Supermor1234

Udstyr

317 indlæg i dette emne

1 minute ago, Micka said:

Så fint hun ligger der @januar2017, håber det giver lidt bedre søvn i løbet af dagen :)

 

Ej hvor fedt @Kia... - jeg har lige siddet og overvejet det til mødregruppen, så godt at det var en god oplevelse :)

 

Der var faktisk en mødregruppe med i dag, de fleste børn var mellem 8-10 mdr så de kunne lidt mere end Ida, men for mig var det mest det at få lidt ny inspiration med hjem! Laura har tumlet vildt her til aften, og er vild med "næbdyret" fordi den kan hun selv stå og vippe på uden at holde ved nogen! :) (Den kan ikke købes i butikkerne). 

 

vi får helt sikkert brugt kyllingen endnu mere nu! Og de øvelser han viste på elefanten og krokodillen gjorde Laura helt automatisk da hun var en 10 mdr og hvis de stod midt på gulvet! :) Men fik endnu flere tips til elefanten, så det var mega fedt :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej hvor fedt! Håber virkelig vi får nogle

bObles i dåbsgaver!! For vi skal helt sikkert have nogle men vi burde have dem nu for Synes jeg mangler lidt ting til at aktivere hende med

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Thomas foreslog at vi opretter en e-mail konto i karolines navn og sender løbende alt muligt random. Billeder og den slags. Og så når hun bliver ældre kan hun læse tilbage på alt muligt. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

12 hours ago, januar2017 said:

Thomas foreslog at vi opretter en e-mail konto i karolines navn og sender løbende alt muligt random. Billeder og den slags. Og så når hun bliver ældre kan hun læse tilbage på alt muligt. 

 

Det var da en fed nutidig idé!! 

En elektronisk tidskapsel! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige solgt min vikle i dag, måtte erkende den var for lang, så har bestilt en 5er i stedet :) 

 

men hendes som købte den havde en mega lækker ellevill med! Jeg er solgt! Sådan en må jeg bare eje og er faldet for den her - men der er røv længe til børnepengene falder :/ 

Den er virkelig let lækker, tynd og blød! 

 

https://www.ellevill.com/products/zara-aubergin-

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej vi fik godt nok mange fine gaver til Karoline. Blandt andet to børneopsparinger som henholdsvis min mor og thomas' forældre har oprettet. Hun er totalt priviligeret. Og så en trip trap stol med indsats i så hun snart kan bruge den. Og en masse andre fede ting!! Det er lige før at gaverne (minus børneopsaringerne) giver det samme som vi har givet for hele festen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så skønt med gaver man virkelig føler man kan gøre brug af! 

 

Vi fik en bæresele i gave, en jeg egentlig havde ønsket os i barselsgave inden jeg fik gang i viklerne, men så kan kæresten også bære, og jeg prøvede lige at smide den store på ryggen - det gik let som en leg (da hun først blev overtalt til at sidde der) 

IMG_7406.JPG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik vi en ringslynge til samlingen, det er godt nok nemt!

IMG_7576.JPG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay den er godt nok flot!! Hvilken størrelse? Og det var slet ikke svært at binde?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

39 minutes ago, januar2017 said:

Okay den er godt nok flot!! Hvilken størrelse? Og det var slet ikke svært at binde?

Str M, den er fra littlefrog.com de havde udsalg på deres 2. sortering (jeg har dog ikke fundet fejlen på den endnu). 

 

Nej det er super nemt!! :) 

 

havde en i bomuldslæred jeg havde lkøbt brugt, den kunne jeg slet ikke stramme, så solgte den igen, den her er i viklestof og glider dejlig nemt! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var i Legoland i dag - vi havde den skønneste dag! Hele min familie var med (søskende, kærester og mine forældre).

 

Jeg havde taget klapvogn og ringslyngen med! Det fungerende bare perfekt! 

Ida i ringslyngen når hun var vågen så hun kunne se med, så kunne Laura låne klapvognen og spare lidt på bentøjet, og så sov Ida sine lure i vognen! Og så blev vognen brugt til alt oppakning man nu har med til sådan et par størrelser :P 

 

 

IMG_7675.PNG

IMG_7673.PNG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det ser så hyggeligt ud :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er virkelig blevet glad for vikleriet! 

Så nu har jeg bestilt endnu en fastvikle, den har været noget tid undervejs for de har skulle bestillt den hjem fra Norge, men nu skulle den lande i dk den kommende uge!! 

 

Vi øver en ny binding, det tager maange gange inden den sidder i hænderne, men hun sad åbenbart godt, for hun sov inden for 10 min! Nu hun lagt i barnevognen :) 

 

Så går jeg lige og lure lidt på om vi skal prøve an med rygbindingerne... 

 

IMG_9043.PNG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha er spændt på om du kommer til at mestre en rygbinding. Jeg er ikke helt sikker på jeg tør 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, januar2017 said:

Uha er spændt på om du kommer til at mestre en rygbinding. Jeg er ikke helt sikker på jeg tør 

 

Jeg tænker jeg ender hos en bekendt der er skide dygtig til det eller tager til Grams og får hjælp, tænker det bare lige skal prøves et par gange :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte en begynder fastvikle til 300 kr så jeg kunne teste om det var noget jeg og Chloé gad, og det var det så :) Så nu har jeg købt en brugt lidt bedre vikle som jeg venter på kommer, og solgt den anden videre. Glæder mig til at blive bedre til at vikle.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Micka said:

Jeg købte en begynder fastvikle til 300 kr så jeg kunne teste om det var noget jeg og Chloé gad, og det var det så :) Så nu har jeg købt en brugt lidt bedre vikle som jeg venter på kommer, og solgt den anden videre. Glæder mig til at blive bedre til at vikle.

 

Spændende, hvilken har du købt? 

Jeg har en Nona som fastvike og en littlefrog som ringslynge, og så har jeg en ellevill fastvikle på vej :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en didymos og en yaro. Bruger dog mest min yaro pga. blendet som er nemmere at binde. Men den ligger fast i vores bil så vi altid har et bæreredskab med. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har forelsket mig lidt i yaro efter jeg var til grams sidst :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan ser den ud?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den var hvid 100% bomuld og så i deres blad mønster, jeg var nu ikke lige så vild med den hvide, men er mega vild med deres bladmønster! 

 

Men både Nona og ellevillen eri bomuld, så tænker hvis vi skal have noget andet skal det være noget uld til vinter og noget hør til sommer, men altså de vikler jo fint dem jeg har :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja og vi skal også tænke på at børnene jo vokser ud af dem. Ingen grund til at have mere end 2-3 stykker. Man kan jo egentlig sagtens klare sig med een. 

 

Så en i een af Facebookgrupperne. Hun havde 18 (!!!) til en værdi af ca. 45.000. Det er jo vildt. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt en Yaro, netop med bladmønstret i grøn :) Den er super lækker, har lige hentet den.

Tænker den lige skal have en tur i vaskemaskinen og stryges og så er den klar til brug :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

@Kia... jeg kan altså godt lide de hvide vikler!! Min yaro er glat i det og det gør den nem at stramme. Min didymos er ren bomuld hvilket gør at den er virkelig svær at stramme. Så den bruger jeg ikke særligt meget selvom jeg bedst kan lide farven på den da den er lilla og pink. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det her er min yaro turtle

 

 

IMG_4460.PNG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER