allerede helt vild med den - glæder mig til at have den med i Legoland i næste uge, det bliver skønt at bære hende i den en hel dag :)

 

 

IMG_1128.PNG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Neeeeej hvor er den flot!!! Virkelig, virkelkg flot!!! Tilllykke med den. Og skægt at se dit ansigt. Det er første gang :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak tak :)

Ja jeg vovede pelsen og blev lidt mindre anonym :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Chloé ligner dig HEEEEELT vildt 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er den fiin! :wub

og ja vildt sjovt at sætte ansigt på! 

 

Jeg fik min ellevill hjem i går, så har de fejlleveret så har fået en str 4 istedet for 5, har valgt at beholde den og prøve kræfter med en 4'er! 

Vi skal i haunstrup zoo på lørdag og glæder mig til at have den med! 

IMG_9192.PNG

IMG_9193.PNG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 hours ago, januar2017 said:

Chloé ligner dig HEEEEELT vildt 

 

Det er der flere der siger - kan også godt selv se det :) Men når man kigger babybilleder af mig, ligner hun slet ikke. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøøøøj hvor er den også lækker @Kia... :kuller Jeg skal have øvet nogle andre bindinger, bare så vi har lidt forskelligt at vælge mellem :) 

 

Er den ikke meget kort i str 4? Eller er der stadig mulighed for forskellige bindinger i den størrelse?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke særligt meget stof til overs når jeg binder en standardbinding i str. 6. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige bestilt en paraplyklapvogn som kan lægges helt ned - vi skal til Frankrig i august, bare 4 dage, så jeg orker ikke at slæbe en kæmpe klapvogn med. Tænker at jeg kan tage liftmadrassen med, så hun stadig kan ligge ordentligt og sove.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

KAn de egentlig allerede ligge i klapvogn nu? Hvilken en har du bestilt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

13 minutes ago, januar2017 said:

KAn de egentlig allerede ligge i klapvogn nu? Hvilken en har du bestilt?

Jeg mener man siger 6 mdr

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har base str i str 5, for jeg gider ikke lange haler :D 

der er vidst en del bindinger i str 4, pt øver vi kangaroo, og der var 5'eren i hvert fald alt for lang! :) 

 

de kan sagtens ligge i klapvogn, vi havde vores med til legoland da ida var 4 mdr., men den kan også ligges helt ned i sædet :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så længe de kan ligge helt ned, er det ikke så meget anderledes end en barnevogn :)

Har bestilt en Hauck Speed Plus - simpel paraplyklapvogn med kaleche.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt forstå du ikke vil have den store med micka! Skal I flyve derned? 

 

Jeg er ret vild med den her ellevill vikle! 

IMG_9212.PNG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja vi skal flyve, og selvom man beskytter dem i de der taske, kan de nemt få knubs alligevel - så hellere paraplyklapvognen som er billig og som vi højst sandsynligt også må have med til gaten i begge lufthavne :) 

 

Hvor er du bare sej til de der bindinger @Kia... - hvad hedder den der?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 hours ago, Micka said:

Ja vi skal flyve, og selvom man beskytter dem i de der taske, kan de nemt få knubs alligevel - så hellere paraplyklapvognen som er billig og som vi højst sandsynligt også må have med til gaten i begge lufthavne :) 

 

Hvor er du bare sej til de der bindinger @Kia... - hvad hedder den der?

 

Ja det gjorde min veninde også da de var i spanien sidste uge :) 

 

føler mug slet ikke sej til de bindinger, men har aftalt med mig selv vi skal vikle en binding hver dag vi ikke er så sikre i som fwcc :)

 

den der er en ganske alm ruck uden nogen fancy lukning - jeg ser rigtig meget wrap you in loves videoer :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var i jyllandspark zoo - vi startede med at smide hende i barnevognen, men efter 5 min hvor hun lå og trak sig op i maven, så smed jeg hende i viklen så hun også kunne opleve noget, der sad hun så næsten det meste af dagen :) 

IMG_9326.PNG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

17 minutes ago, Kia... said:

Vi var i jyllandspark zoo - vi startede med at smide hende i barnevognen, men efter 5 min hvor hun lå og trak sig op i maven, så smed jeg hende i viklen så hun også kunne opleve noget, der sad hun så næsten det meste af dagen :) 

IMG_9326.PNG

Hvor ser det dejligt ud :wub man sidder bare bedst hos mor.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay jeg må simpelthen lige dele noget helt sindssygt fantastisk. Karoline har jo stort set ALDRIG sovet mere end 30 min. til middagslur. Vi var ved at blive sindssyge. Så derfor fandt jeg tyngdeposen. Fandt den brugt og tænkte "jaja nu må vi se". 

I går sov hun lur med den på for første gang og hun sov tre (!!!!!!!) timer! Og i dag sover hun nu på 2. time! Det er helt crazy!!!! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor godt @januar2017 - det er da noget af en forandring :) Håber at den fortsætter med at virke så godt på hende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder da til hun er en lille trykhedsbaby! Det lyder dejligt, både for jer og hende at hun får en lur i løbet af dagen! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja hun er jo sådan en baby der elsker at være blandt mange mennesker og smiler til alt og alle. Så hun har måske haft brug for lidt ekstra tryghed ved lurene. Meeeeen nu må vi se. Træerne vokser ALDRIG ind i himlen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER