januar2017

Forældre

24 indlæg i dette emne

Jeg har verdens bedste mor. Og hun er selvfølgelig lykkelig for at skulle være mormor da jeg er hendes eneste barn.

Men det som irriterer mig er, at hun er så jaloux på min kærestes forældre. Hun er bange for at de kommer til at have mere med barnet at gøre end hende og hun nævner det tit på en lidt for meget "offer rolle"-agtig måde. Og er der noget jeg ikke magter, så er det at jeg skal tage stilling til jalouxi inden barnet overhovedet er født. Har sagt til hende direkte at det skal hun stoppe øjeblikkeligt med men det hjælper ikke. Og selvom hun så stoppede, så ville hun jo stadig føle det.

Suk!!!

Min far er død så ingen problemer der :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor langt bor i fra din mor i forhold til dine svigerforældre?

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bor lige tæt på alle sammen. Min mor føler sig desværre bare tit forbigået og uretfærdigt behandlet og det er mildest talt belastende. God ide med at have en hverdag hver!' Den vil jeg tage til efterretning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine svigerforældre bor ret tæt på, så de ser børnene mere end mine forældre, der bor 3 timers kørsel fra os. Mine forældre får ikke lov til at passe vores børn, så hvis svigerforældrene ikke kan passe børnene bliver vi hjemme  :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været lidt smart. Min mor vil jo vildt gerne have meget indflydelse så har sagt at for at hun får en stor plads i pigens liv så er hun jo nødt til at have en masse tid med hende = aflastning for undertegnede! G E N I A L T

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været lidt smart. Min mor vil jo vildt gerne have meget indflydelse så har sagt at for at hun får en stor plads i pigens liv så er hun jo nødt til at have en masse tid med hende = aflastning for undertegnede! G E N I A L T

Det er virkelig genialt!!! :badgirl  :lol  :yay  :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhhh altså...

Da min søster fik hendes søn tilbød vores mor at hun kom hjem til hende og kæresten og hjalp til i en uges tid.. de boede i hus, med gæsteværelse og det hele... og det gik fint..

 

Min mor har selvfølgelig igen sagt "jeg tager fri i en uge til februar og kommer og hjælper til jer, som jeg os gjort ved din søster"..

Vi bor i rækkehus, vi har ikke et gæsteværelse og så stort er det altså heller ikke ifh til det min søster havde dengang...

 

Tak mor men ellers tak mor...

 

jeg elsker min mor meget, men jeg magter ikke at have hende boende hos os i en uge.. hun irritere mig for meget (trods jeg elsker hende) til at jeg kan overskue og magte hende i en hel uge..

vi har en lang fortid sammen som ikke har været knap så god for mig, og selvom jeg siger mange gange nu at jeg elsker hende behøver jeg ikke at have hende for tæt på.. hun er desværre så blind at hun ikke kan se hun har været en elendig mor og ødelagt mig en del som barn.. hun lever i en fantasi verden.. og derfor har jeg ikke et behov for at hun er der i en tid hvor jeg har behov for ro og hvile og nyde baby m..

 

Træls situation at stå i, men ved jeg må takke nej til det på en eller anden pæn måde..

Jeg vil ikke såre hende selvom hun har såret mig så meget... ak altså...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ja jeg tænker jeg vil sige hun meget gerne må komme og hjælpe mig i nogle timer hvis hun har lyst til det., men hjem skal hun altså samme dag..

 

kæresten er de første 14 dage hos mig så har jo ham..

 

men puha kan lige se hendes sure citron fjæs når jeg tager snakken med hende pg det magter jeg ikke..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Min mor har heldigvis kolonihavehus tæt på vores hus og der bor hun om sommeren. Hun har også sagt syn hun vil tage fri men vi er begge helt fuldstændig enige Om det hun hjælper til og tager hjem igen. 

Kunne nok sagtens klare det hvis jeg var alene men det er stramt når ens kæreste også er der. Så har man to roller. 

Forstår godt I ikke kan klare det og man er simpelthen nødt til at tænke på sine egne behov lige i den her situation. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg tænker os det er bedst for mig, baby M og manden min at min mor ikke os bor hjemme hos os.. det er vores hjem os for småt til ...

 

jeg ved os min mor vil mig det bedst men hun kan bare ikke sætte sig ind i andres situatition og ser kun hendes ideer som værende de mest geniale.. Oh God.. haha

sær det er hun.. :-p 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Findes der et sted hvor man kan ringe og snakke med noget om sin åndssvage familie?

Jeg har ikke råd til en psykolog men hvis jeg havde ville det være en evigheds turpas pga de sindsyge mennesker jeg er i familie med :-/ 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej Really :( det er jeg ked af at høre. Er der sket noget her til aften?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja de har gjort så meget at de ikke får besked når jeg har født.. 

Jeg græder så meget lige nu fordi de simpelhen er sådan nogle svin overfor mig.. 

Nok er nok... Det fortjener jeg ikke...

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej det er jeg vildt ked af at høre februar. 

 

Det fortjener du helt sikkert ikke! :kiss:kram 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Maj :)

 

Er glad for jeg har manden min, han er os dybt forarget over deres opførelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 minutes ago, BabyFebuar said:

Tak Maj :)

 

Er glad for jeg har manden min, han er os dybt forarget over deres opførelse.

Nogen gange er familie bare langt ude og så må man overveje om de skal ud til højre eller er værd at bruge energi på. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Præcis.. 

Ville ønske de kunne få en diagnose så jeg kunne gi det grunden til at de er så psykopatiske begge to.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej altså @BabyFebuar - det er bare det sidste man har brug for lige inden en fødsel.

 

Håber du kan få tankerne lidt væk fra dem, og fokusere på din egen lille familie

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det var bare ikke det jeg ønskede lige nu.. 

Ja jeg skal bare glemme de eksistere og så har jeg manden min og hans familie de er verdens bedste..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender desværre alt for godt til sindsyge familiemedlemmer. Min afdøde far var psykisk syg og misbruger. Han var en fantastisk far men voldte store problemer fra tid til anden. 

 

Selvom man forsøger at glemme det og ignorere det, så gør det så umådeligt ondt. Jeg håber du kan tale med din kæreste om det og ikke gå med det alene. Husk at du har ikke ansvar overfor deres opførsel og det er aldrig din skyld

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heldigvis kan jeg godt snakke med manden om det.. han synes os de virker pænt retarderede til tider.. 

 

Desværre føler jeg det altid er min skyld da de hele mit liv igennem har gjort alt for at give mig dårlig samvittighed og skyldfølelse og på den måde vidste de jeg ville føje deres ønsker..

 

Så endnu engang sidder jeg og tænker "er det mig det er sindsyg" siden de er sådan.. Det gør mig skør.. 

Der må virkelig være noget galt med mig siden de mener jeg er problemet :(:( 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender det!!! Og det er IKKE din skyld. Dårlig samvittighed er sådan et fejt våben. Jeg vil råde dig til allerede nu at gøre helt op med dem. Det gør ondt men måske er det det der skal til. 

Da jeg søgte ind til politiet blev min far så sur og paranoid at han slog hånden af mig. Og spillede mine brødre ud mod mig og sagde de havde sagt ting om mig som de aldrig havde sagt. 

Han troede selvf. jeg ville krybe tilbage til ham men jeg holdt ved og fik et halvt år efter en undskyldning. 

Det er svært at være kold men for din egen skyld - og din kommende datters, så vær standhaftig og tænk på dig selv. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER