louisevibe

Jamie Oliver

10 indlæg i dette emne

Nogle der har spist på Jamie Oliver Restaurant i London (eller andre steder?)

Vi skal til London med Jespers arbejde i weekenden (med alt betalt!) og lørdag skal vi spise på Jamie Oliver restaurant og vi skal bestille forud. Og så kunne der være rart med en anbefaling, noget man bare MÅ smage når man nu er der?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har været der nogle gange (for flere år siden, dog) og det kan absolut anbefales. Derudover har vi spist på Gordon Ramsay i Chelsea, som er en kæmpe (mad-)oplevelse, hvis man er til det.

Ellers Google Gastropubs, der har vi også haft mange gode middage. Vi var på en i Notting Hill, men husker desværre ikke, hvad den hed.

I den billigere ende er jeg selv meget glad for at spise indisk, og synes altid jeg har været tilfreds. Stort set

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogle der har spist på Jamie Oliver Restaurant i London (eller andre steder?)

Vi skal til London med Jespers arbejde i weekenden (med alt betalt!) og lørdag skal vi spise på Jamie Oliver restaurant og vi skal bestille forud. Og så kunne der være rart med en anbefaling, noget man bare MÅ smage når man nu er der?

Hvilken en af dem? :) altså i London? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilken en af dem? :) altså i London? :)

Haha det aner jeg ikke. Det står der ikke i vores papirer, men har fået et menukort jeg skal vælge ud fra: en del pasta.

Edit: det står på menplanen at den hedder Jamie's Italian :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været der nogle gange (for flere år siden, dog) og det kan absolut anbefales. Derudover har vi spist på Gordon Ramsay i Chelsea, som er en kæmpe (mad-)oplevelse, hvis man er til det.

Ellers Google Gastropubs, der har vi også haft mange gode middage. Vi var på en i Notting Hill, men husker desværre ikke, hvad den hed.

I den billigere ende er jeg selv meget glad for at spise indisk, og synes altid jeg har været tilfreds. Stort set

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha det aner jeg ikke. Det står der ikke i vores papirer, men har fået et menukort jeg skal vælge ud fra: en del pasta.

Edit: det står på menplanen at den hedder Jamie's Italian :D

Der har jeg kun spist frokost! Men glæd dig :D mon ikke det er godt uanset hvad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogle der har spist på Jamie Oliver Restaurant i London (eller andre steder?)

Vi skal til London med Jespers arbejde i weekenden (med alt betalt!) og lørdag skal vi spise på Jamie Oliver restaurant og vi skal bestille forud. Og så kunne der være rart med en anbefaling, noget man bare MÅ smage når man nu er der?

Fik du noget lækkert mad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hov, jeg ser det først nu. Har spist på Jamie's Italian 2 gange. Den første gang (i Edinburgh) var det super lækkert og 2.gang (i London) var også godt, men lidt under det forventede niveau. Jeg har i øvrigt også prøvet hans diner i London, og den var okay men ikke såeh imponerende. Måske er jeg blevet mere foodie-agtig med mine forventninger, eller også er der kommet så meget andet godt siden jeg første gang spiste hos Jamie, at det ikke er helt lige så wow-agtigt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var super lækkert. Meget velafbalanceret. Det er ikke så gourmet mad, men god 'hverdags' (i mangel på bedre ord) mad. Atmosfæren var god og betjeningen super.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER