HenrietteHall

Dilemma..

19 indlæg i dette emne

Uh den er svær.

Hvis begge børn trives, ønsker man jo ikke at ødelægge noget for dem, for tænk hvis de ikke blir glade det nye sted.

Du må sætte dig ned og tænke over hvad der er vigtigst for dig.

. Ekstra transport med børn hvert sit sted.

. Samlede børn, og så tag chancen.

Jeg ved virkelig ikke hvad jeg selv ville vælge.

For der er jo stadig en meget stor chance for at de begge kan trives et nyt sted.

Gik storebror i vg der hvor han er nu ?

Hvis man gjorde, har du jo allerede nu en forestilling om hvordan det kan gå for lillesøster :-)

Det gav nik ikke særlig meget for dig.

Men ville lige skrive mine tanker alligevel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde flyttet Fenja :)

Det tror jeg på længere sigt, er den bedste løsning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde ikke flyttet Magne, han har gået i BH længere end Fenja har gået i VS.

Hvor meget tid kan I spare ved kun at skulle aflevere to steder?

Tror jeg havde flyttet Fenja.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde ikke flyttet Magne, han har gået i BH længere end Fenja har gået i VS.

Hvor meget tid kan I spare ved kun at skulle aflevere to steder?

Tror jeg havde flyttet Fenja.

Det er jeg egentlig meget enig i. Flyt Fenja. Det er lang tid til Mange skal i skole og hvis du allerede nu er træt af at hente tre steder, bliver det vel ikke bedre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvordan har Brian det med at aflevere tre steder?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan har Brian det med at aflevere tre steder?

Han siger det er ok og at jeg må bestemme hvad vi gør, for han er ligeglad..

Spurgte faktisk Magne i dag om han kunne tænke sig at gå i BH samme sted som Fenja og det sagde han med det samme ja til.. Ved godt han ikke forstår konsekvensen, men han er ikke imod der og snakkede her til aften om sin nye BH..

Jeg aner virkelig ikke hvad vi skal..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kommer der til at være lige mange fra de to børnehaver i skolen? Eller kommer børnene primært fra den ene skole? For det ville da også kunne tale for enten at lade ham blive eller rykke ham.

Altså vi valgte at flytte Inger, da hendes første VS flyttede langt væk. Efter et stop i en forfærdelig institution kom hun til en skøn og deeeejlig ny VS og det gik ret uproblematisk med indkøring dér. De helt små er nok mere omstillingsparate men jeg synes også, det ville være svært at rykke hende!

Omvendt synes jeg at 20 minutters ekstra familietid om dagen er ret meget! Det er altså over halvanden time om ugen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg får mulighed for det, så vil jeg besøge BH med Magne i dag og stille dem nogen spørgsmål.. Så må vi se.. Vi skal give svar om VS plads senest onsdag, så vi skal have fundet ud af hvad vi gør i en fart..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg får mulighed for det, så vil jeg besøge BH med Magne i dag og stille dem nogen spørgsmål.. Så må vi se.. Vi skal give svar om VS plads senest onsdag, så vi skal have fundet ud af hvad vi gør i en fart..

Lyder som en god plan!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg får mulighed for det, så vil jeg besøge BH med Magne i dag og stille dem nogen spørgsmål.. Så må vi se.. Vi skal give svar om VS plads senest onsdag, så vi skal have fundet ud af hvad vi gør i en fart..

God ide

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har I fundet ud af hvad I gør?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad besluttede I jer for ❤

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde slet ikke set, der var blevet skrevet i tråden igen :) Tak fordi du spurgte igen :)

 

Men vi besluttede os for at flytte Fenja.. Magne har haft sin hverdag i den BH han er i, i 3½ år og det fylder bare mere end Fenjas ene måned i VS. De kender os på godt og ondt og det skal nok blive godt for dem begge at være samme sted :) Jeg glæder mig bare så meget til ikke at skulle køre 3 steder hen hver dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville lade den begge blive hvor de er nu.. Omend det blev lidt presset at hente dem..

Men for mig er det allervigtigste at de trives og har det super godt der hvor de er..❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå ups.. Så ik du allerede havde flyttet den mindste.

Hvordan er det så gået egentlig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun skal først flytte 1. november, men hun kender dem derover, fordi hun er med over og hente storebror og sidste uge hoppede hun uden problem over i armene på en af pædagogerne fra hendes kommende stue og jeg tror nok det skal gå :) Får så meget ros for at hun er så åben, tillidsfuld og glad, så jeg håber hun er ligesådan til den tid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror det er en god beslutning I har taget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER