Posted August 27, 2016 Str s/m/38 48 dele plus strømpebukser og mavebælte 700 for hele herligheden Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 29, 2016 Jeg kan sende flere billeder :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 12, 2016 Stadig til salg. nu kun 500 for det hele Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 12, 2016 Aah, jeg ville jo koebe det, det er min str! Men jeg har lige mistet og foeler det er antijinx i forhold til en ny.... Og saa kommer jeg endda til Aarhus lige om lidt! Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 29, 2016 On 12/11/2016 at 8:36 PM, Camillat said: Aah, jeg ville jo koebe det, det er min str! Men jeg har lige mistet og foeler det er antijinx i forhold til en ny.... Og saa kommer jeg endda til Aarhus lige om lidt! Åh det gør mig ondt at høre at du skulle igennem det Det er ikke solgt endnu, så det venter bare på en ny. Det kan sagtens komme til Århus, når du engang kommer i lykkelige omstændigheder igen Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 29, 2016 1 hour ago, Vinnus said: Åh det gør mig ondt at høre at du skulle igennem det Det er ikke solgt endnu, så det venter bare på en ny. Det kan sagtens komme til Århus, når du engang kommer i lykkelige omstændigheder igen Tak, soede. Jeg er ok med det og vi proever snart igen. Jeg ville lige have flyveturene til og fra DK overstaaet foerst, for det er risiko-fyldt at flyve i foerste trimester pga lufttryk(aka en vandflaske suges jo helt flad). Naar det sker, saa vender jeg nok tilbage Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 21, 2017 Hejsa er det stadig til salg? Og er det mest sommertøj der er imellem? Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 23, 2017 hej har du mulighed for sætte flere billeder af bluserne. mvh Gaya Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 27, 2018 Kan man få en update, af hvad der er solgt eller tilbage? Share this post Link to post Share on other sites