tsecret

Kontaktannonce - nysgerrighed

7 indlæg i dette emne

Jeg læser med jævne mellemrum "Lykken er.." annoncerne i Århus Onsdag - og må indrømme at jeg gør det for underholdningens skyld. Tit er det de helt usandsynlige jeg synes er sjove - noget a la "jeg så dig i bussen en tirsdag i september 15 og vi havde øjenkontakt i 3 sekunder". 

 

Nogle gange er der nogle der vækker min nysgerrighed. Hvad mon er historien bag? 

 

Sådan en er der i denne uge, og jeg kan ikke lade være med at tænke at sandsynligheden for at det ville lykkes at finde rette person var større her på babyklar end i Århus Onsdag:

 

"På Skejby Sygehus i marts mødtes vi tre gange da du var med din søster til fødslen. Du har kort, mørkt hår og briller, og jeg var hende der bøvlede med vandautomaten i venteværelset. Jeg oplevede en rigtig god kontakt, og vil meget gerne møde dig igen"

 

Hvad mon er hendes historie? Hvorfor var hun på Skejby? Og jeg kan ikke lade være med at tænke at han også lyder som en sympatisk mand, kun udfra at han var med sin søster til fødslen :) Og så er jeg vildt nysgerrig på om det mon lykkes de to at mødes igen - jeg må indrømme at jeg ikke tænker sandsynligheden er så stor. 

 

Mon der er nogen herinde der kender en af de involverede? 

 

Og er der mon nogen herinde som har prøvet at enten oprette en kontaktannonce eller svaret på en og har en historie om det? Jeg har nemlig aldrig prøvet hverken den ene eller den anden vej..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad var overskriften? Ik at jeg kender noget til det, men fordi jeg først tænkte at der er tale om en kvinde der eftersøgte en anden kvinde... Men du skriver at det er en mand...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad var overskriften? Ik at jeg kender noget til det, men fordi jeg først tænkte at der er tale om en kvinde der eftersøgte en anden kvinde... Men du skriver at det er en mand...

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad var overskriften? Ik at jeg kender noget til det, men fordi jeg først tænkte at der er tale om en kvinde der eftersøgte en anden kvinde... Men du skriver at det er en mand...

Tror ikke der var nogen overskrift, det kan sagtens være en kvinde! Det havde jeg bare ikke tænkt over :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan nogen forklare det nærmere? Tak på forhånd. Det kan være jeg ikke forstår dette, fordi det er et gammelt indlæg nu. Med venlig hilsen: Dead Target Mod APK 2022

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

If you're an avid Alo Whatsapp official user, then you're probably always on the lookout for ways to enhance your experience with the app. And one of the best ways to do that is by using WhatsApp Plus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lots of information here and I will try to experience each one. I'm a game content creator and I'm looking for highly techloky knowledge to learn from.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER