lpd

Autostol 9-?? kg

34 indlæg i dette emne

Den ser faktisk meget smart ud, og det er en pris vi kan være med på. Men er det noget lort at den går til 36 kg? Jeg mener at have hørt at jo lavere vægtinterval, jo mere sikker er stolen (som tommelfingerregel).

Der er selvfølgelig noget ved, at en stol er lavet til den relevante størrelse barn. Jeg er mildest talt ikke ekspert - men mit bud er, at det går, når der er er fempunktssele til de små. Men altså, det ér jo et tradeoff for de bagudvendte er bare sikreST til de små (men derfor behøver de andre jo ikke være dårlige - de er trods alt godkendt), hvis ellers de vil sidde i dem - men alting skal jo hænge sammen, og prisen er jo en faktor.

Jeg ved så faktisk ikke rigtig, hvad andre bagudvendte stole end sironaen og dualfix koster - jeg var hell bent på at få en, der kunne drejes, og det begrænsede udvalget betydeligt.

Kan du evt sælge den, I har, og få lidt at lægge oveni stolbudgettet? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er selvfølgelig noget ved, at en stol er lavet til den relevante størrelse barn. Jeg er mildest talt ikke ekspert - men mit bud er, at det går, når der er er fempunktssele til de små. Men altså, det ér jo et tradeoff for de bagudvendte er bare sikreST til de små (men derfor behøver de andre jo ikke være dårlige - de er trods alt godkendt), hvis ellers de vil sidde i dem - men alting skal jo hænge sammen, og prisen er jo en faktor.

Jeg ved så faktisk ikke rigtig, hvad andre bagudvendte stole end sironaen og dualfix koster - jeg var hell bent på at få en, der kunne drejes, og det begrænsede udvalget betydeligt.

Kan du evt sælge den, I har, og få lidt at lægge oveni stolbudgettet? :chin:

Puha jeg kan godt mærke at det SLET ikke er mit område det her! Det er virkelig en stor jungle for mig.

Jo, jeg tror vi sælger den vi har nu. Jeg vil ikke bruge den til næste barn :) den er så dum. Eller, for os er den dum! Arthur skreg og skreg hver gang han kom i den da han var mindre, så vi har jo aldrig brugt de ser fancy funktioner :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Babysam har tilbud kun i dag og kun online :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Den ser faktisk meget smart ud, og det er en pris vi kan være med på. Men er det noget lort at den går til 36 kg? Jeg mener at have hørt at jo lavere vægtinterval, jo mere sikker er stolen (som tommelfingerregel).

Vi har denne købt i Bilka hvor den er billigere. Og er rigtig glade for den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har denne her: https://m-shopping.coop.dk/vare/britax-romer-autostol-duo-plus-cosmos-black-9-18-kg-montering-med-isofix-eller-3-punktssele/4000984137385?dfw_tracker=17293-4000984137385&gclid=CM-vv6ir984CFar2cgodCZsLmg#?dfw_tracker=17293-4000984137385&gclid=CM-vv6ir984CFar2cgodCZsLmg

Kan både sele og isofix-monteres. Jeg er usikker på om den kan vendes bagud faktisk. Den fylder ikke meget - meget mindre end babystolen vi havde. Generelt er vi - alle 3, meget glade for den :)

Vi valgte den da vi ikke har isofix og autostol.dk gav den gode sikkerhedsanmeldelser på sele-montering. Min J haaaader at kigge bagud - han vil følge med. Jeg ved bagudvendt er bedre ved frontalkollision, men vi valgte at prioritere ro i bilen og generel sikkerhed :)

Jeg fik noget velkomstrabat i Club pixizoo og gav omkring 1500kr :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi endte med den nye Sirona M isize og fik super god betjening og service i Ønskebørn, så go home Babysam!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi endte med den nye Sirona M isize og fik super god betjening og service i Ønskebørn, så go home Babysam!

Dét tror jeg, I bliver glade for ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER