Mistel

Whisper?

20 indlæg i dette emne

Er der nogen, der bruger det og kan give en lille forklaring på hvordan det virker?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Haha, så nej :lol

Hvad er det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan et slags chatsted hvor man anonymt kan fortælle sine hemmeligheder agtig. Det nye sort, du ved ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mener du ASMR?

Og hvad er så det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og hvad er så det?

Det er sådan et fænomen, der har spredt sig på nettet. Det står for Autonomous sensory meridian response.

Grundlæggende er det en sådan kildende/rislende følelse, som nogen føler ved bestemte stimuli - fx hvisken, sagte tale, klikkelyde og forskellige andre. Søg på ASMR på youtube og så vælter det frem ;)

Jeg ved godt, det lyder mega mærkeligt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er sådan et fænomen, der har spredt sig på nettet. Det står for Autonomous sensory meridian response.

Grundlæggende er det en sådan kildende/rislende følelse, som nogen føler ved bestemte stimuli - fx hvisken, sagte tale, klikkelyde og forskellige andre. Søg på ASMR på youtube og så vælter det frem ;)

Jeg ved godt, det lyder mega mærkeligt ;)

Jeg søger og finder en video med en nydelig ung kvinde det hvisker meget lavt, for derefter at tørre hendes ellers rene bord af med en hvid klud (på opfordring fra tidligere seere :blink ), hun smører også sine hænder i noget håndcreme og jeg nåede også at spole frem til et sted hvor hun sad og gned på en tromme af noget træ og læder.

Jeg frygtede øjeblikket hvor hun ville begynde at le højt, men det skete ikke, hun tog det faktisk yderst seriøst.

:blink Jeg forstår det ikke...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

haha, jeg ved, at det er sært, men det giver mening for nogen - heriblandt mig. Jeg er altid blevet mega beroliget af hvisken og sagte tale, og det har hjulpet meget på min søvnløshed og anfald af lettere angst, som jeg har lidt af. 

 

Nå, vil ikke hijacke trådstarters tråd ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

haha, jeg ved, at det er sært, men det giver mening for nogen - heriblandt mig. Jeg er altid blevet mega beroliget af hvisken og sagte tale, og det har hjulpet meget på min søvnløshed og anfald af lettere angst, som jeg har lidt af.

Nå, vil ikke hijacke trådstarters tråd ;)

I hijacker bare løs! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

haha, jeg ved, at det er sært, men det giver mening for nogen - heriblandt mig. Jeg er altid blevet mega beroliget af hvisken og sagte tale, og det har hjulpet meget på min søvnløshed og anfald af lettere angst, som jeg har lidt af.

Nå, vil ikke hijacke trådstarters tråd ;)

Ej undskyld, jeg kom vidst til at gøre grin med det. Det er jeg ked af.

Jeg tror bare ikke at jeg forstod hvad det skulle gøre godt for. Indrømmet, så fik jeg den tanke om det skulle være noget seksuelt på en måde jeg ikke forstår :Blush

Jeg må checke det ud igen når jeg ikke lige har 2 ungers støj i baggrunden. Jeg lider selv af søvnløshed i perioder, måske det endda kan hjælpe mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej undskyld, jeg kom vidst til at gøre grin med det. Det er jeg ked af.

Jeg tror bare ikke at jeg forstod hvad det skulle gøre godt for. Indrømmet, så fik jeg den tanke om det skulle være noget seksuelt på en måde jeg ikke forstår :blush

Jeg må checke det ud igen når jeg ikke lige har 2 ungers støj i baggrunden. Jeg lider selv af søvnløshed i perioder, måske det endda kan hjælpe mig :)

Kan ikke svare for andre :) Men for mig er der INTET seksuelt i det!

og det er helt ok - bliver bestemt ikke fornærmet, for jeg regner ikke med, at folk forstår pr automatik! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

haha, jeg ved, at det er sært, men det giver mening for nogen - heriblandt mig. Jeg er altid blevet mega beroliget af hvisken og sagte tale, og det har hjulpet meget på min søvnløshed og anfald af lettere angst, som jeg har lidt af.

Nå, vil ikke hijacke trådstarters tråd ;)

Så skal du da se noget Søren Ryge? ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skal du da se noget Søren Ryge? ^_^

Altså jeg vil gerne sove - ikke gå i livslangt koma :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej undskyld, jeg kom vidst til at gøre grin med det. Det er jeg ked af.

Jeg tror bare ikke at jeg forstod hvad det skulle gøre godt for. Indrømmet, så fik jeg den tanke om det skulle være noget seksuelt på en måde jeg ikke forstår :Blush

Jeg må checke det ud igen når jeg ikke lige har 2 ungers støj i baggrunden. Jeg lider selv af søvnløshed i perioder, måske det endda kan hjælpe mig :)

Der er også nogle gange noget på DR3 med en kvinde, der lægger makeup og fortæller om det med hviskestemme. Jeg synes, det virker lidt komisk :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg vil gerne sove - ikke gå i livslangt koma :lol

:D :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg vil gerne sove - ikke gå i livslangt koma :lol

Jeg kan blive helt betaget af den mand. Har endda prøvet at få Astrid til at sove til Søren Ryge engang (man kan vel blive desperat :D ) dog uden held :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan blive helt betaget af den mand. Har endda prøvet at få Astrid til at sove til Søren Ryge engang (man kan vel blive desperat :D ) dog uden held :lol

Haha, fedt!! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, fedt!! :D

Man gør mange dumme ting i desperation :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER