Guest

Navne

11 indlæg i dette emne

Har i overvejet nogle navne til jeres kommende barn?

Smid en top 3 afsted :)

Min drenge top 3 ser sådan ud:

1) Bastian

2) Malik

3) Mickey

Derimod er min pige top 3 ik klar endnu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved jo, vi får en pige. Hvilket er ret heldigt fordi vi var enige om navnet med det samme jeg blev gravid. Drengenavne er vi derimod uenige om.

Men:

Min top 3 drenge:

- Kristian

- Jeppe

- ???

Min top 3 pige:

- Karoline

- Laura

- Sofie

Vi har besluttet os for at hun skal hedde Karoline.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal også have en pige, umiddelbart har vi kun et navn i spil og det er Aya, men vi er ikke helt sikre endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kmbe

Nåååårrrhhh sødt navn ❤️

Maj2014

Nååårhhhh sødt navn os ❤️

Jeg har faktisk kun et navn hvis det bliver en pige og vi er også enige om det begge. Lader det dog lige blive hemmeligt indtil imorgen efter vi har været til kønsscanning for jeg vil helst ikke Jinxe det haha..

Håber det bliver en piiiiiiiige !!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aya er rigtigt fint! Lidt som en prinsesse :-)

Håber for jer at det er en pige babyfeb.

Min kæreste blev ret skuffet men er glad nu. Han ville godt have en dreng. Sådan er det nok altid. Jeg er overlykkelig over at det er en pige. Har allerede fundet fint tapet til babyværelset som kan genbruges af en eventuel dreng når barn nr. 2 kommer. Og åhh alle de fine lyserøde ting. Love it!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ved også det bliver en dreng. Her er listen pt Viggo, Sylvester, Manfred, Louis, vilfred, Kristian, Peter, Halfdan og Axel. Men vi kan ikke blive enige så vi har listen liggende og så må vi se... De andre har jo fået navne så mon ikke vi også finder et til supermand

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aya er rigtigt fint! Lidt som en prinsesse :-)

Håber for jer at det er en pige babyfeb.

Min kæreste blev ret skuffet men er glad nu. Han ville godt have en dreng. Sådan er det nok altid. Jeg er overlykkelig over at det er en pige. Har allerede fundet fint tapet til babyværelset som kan genbruges af en eventuel dreng når barn nr. 2 kommer. Og åhh alle de fine lyserøde ting. Love it!!!

Hun bliver jo også vores prinsesse nr 2 ♥️

Jeg blev også helt vildt glad for en pige mere :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Navne er svært!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Drengelisten er nem, det er primært genbrug fra sidst :)

1. Vincent

2. Christophe

3. Albert

Pigenavne er straks værre, og vi tror jo umiddelbart at det bliver en pige (hvert fald efter lægen til NF sagde pige med 80% sandsynlighed)

Min liste, som ikke er afstemt med manden:

1. Zoé

2. Chloé

3. Noemie

Hernede skal navnet være på plads max 3 dage efter fødslen, så vi må snart få os en 'alvorlig' snak om det - hvert fald efter næste scanning så vi kender kønnet med lidt større sandsynlighed :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi har kun et pigenavn klar. Min mand gider ikke snakke om navne, før efter fødslen :prik  Det resultered i, at drengene var 4 uger gamle, før de fik deres navne, og Kristine var 1½ uger gammel. Jeg var rigtig irriteret over det, så jeg håber, det bliver en pige (også for Kristine´s skyld)... Så er navnet klar. Det er dog hemmeligt  :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER