lida

Præsentation

14 indlæg i dette emne

Hej Piger!

Jeg tager lige lidt initiativ til at få gang i denne gruppe. Jeg kan ikke være den eneste med termin i november :-)

Jeg hedder Charlotte og har i forvejen en datter på 2 år. Har nu termin med næste guldklump d 6 november - eller måske de næste 2 guldklumper, der er lidt tvivl...jeg skulle gerne blive klogere d 30 marts hvor jeg skal scannes igen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så må jeg jo også hellere melde mig på banen. Fik en positiv test i starten af den her uge, så det er stadigvæk så nyt at meget kan nå at gå galt endnu.

Det lyder da spændende at der måske er to på vej!! Det bliver sjovt at følge med i, når du skal scannes igen.

Jeg hedder Anne-Marie, er 30 år og har i forvejen skønne Astrid på 2½ og forventer at antallet af børn i husstanden bliver fordoblet omkring d. 19 november.

Selvom det stadigvæk er helt nyt, så synes jeg allerede bukserne strammer og maven er oppustet. Vidste godt at man blev hurtigere stor med nummer to, men jeg er jo altså kun i 5. uge!!! Det skal da nok gå helt galt.

Anne-Marie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Piger,

Jamen så vil jeg da gerne lige forsigtigt præsentere mig selv. Kan se i to andre allerede er mødre - for mig er det første gang. Derfor er jeg nok også en del forbeholden for alle de ting der stadig kan nå at ske eller gå galt....

Mit navn er Maria og jeg er 25 år. Bor sammen med min kommende mand (skal giftes om præcis 2 mdr.!)i København - men vi er begge fra Holstebro oprigtigt, og det er også her hele min og hans familie bor.

Jeg testede i sidste uge et par positive test - og har nu bestilt min første tid hos lægen. Udfra min cyklus og hvad jeg kan læse mig til er jeg midt i 5 uge lige pt. - og jeg glæder mig rigtig meget til at komme lidt længere hen og på sikrere grund :)

Dejligt med lidt erfaring i gruppen for sådan en som mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen hej Maria!!! Dejligt at se, at vi ikke kun skal være to herinde :gp

Og glæd dig til den søde ventetid. Der er så mange spørgsmål og ting man gerne vil have styr på inden babyen kommer. Og når man synes det hele ser allermest håbløst ud, så står man ligepludselig med den dejligste lille guldklump i armene og så er alle de indledende bekymringer glemt.

Jeg brugte og babyklar da jeg ventede den første og havde rigtig meget ud af det. Håber det også er tilfældet med dig.

Anne-Marie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Piger,

Jeg vil da meget gerne følges med jer :)

Jeg har termin d.21 November og testede positiv sidste uge, har dog ville se tiden lidt an....men nu melder jeg mig på banen!

Jeg hedder Lene er 33 år gammel, jeg er 2 gangsfødende og gift med min skønne mand på 4 år nu :)

Glæder mig til at følges med jer!

knus herfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej tøser!

Nu er jeg også klar til at komme ind i termins gruppen ;) Har netop været til læge i dag og fået bekræftet min graviditet, fået termin osv.

Jeg hedder Ditte og er gift med min mand. Han har en datter på 7 år fra et tidligere forhold så jeg har lidt erfaring i at være mor (Dog kun fra da hun var 5)

Jeg har termin ca 5. November men tror den vil blive rykket senere hen da jeg har en meget lang cyklus. Men nu ser vi :)

Jeg er 7+2 uger henne i dag :D Så det er bare rigtig spændende!

Jeg skal til mit første lægebesøg d. 6. April! Det glæder jeg mig rigtig meget til! Jeg er førstegangs fødende så der er mange spørgsmål i mit hovedet!

Glæder mig meget til at høre mere fra jer andre og følge med :D :loveshower

Kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej med jer

Jeg er 36 snart 37 år og venter nu mit barn nummer 4. Det er en UPSer og vi vil selvfølgelig gerne igennem denne graviditet og stå med en guldklump med termin 29. November. Der er dog forskellige issues, som vi skal drøfte med lægerne, inden vi ved, om det kan gennemføres.

Skal nok uddybe senere ;-)

jeg var rigtig glad for dette forum, da jeg ventede barn 3, så det ser jeg frem til igen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej med jer

Jeg er 36 snart 37 år og venter nu mit barn nummer 4. Det er en UPSer og vi vil selvfølgelig gerne igennem denne graviditet og stå med en guldklump med termin 29. November. Der er dog forskellige issues, som vi skal drøfte med lægerne, inden vi ved, om det kan gennemføres.

Skal nok uddybe senere ;-)

jeg var rigtig glad for dette forum, da jeg ventede barn 3, så det ser jeg frem til igen!

Hov - der var jeg for hurtig ude :'( melder med ud igen og ønsker jer al held og lykke med jeres graviditeter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov - der var jeg for hurtig ude :'( melder med ud igen og ønsker jer al held og lykke med jeres graviditeter.

Aw :( Det er jeg ked af!

Held og lykke fremover!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Piger.

Hvor er det da fantastisk at se, at der findes sådan en smart terminsgruppe. Jeg vil også gerne melde mig på banen ;o)

Jeg hedder Janni og er 27 år. Jeg bor sammen med min kæreste som jeg skal giftes med til august på en strand i thailand..

Jeg havde ikke lige forestillet mig at den formodet maveforgiftning efter en klam pizza skulle vise sig at været en graviditet istedet.. Men nu har chokket lagt sig, og vi er meget glade og meget nervøse.. Det er første gang at jeg er gravid...

ser meget frem til at udveksle erfaringer med jer.

Vh Janni

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Piger.

Hvor er det da fantastisk at se, at der findes sådan en smart terminsgruppe. Jeg vil også gerne melde mig på banen ;o)

Jeg hedder Janni og er 27 år. Jeg bor sammen med min kæreste som jeg skal giftes med til august på en strand i thailand..

Jeg havde ikke lige forestillet mig at den formodet maveforgiftning efter en klam pizza skulle vise sig at været en graviditet istedet.. Men nu har chokket lagt sig, og vi er meget glade og meget nervøse.. Det er første gang at jeg er gravid...

ser meget frem til at udveksle erfaringer med jer.

Vh Janni

Jamen først og fremmest i lige måde :D

Lidt sjov måde at du først troede det var maveforgiftning :P Men det var da en forandring til det bedre :)

Glæder mig til at høre mere :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var 100% sikker på at det var madforgiftning da jeg fik kraftige mavekramper hverdag... Så jeg forbandede den pizza langt væk.. Men så tog jeg " bare for sjov" en test sidste tirsdag og I skulle have set mit ansigt, da der kom to streger frem.. Puhh jeg blev helt svimmel hi hi...Det burde jo ikke kunne lade sig gøre når man har været på den samme beskyttelse i 11 år og der er aldrig sket noget, nå ja lige indtil i tirsdags hihi.. Jeg skal også først til læge om ca to uger og tiden går da kun for langsom nu.. Jeg kan ikke vente til at høre den præcise terrminsdato osv osv... Jeg er ca 7 eller 8 uger henne nu...

Håber I alle har det godt :o)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var 100% sikker på at det var madforgiftning da jeg fik kraftige mavekramper hverdag... Så jeg forbandede den pizza langt væk.. Men så tog jeg " bare for sjov" en test sidste tirsdag og I skulle have set mit ansigt, da der kom to streger frem.. Puhh jeg blev helt svimmel hi hi...Det burde jo ikke kunne lade sig gøre når man har været på den samme beskyttelse i 11 år og der er aldrig sket noget, nå ja lige indtil i tirsdags hihi.. Jeg skal også først til læge om ca to uger og tiden går da kun for langsom nu.. Jeg kan ikke vente til at høre den præcise terrminsdato osv osv... Jeg er ca 7 eller 8 uger henne nu...

Håber I alle har det godt :o)

Mavesmerterne kan jeg nikke genkendende til i dén grad! :D Kan fortælle dig det er ligamentsmerter (hvis du ikke vidste det ;)) Det er fordi livmoderen udvider sig. Så gør det naturligvis lidt nuller naller (lettere underdrivelse)

Men kan godt følge dig :D Havde det på samme måde da jeg fik lavet tiden til det første lægebesøg!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Piger

Jeg hedder Linda og er 33. Venter mit første barn 8.november.

Glæder mig til at følge jer alle herinde .

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER