SilkeborgBaby

September testerne :)

124 indlæg i dette emne

Øv HeidiMarie :( Er i i behandling så?

Jeg skal til læge imorgen og have lavet henvisningen og så er det bare at vente på 1. Samtale :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv, mens kom en dag for sent så i kan godt slette mig igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg fik så mens i går, så graviditeten er slut :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør mig ondt PutteFutte  :( Men er blødningen meget kraftig? Jeg kender et par stykker som er blevet slemt skuffede efter en mens ovenpå positiv test, hvor spiren alligevel havde haget sig så godt fast at der kom en bebs ud af det til sidst  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør mig ondt PutteFutte :( Men er blødningen meget kraftig? Jeg kender et par stykker som er blevet slemt skuffede efter en mens ovenpå positiv test, hvor spiren alligevel havde haget sig så godt fast at der kom en bebs ud af det til sidst :kiss

det føltes og så ud som almindelig mens - faktisk lidt mere end jeg normalt har. Og mens smerter hele dagen - tror desværre ikke på det mere - har heller ikke ømme dutter eller noget mere :(

har ikke flere graviditetstest, men kan da købe nogle flere og se, for en sikkerheds skyld, selv om jeg egentlig slet ikke har lyst :) tak for tanken.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg fik så mens i går, så graviditeten er slut :(

:( Stort kram til dig :kram

Du kan evt. få lægen til at måle dit hcg, så kan du få vished :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg fik så mens i går, så graviditeten er slut :(

Kæmpe :kram din vej

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, mens kom en dag for sent så i kan godt slette mig igen

Kæmpe :kram din vej

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:( Stort kram til dig :kram

Du kan evt. få lægen til at måle dit hcg, så kan du få vished :kram2

mja, min læge har 3 ugers ventetid på ikke-akutte tider, så tror bare jeg tager en graviditetstest i løbet af ugen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal til læge imorgen og have lavet henvisningen og så er det bare at vente på 1. Samtale :(

Håber der snart er en lille en til jer :) kender en del, som er startet i behandling og så sker det naturligt :)  og ellers så kan de jo noget mere end vi kan i sengen :p jeg krydser fingre!

 

Øv, mens kom en dag for sent så i kan godt slette mig igen

øv :( kæmpe kram din vej :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mja, min læge har 3 ugers ventetid på ikke-akutte tider, så tror bare jeg tager en graviditetstest i løbet af ugen ;)

åh stort kram :kram

håber den stadig er der !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg også ude :-(

Troede jo heller ikke helt på det, men man har jo altid et håb. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Negative test, stadig ingen mens

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ser ud til, min cyklus bliver så lang, at jeg slet ikke når at teste i september. Enten bliver det en snydetest den 30., eller også bliver jeg oktobertester i stedet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:ditto

Det SÅ underligt, men sidst kunne jeg heller ikke teste før længe efter forventet mens. Da den sad forkert

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ser ud til, min cyklus bliver så lang, at jeg slet ikke når at teste i september. Enten bliver det en snydetest den 30., eller også bliver jeg oktobertester i stedet ;)

Jeg skal også først teste til oktober :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det SÅ underligt, men sidst kunne jeg heller ikke teste før længe efter forventet mens. Da den sad forkert

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne af listen igen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror måske at min cyklus er skubbet med noget der minder om en uge. Så limbo-land fortsætter :rolleyes håber snart du får enten to streger eller mens :kram2

Og det fik jeg så her til morgen 4 dage forsinket ☹ så ingen bebs denne gang heller. Håber også snart der sker noget hos dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er september bare en l*rtemåned for projekt baby ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Nogle andre der har undret sig over at tiden herinde er 2 timer bagud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender i det når man bare har en fornemmelse af at denne gang er der sku gevinst! Og man bruger hele sin lørdag aften på at få gejlet sig selv fuldstændig og aldeles op i baby-mode. Og man så får sin mens søndag morgen.... Øv. Bare øv...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender i det når man bare har en fornemmelse af at denne gang er der sku gevinst! Og man bruger hele sin lørdag aften på at få gejlet sig selv fuldstændig og aldeles op i baby-mode. Og man så får sin mens søndag morgen.... Øv. Bare øv...

jeg kender det!! Og så bliver man bare så ked af det og deprimeret hele dagen når mens kommer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER