TiaK

Træningstråden

126 indlæg i dette emne

I stedet for at spamme "Er der nogen, der shredder"-tråden med alt mulig andet træning tænker jeg en ny tråd er vejen frem :D

 

Jeg havde jo lovet mig selv at jeg i sidste uge skulle til at i gang igen... Ugen forsvandt - men nu er det snart mandag igen!

 

Jeg tænker denne tråd kan bruges til at skrive hvad man har trænet, dele gode links eller programmer, komme med hep og alt det vi egentlig endte med at bruge den anden tråd til :)

 

Er i med? :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er med! :box

:ditto

På onsdag starter jeg op på 1,5 times træning - 45 min zumba og 45 min crossdance og jeg glæder mig :glad

D. 7. september skal jeg starte til gymnastik med Julius. Ved godt det ikke giver det helt vilde men jeg skal da løbe rundt med ham :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også være med :) Selvom træningen bliver droslet ned når jeg kommer længere hen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er gået igang med 7 minutters træning- jeg kan desværre ikke lave alle øvelser endnu, men øver mig, så håber jeg kan på sigt :) Børnene er med mens jeg laver dem, det er lidt hyggeligt :)

Jeg starter til dans den 1. September, men ender så med at stoppe igen den 20., hvor jeg skal opereres og derefter står den på genoptræning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sætter lige et dårlig-samvittigheds-mærke her...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er med når jeg har været til 8 ugers undersøgelse om 2 ugers tid :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har gået knap 5 km med barnevognen idag :glad det er ikke meget, men jeg kan ikke mindes hvornår jeg sidst har gået så lang en tur bare for hyggens skyld.. :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:super Pada :)

 

Jeg fik løbet 4,5 km i eftermiddags :) Det var rigtig dejligt at få det gjort, men godt nok svært at tage sig sammen når jeg er så træt for tiden..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Imorgen starter hverdagen efter igen herhjemme, så nu begynder de daglige cykelture (ca 14 km dagligt) igen og så er jeg startet yoga 1 gang ugentligt, hvor jeg kan vælge forskellige hold med forskellige intensiteter, med/uden meditation osv..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Imorgen starter hverdagen efter igen herhjemme, så nu begynder de daglige cykelture (ca 14 km dagligt) igen og så er jeg startet yoga 1 gang ugentligt, hvor jeg kan vælge forskellige hold med forskellige intensiteter, med/uden meditation osv..

Hvor går du til yoga henne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor går du til yoga henne?

I Søborg :) Det er den lokale yogastudio og hun virker dygtig. Jeg har været til prøvetime dernede og prøver nu med 1x ugentligt og så må jeg se :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I Søborg :) Det er den lokale yogastudio og hun virker dygtig. Jeg har været til prøvetime dernede og prøver nu med 1x ugentligt og så må jeg se :)

Ah, ok. Jeg ville faktisk virkelig begynde sådan rigtigt også.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt i er med! :yay Jeg har startet dagen med 1 km meget rask gang (nærmest småløb - skulle prøve at holde trit med Erica på løbehjul :D) og så 1 km rask gang tilbage fra børnehaven igen. Nu skal jeg så have fundet ud af hvad jeg mere skal lave i dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er gået igang med 7 minutters træning- jeg kan desværre ikke lave alle øvelser endnu, men øver mig, så håber jeg kan på sigt :) Børnene er med mens jeg laver dem, det er lidt hyggeligt :)

Jeg starter til dans den 1. September, men ender så med at stoppe igen den 20., hvor jeg skal opereres og derefter står den på genoptræning.

 

Hvad er det for noget 7 minutters træning? Har du et link?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sætter lige et dårlig-samvittigheds-mærke her...

 

Jeg elsker dine kommentarer :D Skal man prikke til din dårlige samvittighed, så du kommer i gang?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er med når jeg har været til 8 ugers undersøgelse om 2 ugers tid :glad

 

Rask gang med barnevognen tæller også :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har gået knap 5 km med barnevognen idag :glad det er ikke meget, men jeg kan ikke mindes hvornår jeg sidst har gået så lang en tur bare for hyggens skyld.. :blush

 

Det er da fint :super 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har løbet 3,8 km. Eller skiftevis gang og løb. Det er 4. tur på 11 dage :yay :8:

Jeg tror, jeg skal have fundet mit maveprogram frem igen. Men det bliver ikke i dag :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er med! Så kan det være jeg kan tage mig sammen til at træne lidt, udover løbeturene :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har løbet 3,8 km. Eller skiftevis gang og løb. Det er 4. tur på 11 dage :yay :8:

Jeg tror, jeg skal have fundet mit maveprogram frem igen. Men det bliver ikke i dag :D

Du er sej! Jeg glæder mig til at have været igang i et stykke tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er sej! Jeg glæder mig til at have været igang i et stykke tid.

Tak :) Jeg er virkelig også glad for at være kommet i gang sådan rigtigt. Nu er det svære bare at holde fast <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når jeg er snotfri igen så vil jeg i gang igen med nogle gåture... Basta!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har cykelet 6 km med drengene i cykelvognen! Og gået 4 med barnevognen.

Det er ikke så intenst, men det er bedre end ingenting :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har gået tre km med barnevognen og spillet lidt fodbold med Elliot :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER