Frk.Butterfly

Navngivning planlægning

4 indlæg i dette emne

Vi har så småt besluttet os for at bryde traditionerne i familien og holde navngivning i stedet.

Vi har aldrig oplevet andet end barnedåb, så jeg kunne godt tænke mig at høre om hvordan I holdt jeres navngivning;

- holdt I en tale og fortalte alle hvad navn barnet har fået? Eller hvordan fortalte I om navnet?

- hvad tøj valgte I til jeres barn?

- hvor stor en del af familien inviterede I med? I know, budget og familieforhold kan variere meget..

- lignede jeres ønskeseddel en "alm. barnedåbs ønskeseddel"?

 

Jeg glæder mig til at læse om jeres erfaring  :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal have en velsignelse (anden tro end kristendommen) og så ellers navngivningsfest.
Vi inviterer vist alle der kan stå, kravle og gå derhen :P

 

Men vi holder "reception" efter velsignelsen, sådan at der er mad man kan tage og spise stående. Det bør holde budgettet lidt nede :)

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her inviterede vi venner og familie (45) på brunch på en nærliggende restaurant og bagefter var alle velkomne hjemme hos os selv til øl/sodavand og snacks.

Vi havde ingen tale eller lign. (Alle kendte navnet) og vores ønskeliste havde været den samme hvis det var barnedåb. Vi er ikke så meget til de "traditionelle sølv-dåbs-ting" så det var der ikke på :)

Hun havde bare fint tøj på - ikke dåbskjole eller lign.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leo er navngivet men vi holdt ikke noget.

Jeg har kun været til en navngivningsfest. Der vidste alle også på forhånd hvad barnet hed, det var en fest for venner og familie, de havde lejet et lokale og så var der mad og drikke og dans og musik til langt ud på natten.

Ingen taler heller.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER