skruk

Uldbodyer

29 indlæg i dette emne

Hvor mange vil I købe til et januar barn? Jeg tænker 5 men kan ikke finde ud af om det er fornuftigt :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis det er til nyfødt vil jeg sige en 5/7 stykker for der kan komme en del uheld ved ble skift ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det er til nyfødt vil jeg sige en 5/7 stykker for der kan komme en del uheld ved ble skift ;-)

Det er til en nyfødt :) Im lå for det meste bare i ble, så har ikke den store fornemmelse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Start måske ud med et par stykker i 50/56 og så se hvad behovet bliver ;-) evt ønsk dig det som barsels gave :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores drenge er fra november og december og nr 2 var stor og startede i 56 og røg hurtigt op i 62...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undertøj? Jeg havde 3 til Nohr, det var fint :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, hvad jeg kan se, kommer vi til at bruge 50/56 i minimum 4 mdr :) jeg får små, små børn ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undertøj? Jeg havde 3 til Nohr, det var fint :)

Ja, jeg kigger på uld silke body uden ærmer :) super :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i gang med at strikke nr 2 i silkeuld. (jeg er virkelig langsom :rolleyes ) Regner med at lave 4 i en str der kan bruges fra ny, men de er også ret flexible sådan noget strik..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i gang med at strikke nr 2 i silkeuld. (jeg er virkelig langsom :rolleyes ) Regner med at lave 4 i en str der kan bruges fra ny, men de er også ret flexible sådan noget strik..

Hvor er du sej! Jeg har bestemt, at vi køber os fra det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde 2 kortærmede og det var fint :) det er faktisk først her i de lidt større størrelser at vi har haft mere end 2 i samme størrelse. Men får du nu en super-skider, så kan det godt være det er for lidt med 2 ;) men det ville jeg nok starte med, og så supplere efter baby er født. Det er også ærgerligt at brænde inde med 5 bodyer i 56, hvis baby hurtigt vokser :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde 2 kortærmede og det var fint :) det er faktisk først her i de lidt større størrelser at vi har haft mere end 2 i samme størrelse. Men får du nu en super-skider, så kan det godt være det er for lidt med 2 ;) men det ville jeg nok starte med, og så supplere efter baby er født. Det er også ærgerligt at brænde inde med 5 bodyer i 56, hvis baby hurtigt vokser :)

Tusind tak for input :) jeg frygter mere en super gylper ;) men jeg har svært ved at se, at det går for stærkt, taget i betragtning, at den allerede nu er skønner lille ;) så jeg gætter på, at den i realiteten skulle starte i str. 48 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville købe 6-7 stk..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt mærke, at jeg er virkelig bekymret for om den kommer til at fryse :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tro mig din baby kommer ikke til at fryse. Når de er små ligger de jo meget under dyne da de sover en del..og ellers ligger meget hud mod hud eller i arm ved dig eller farmand...vores vinter børn har ihvertfald haft det meget varmt...særligt nr 2...ham brugte vi faktisk næsten ikke uld til fordi han havde det rigeligt varmt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker bare at uld er super godt, når jeg har tænkt mig, at den skal bo i viklen i starten :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for input :) jeg frygter mere en super gylper ;) men jeg har svært ved at se, at det går for stærkt, taget i betragtning, at den allerede nu er skønner lille ;) så jeg gætter på, at den i realiteten skulle starte i str. 48 :)

Regner du med at uldbodyen er det eneste baby skal have på? For så vil det helt sikkert være godt med flere. Men ellers har jeg brugt dem som undertøj under heldragte. Det har fungeret super godt!

Altså vores dreng brugte str 50 i én uge, str 56 i 2-3 uger og så str 62 i ca 2 måneder. Så her gik det hurtigt med at skifte størrelse, så jeg ville have været ked af at brænde inde med 4 næsten ubrugte uldbodyer til den nette sum af 100kr+ pr stk. Og selvom du starter med kun at have 2-3 stk, så kan du jo altid købe flere efter fødslen. Bare rolig, butikkerne lukker ikke bare fordi du føder ;) :D og netshopping om natten imens du ammer er helt genialt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Regner du med at uldbodyen er det eneste baby skal have på? For så vil det helt sikkert være godt med flere. Men ellers har jeg brugt dem som undertøj under heldragte. Det har fungeret super godt!

Altså vores dreng brugte str 50 i én uge, str 56 i 2-3 uger og så str 62 i ca 2 måneder. Så her gik det hurtigt med at skifte størrelse, så jeg ville have været ked af at brænde inde med 4 næsten ubrugte uldbodyer til den nette sum af 100kr+ pr stk. Og selvom du starter med kun at have 2-3 stk, så kan du jo altid købe flere efter fødslen. Bare rolig, butikkerne lukker ikke bare fordi du føder ;) :D og netshopping om natten imens du ammer er helt genialt ;)

Ja primært :) og så sidde i viklen hos mig :) Im kunne let bruge 5 sæt tøj, da vi gav ham tøj på, så tænker, at jeg skal være forberedt ;) og mine børn er små ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja primært :) og så sidde i viklen hos mig :) Im kunne let bruge 5 sæt tøj, da vi gav ham tøj på, så tænker, at jeg skal være forberedt ;) og mine børn er små ;)

En savlesmæk kan også redde en fra en del tøjskift ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En savlesmæk kan også redde en fra en del tøjskift ;)

Ikke de mængder Im kom med ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har savle smække heller ikke redet os for tøj skift ved gylp...babyer har en evne til at ramme bukser body og savlesmæk på en og samme tid ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt mærke, at jeg er virkelig bekymret for om den kommer til at fryse :unsure

Arthur er februarbaby og han kogte for sindssygt. Han havde ikke tøj på den første uge :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han havde i øvrigt bare ble på i viklen - kan endda huske at jeg gik tur da han var 2-3 uger, hvor han bare havde en body på, og han havde det sygt varmt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

IoBios bodyer holder over flere størrelser og man kan købe forlængere, så de er et godt bud til en god investering!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

IoBios bodyer holder over flere størrelser og man kan købe forlængere, så de er et godt bud til en god investering!

Man kan jo bruge forlængere til alle bodyer ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER