NSEllekilde

Tårer?

21 indlæg i dette emne

Hvornår skal en baby græde med tårer? Nova bliver 10 uger på tirsdag og jeg har endnu ikke set en eneste dråbe :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvornår skal en baby græde med tårer? Nova bliver 10 uger på tirsdag og jeg har endnu ikke set en eneste dråbe :chin:

Jeg mener Alexander var ældre - som i mange måneder ældre...

Spædbørn græder jo ikke fordi de er "kede af det", de græder som kommunikation fordi det er den eneste lyd de kan...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ik jeg har set tårer hos Jonatan endnu og han er 7 mdr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh men det er også så skrækkeligt med de tårer, Nohr har grædt med tårer i nogle måneder (han er 9 måneder i går :) ) og jeg hyler nærmest når jeg ser de små tårer :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stinus græd med tårer da han var omkring 4 mdr...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en klar erindring om, at Sofie græd med tårer, da vi var på Herlev i starten af maj. Der var hun 6,5 måned og det var ret nyt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror vidst at tårer er rimeligt nyt her. Måske nogle mdr gammelt. Og C er 1 år om få dage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå så er jeg rolig. Nova er bare den eneste i mødregruppen som ikke har grædt med tårer endnu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg husker det som RET tidligt, men ikke præcist hvornår.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg Sys begge vores drenge har grædt med tårer tidligt...hvornår husker jeg ikke...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mener Cirkel var 10 uger, da der første gang kom en ensom tårer. Derfes gik der endnu et par måneder, før for alvor begyndte at komme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mener Cirkel var 10 uger, da der første gang kom en ensom tårer. Derfes gik der endnu et par måneder, før for alvor begyndte at komme.

Samme med J.

Man gør virkelig sig selv en tjeneste, hvis man kan undgå at læse hvornår de skal kunne ditten og datten. <_<

J grinede først da han var over 5 måneder gammel, og alle andre babyer grinede lystigt da, og min sp fik det til at lyde, som om han var den eneste baby i verden, der endnu ikke havde grinet. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mener Cirkel var 10 uger, da der første gang kom en ensom tårer. Derfes gik der endnu et par måneder, før for alvor begyndte at komme.

Samme med begge mine. Jeg synes det var så hjerteskærende første gang, hehe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Samme med begge mine. Jeg synes det var så hjerteskærende første gang, hehe :)

Jeg græd også med lidt flere tårer, end Cirkel den første gang :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Louie græder med tårer og har gjort det i et par uger nu (8 uger imorgen)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Storm har os gjort det siden han var ca 5-6 uger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tårer kommer efter 1. Tigerspring ved 5 uger ca. Men nogen bruger det vel så bare ikke. Bjørk (9 uger) har grædt med tårerne nogle uger nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså hun kan godt få skinnende/klare/våde øjne men aldrig til en tårer.. Hvordan ser stoppede tårekanaler ud?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså hun kan godt få skinnende/klare/våde øjne men aldrig til en tårer.. Hvordan ser stoppede tårekanaler ud?

Hvis der er tilstoppede tårekanaler kommer der puds ud af øjnene som ved øjenbetændelse. Det er så bare snot. Lækkert, I know :lol Adrian har tilstoppede tårekanaler, og det kommer i omgange ved ham, så det viser sig ikke hele tiden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her så vi tårer for første gang for et par dage siden.. Og lillebror er 3 uger i dag..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har kun rigtigt set tårer, som i mange ved 3 og 5 måneders vaccinationerne. Ellers har det bare været en enkelt, der kun lige har forladt øjenkrogen, og han er næsten lige blevet 5 måneder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER