AarhusLouise

Little lamb - hjælp en nybegynder ..

6 indlæg i dette emne

Jeg har planer om at stofble min lille søn når han kommer til verden. Men puhha det er en jungle for en nybegynder. Tænker så derfor at jeg "bare" vil købe dette:

http://www.littlelambnappies.com/nappy-kits/bamboo-nappy-kits/summer-bamboo-nappy-kit-20

Altså 20 bambus formsyet med wraps, plus nogle hamp og bambus boostere og nogle uldbukser til natten.

Er der nogle erfarne mødre der har input modtages dette med kyshånd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi bruger stofbleer og er glade for little Lamb lommebleer.

Vil råde dig til at bestille en prøvepakke hos koogko eller smartparent, så kan du prøve noget forskelligt og finde ud af hvad du kan lide.

Til en nyfødt ville jeg dog nok bare købe en brugt nyfødt-pakke, det er så kort tid de bruger dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker også at 20 er for lidt. En helt lille ny baby bruger jo mange bleer (de skider meget), og formsyede er længe om at tørre. Jeg vil tro du skal bruge 10-12 bleer til en nyfødt pr døgn, oveni skal i påregne tørretid. Vi er som sagt glade for lommebleer (vi har onesize men de fåes også sized), selve bleen tørrer rigtig hurtigt (som i en halv time i blæsevejr/sol) og så har vi bare ekstra indlæg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, måske skal jeg prøve lidt forskelligt først. Kigger på prøvepakkerne :)

Tusind tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selv tak. Sig til hvis du har flere spørgsmål. Vi bruger nathybrider med uld om natten. Jeg kan ikke skifte hans ble om natten (han vågner meget op), og den holder op til 13 timer. Han tisser rigtig meget om natten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved også der er en del der er glade for bindebleer til de helt små, fordi de kan boostes så lidt eller så meget som man vil. Jeg har ikke besluttet hvilken løsning vi vælger til næste baby, men der er forhåbentlig også liiige et stykke tid til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER