SilkeborgBaby

September testerne :)

124 indlæg i dette emne

Stadig svagt positiv test i dag :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Stadig svagt positiv test i dag :bd

 

Hurra !!! :-) Stort tillykke <3<3<3

 

 

Vi vil se !!! :-P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hurra !!! :-) Stort tillykke <3<3<3

Vi vil se !!! :-P

Hehe, tog den kl 04:30 i nat fordi jeg skulle tisse helt vildt, så den ligger på natbordet derhjemme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har haft mens-agtige kramper hele dagen, hvilket jeg ikke plejer at have før mens, ikke hele dagen i hvert fald.. så håber det er et godt tegn.

 

Det var et godt tegn for mig ;) :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4+5 og stadigvæk negativ, men ingen mens. Faldende temperatur og aftagende ømhed i brystvorterne tegner til at mens er på vej...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4+5 og stadigvæk negativ, men ingen mens. Faldende temperatur og aftagende ømhed i brystvorterne tegner til at mens er på vej...

øv :( vi håber! :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har taget mig selv af listen, da vi har valgt at vente 1/2 år :) så er manden hjemme igen hver eneste dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var et godt tegn for mig ;) :bd

det håber jeg også det er for mig ;)

so far, so good :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må også af denne september liste..

Fik min mens i går.. igen igen fortideligt.. Men kæmpe held og lykke til jer alle.. og stort tillykke til Puttefutte!! :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må også af denne september liste..

Fik min mens i går.. igen igen fortideligt.. Men kæmpe held og lykke til jer alle.. og stort tillykke til Puttefutte!! :balloons

 

Tusind tak    :kiss

 

Håber det bedste for Jer alle :) Tusind tak for støtte i de hårde tider - jeg håber at min lille spire bliver siddende og lansomt bevæge mig over i gravid-forum - krydser alt hvad der krydses kan, både for Jer og for mig selv :stork  :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må også af denne september liste..

Fik min mens i går.. igen igen fortideligt.. Men kæmpe held og lykke til jer alle.. og stort tillykke til Puttefutte!! :balloons

øv kæmpe :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik mens i går, så jeg må også af listen. Stort tillykke til Puttefutte!  :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke engang huske om jeg har opdateret herinde. Men jeg fik min mens den 7 sept.-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lidt rundt på gulvet - testede svagt positivt i morges. 3 dage før forventet mens. :glad  :bd 
Men vidste det egentlig godt ud fra symptomer - det er jo ikke første graviditet :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lidt rundt på gulvet - testede svagt positivt i morges. 3 dage før forventet mens. :glad :bd

Men vidste det egentlig godt ud fra symptomer - det er jo ikke første graviditet :lol

jaaaa! Kæmpe tillykke!

endnu en Maj-baby?? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jaaaa! Kæmpe tillykke!

endnu en Maj-baby?? :D

 

Tusind tak  :loveshower

 

Ja, det ser ud til at blive en maj-baby - så vidt jeg kan regne ud, så har jeg termin 2 dage før min fødselsdag :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak  :loveshower

 

Ja, det ser ud til at blive en maj-baby - så vidt jeg kan regne ud, så har jeg termin 2 dage før min fødselsdag :kuller

 

Fantastisk :D så er vi da 2 i den terminsgruppe ;D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk :D så er vi da 2 i den terminsgruppe ;D

 

Feeedt....kan se du også er fra Nordjylland :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Feeedt....kan se du også er fra Nordjylland :-)

uuuh, double trouble ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik mens i går, så jeg må også af listen. Stort tillykke til Puttefutte!  :yay

  

Jeg kan ikke engang huske om jeg har opdateret herinde. Men jeg fik min mens den 7 sept.-(

øv :( en masse :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lidt rundt på gulvet - testede svagt positivt i morges. 3 dage før forventet mens. :glad  :bd 

Men vidste det egentlig godt ud fra symptomer - det er jo ikke første graviditet :lol

:yay :bd tillykke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mens skulle komme enten lørdag eller i dag, alt efter hvordan min cyklus teer sig, intet er kommet endnu men har alle syptomer som jeg plejer at have men intet blod kun udflod. Alle test er negative. Gad vide om det er en bio der er på spil eller om jeg er gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til de to heldige indtil videre  :loveshower   Elisamus - hepper på at mens bliver væk!  :goodluck 
Hold nu op hvor jeg hader alt den ventetid!! Er jeg den eneste?? Især mellem ægløsning og mens... Det føles som en evighed til d. 22 september hvor jeg skal teste! :kuller  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til de to heldige indtil videre :loveshower Elisamus - hepper på at mens bliver væk! :goodluck

Hold nu op hvor jeg hader alt den ventetid!! Er jeg den eneste?? Især mellem ægløsning og mens... Det føles som en evighed til d. 22 september hvor jeg skal teste! :kuller

Jeg hader også ventetiden og især fordi chancen for at det lykkes naturligt ligefrem ikke er at prale med

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv HeidiMarie :( Er i i behandling så?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER