Mirakelnr2?

Influenzavaccination

4 indlæg i dette emne

Min jordemoder anbefalede mig i dag at få den gratis influenzavaccination. Sidste gang fik jeg den ikke - vist egentlig mest fordi jeg aldrig fik snøvlet mig sammen til at bestille tid.

 

Der er jo en masse snak, om den gør mere skade end gavn, så har I planer om at få den?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det har jeg ikke tænkt jeg skal have. Men jeg er måske også bare skeptisk anlagt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg ved det ikke. Hverken min læge eller jordmoder nævnte noget om det :/... Jeg arbejder dog med en masse mennesker, så måske er det en god ide. På den anden side er jeg hysterisk med hvad jeg putter i og på kroppen. Jeg synes det er svært.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har helt klart tænkt mig at få vaccinen. Jeg har tidligere fået vaccinen, da den blev tilbudt gratis på en arbejdsplads, hvor jeg havde studiejob og der har jeg været rigtig glad for den. Det er jo aldrig til at vide, om de formår at ramme den rigtige influenza virus, da den jo skifter hvert år, men mit immunforsvar er bare ikke til at jeg takker nej. Især fordi jeg har astma og en influenza påvirker min lungekapacitet en del, hvilket ikke er super godt for den lille i maven :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER