Posted September 8, 2016 Jeg er gået kold i tv serier og har kastet mig over dokumentarer på Netflix. Hvad skal jeg se? :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 8, 2016 The true cost The mask you live in The begining Of life De er rigtig gode :) Fat sick and nearly dead, Er semi god, mere underholdende end decideret faktuel. Og så har jeg selv disse på listen: Omg gmo Forks over knives Foodmatters (tror måske jeg har set den, men jeg er i tvivl). Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 8, 2016 Black fish (mener jeg den hedder - den om spækhuggere og seaworld mm). Vil dog også lige anbefale en serie jeg lige er begyndt på - grand hotel Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 9, 2016 Black fish (mener jeg den hedder - den om spækhuggere og seaworld mm). Vil dog også lige anbefale en serie jeg lige er begyndt på - grand hotel Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 9, 2016 The true cost The mask you live in The begining Of life De er rigtig gode :) Fat sick and nearly dead, Er semi god, mere underholdende end decideret faktuel. Og så har jeg selv disse på listen: Omg gmo Forks over knives Foodmatters (tror måske jeg har set den, men jeg er i tvivl). Tak! Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 9, 2016 The JinxDen kan jeg ikke finde på Netflix? :/ Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 9, 2016 Jeg kom lige til at huske på 'Girl rising' som også er virkelig god, men umiddelbart ser det ud til at den er fjernet :chin: Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 9, 2016 Vil gerne slå et slag for "cosmos" med Niel DeGrass Tyson. Hvis man er bare lidt til videnskab, universet og historien bag, er den interessant og virkelig smukt lavet :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 9, 2016 Vil gerne slå et slag for "cosmos" med Niel DeGrass Tyson. Hvis man er bare lidt til videnskab, universet og historien bag, er den interessant og virkelig smukt lavet :) Ja den er rigtig god :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 9, 2016 Ja den er rigtig god :)Den er kommet på listen :) Tak Share this post Link to post Share on other sites