Frk.Butterfly

Vigga børnetøj

3 indlæg i dette emne

Jeg er faldet over vigga.us og med termin med første barn til januar går vi lidt og overvejer om det ikke er os. Vil høre om der er nogle af jer der har erfaring med det?

Så vidt jeg kan gennemskue skal man så selv anskaffe uldundertøj til om vinteren, strømper, sko og overtøj (to sidstnævnte, først når det bliver aktuelt selvfølgelig).

Har I haft for lidt eller for meget tøj og har I stadig ønsket jer tøj i gaver? Kan familien evt. finde ud af, at man ikke vil have noget tøj i gave? - det er nok min største bekymring :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror egentlig det er et meget godt koncept, jeg har dog blot købt brugt tøj ;) jeg tænker også at der er noget affektionsværdi i fx første sæt tøj baby får på, så på den måde ville jeg nok ikke tøve med at købe et par sæt, hvis man er sentimental omkring den slags :) tinyrebels er et koncept magen til, blot lidt billigere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vidt jeg ved er det kun basis garderobe det dækker, og sammenligner jeg hvad der er i pakkerne med hvor meget jeg har selv, så kan man sagtens få brug for at få lidt ekstra tøj i gave :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER