My love

Lille fyr med ondt i maven.

12 indlæg i dette emne

Lillebror er knap 3 mdr og døjer med maven.

Vi har prøvet zoneterapi som første gang gav resultat men synes jeh ikke det har gjort de sidste to gange

Hun rådede os dog til at prøve anden mme. Så vi gik fra allomin til nan sensilac. Og det hjalp da også i to dage. Men siden i nat har han vredet sig, pruttet og skreget. Og vi er nu helt på bar bund. Giver dog sp et kald senere.

Men har i nogen gode råd eller ideer?

Skal lige siges kiropraktor overvejes. Men vores sundhedsforsikring træder først i kraft om en uge. Og vi har simpelthen ikke pengene til selv at betale i denne måned til kiropraktor. Da vi allerede har brugt 1200 på zoneterapi.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har haft succes med syrnet allomin. Sensilac gjorde ikke den store forskel for os, men efter 1 dag på ren syrnet, kom der orden i maven igen. 

Har han svært ved at komme af med afføringen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tobias døjede med maven og kom på grøn allomin og så brugte vi movicol med succes til han startede ske mad så kom maven i orden af sig selv....

Niklas har fået Arlas mme efter at have prøvet 3 forskellige Nan og grøn allomin...

Begge børn har været ved kiropraktor...

Niklas havde noget kolik og kom til zoneterapi også hvilket hjalp.

Håber i snart finder det som virker for jer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Emil havde omkring de tre måneder en periode, hvor afførringen virkede tykkere, og han bare skreg og skreg. Normalt er han ellers en glad og nem dreng, så jeg var helt sikker på, at der var noget, der ikke var som det skulle være.

I samråd med en læge gav vi movicol, og det hjalp efter et par dage. Det var dog en langsommelig process at trappe ud af det, hvor vi nogle gange blev nødt til at skrue op, før vi kunne skrue ned igen. Tror det tog en måneds tid at komme ud af igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sirius døjede meget med maven. Det gjorde ondt og han skulle presse meget for at komme af med noget. Syrnet allomin hjalp lidt, men fik ham til at stor gylpe.

Efter han kom til kiropraktor og fik løsnet nakken, blev det bedre.

Han får nu Arlas Baby and me, hvilket har reduceret gylperiet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft succes med syrnet allomin. Sensilac gjorde ikke den store forskel for os, men efter 1 dag på ren syrnet, kom der orden i maven igen. 

Har han svært ved at komme af med afføringen?

Undskyld mit sene svar. Synes tiden går så stærkt"

Oplever ikke han har svært ved at komme af med afgøring. Men det sker kun en gang i døgnet. Og han bliver urolig når det er. Vi er dog gået over på sensilac og det har gjort ham mindre urolig. Og det kombineret med kiropraktor gør en forskel kan vi mærke. Det viste sig han var låst i venstre side så det har jo også på en måde haft noget at sige

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tobias døjede med maven og kom på grøn allomin og så brugte vi movicol med succes til han startede ske mad så kom maven i orden af sig selv....

Niklas har fået Arlas mme efter at have prøvet 3 forskellige Nan og grøn allomin...

Begge børn har været ved kiropraktor...

Niklas havde noget kolik og kom til zoneterapi også hvilket hjalp.

Håber i snart finder det som virker for jer

Sensilac har efterfølgende givet god effekt. Han virker meget mere rolig nu. Hvor han på allomin kunne græde efter en flaske så har vi ikke det problem mere.og så fik kiropraktor løsnet ham i venstre side hvor han var låst

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Emil havde omkring de tre måneder en periode, hvor afførringen virkede tykkere, og han bare skreg og skreg. Normalt er han ellers en glad og nem dreng, så jeg var helt sikker på, at der var noget, der ikke var som det skulle være.

I samråd med en læge gav vi movicol, og det hjalp efter et par dage. Det var dog en langsommelig process at trappe ud af det, hvor vi nogle gange blev nødt til at skrue op, før vi kunne skrue ned igen. Tror det tog en måneds tid at komme ud af igen.

Åh hvor synd. Og man kan altså bare fornemme noget ikke er helt rigtig. Så godt i fandt noget der hjallp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor synd. Og man kan altså bare fornemme noget ikke er helt rigtig. Så godt i fandt noget der hjallp

Det kan man nemlig! Er så glad for jeg lyttede til mig selv, og gik videre med det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sirius døjede meget med maven. Det gjorde ondt og han skulle presse meget for at komme af med noget. Syrnet allomin hjalp lidt, men fik ham til at stor gylpe.

Efter han kom til kiropraktor og fik løsnet nakken, blev det bedre.

Han får nu Arlas Baby and me, hvilket har reduceret gylperiet

Vi har faktisk også oplevet kiropraktor har hjulpet. Han kom afsted to gange i sidste uge og skal også i morgen. Det vidste sig han var låst i venstre side. Hans afføring er stadig en planding hvor det mest er grønt men han har slet ikke nær så meget luft i maven mere. Så sensilac har bestemt hjulpet her.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan man nemlig! Er så glad for jeg lyttede til mig selv, og gik videre med det.

Ja det kan jeg godt forstå. Når det kommer til ens børn så har man altid ret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har faktisk også oplevet kiropraktor har hjulpet. Han kom afsted to gange i sidste uge og skal også i morgen. Det vidste sig han var låst i venstre side. Hans afføring er stadig en planding hvor det mest er grønt men han har slet ikke nær så meget luft i maven mere. Så sensilac har bestemt hjulpet her.

Godt at det hjalp lidt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER