Guest

Barsel?

40 indlæg i dette emne

Jo jeg går i skole, men det gør mig vel ikke til et andet menneske.. Eller hvad?

Men grunden til den sene dato er så jeg forhåbentlig lige kan nå en eksamen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jo jeg går i skole, men det gør mig vel ikke til et andet menneske.. Eller hvad?

Men grunden til den sene dato er så jeg forhåbentlig lige kan nå en eksamen..

Jeg går også i skole, så selvfølgelig nej. Det var mere i forhold til, at sygeplejerske jobbet er hårdt, så 6 uger før er sent i forhold til belastningen hvor det er mindre belastende af gå i skole.

Jeg skal selv i skole frem til midten af januar, afleverer eksamensopgave D. 27 jan, som skal op og forsvares og jeg håber virkelig at jeg når det. Jeg har termin D. 5.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke hvad du mener med om det gør dig til et andet menneske.

Men jeg er som sygeplejeske i vestre fængsel alene til 600 indsatte om aftenen og dækker samtidig politigården og blegdamsvejens fængsel. Vestre fængsel er fordelt på fem fløje på 4 etager. Du står i dårlige arbejdsstillinger på cellerne og du går ret meget. Så ja jeg vil mene det er nemmere at være gravid på skolebænken end det er som arbejdende i fysisk hårde jobs.

Jeg har også prøvet at sidde på skolebænken....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var studerende da jeg var gravid med den første. Det var meningen at jeg skulle afslutte de sidste eksamener få uger før fødsel. Dog måtte jeg udskyde den sidste eksamen da jeg skulle op til idrætseksamen og hænge på en klatrevæg og demonstrere hvordan man hentede folk ned der hang fast

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville også ønske jeg ikke var fysisk ramt. Men har en brækket ryg og diskusprolaps og bækkenløsning så det virker uoverskueligt først at gå fra seks uger før. Fedt hvis man kan!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 4/9/2016 at 8:31 PM, kmbe said:

Jeg ville også ønske jeg ikke var fysisk ramt. Men har en brækket ryg og diskusprolaps og bækkenløsning så det virker uoverskueligt først at gå fra seks uger før. Fedt hvis man kan!!!

Du skal huske at passe på dig selv, jeg tænker at du godt kunne ende i en sygemelding, og det er altså ikke ondt ment, men din krop skal fungere i fucking mange år bagefter også!!

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke hvad du mener med om det gør dig til et andet menneske.

Men jeg er som sygeplejeske i vestre fængsel alene til 600 indsatte om aftenen og dækker samtidig politigården og blegdamsvejens fængsel. Vestre fængsel er fordelt på fem fløje på 4 etager. Du står i dårlige arbejdsstillinger på cellerne og du går ret meget. Så ja jeg vil mene det er nemmere at være gravid på skolebænken end det er som arbejdende i fysisk hårde jobs.

Jeg har også prøvet at sidde på skolebænken....

Jeg tror desværre ikke, at du kan holde til det indtil 6 uger før. Du skal huske at passe på dig selv og jeres lille pige

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej jeg må jo bare se tiden an :-) intet andet for

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm det bækkenløsning, kan man forhindre det på nogen måder?

Ja selvfølgelig er der forskel på job og skole, jeg får squ ondt i måsen af at sidde så meget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej tror alle får i det i mere eller mindre grad.

Og det er heller ikke rart at sidde for meget ned!! Haha vi er ikke nemme at gøre tilfredse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm det bækkenløsning, kan man forhindre det på nogen måder?

Ja selvfølgelig er der forskel på job og skole, jeg får squ ondt i måsen af at sidde så meget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er kun få procent det får bækkenløsning men bækkensmerter og være øm fordi det hele giver sig er ganske naturligt. Forsøg at dyrke regelmæssigt motion og svømning er rigtig godt. Jeg kan godt mærke hvis jeg ikke laver noget så er jeg øm... Og ja det bliver jo ikke bedre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min chef trak mig til side i går og fortalte at hun havde sat mit på barsel 10 dage før tid... det er fandme sødt!!! Så går fra d. 8/12 i stedet for d. 18/12. Virkelig rart

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da en dejlig nyhed! :) 

sød chef! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt vildt. Spurgte hende om man overhovedet kunne det og så sagde hun "nej men det gør vi bare". 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER