martsmortil2

Influenza i omløb?

12 indlæg i dette emne

Hej. Jeg er nyt medlem her på siden. Jeg er enlig mor til 2 marts børn. Amanda fra marts 2010 og Christian fra marts 2012.

Ville bare høre om i oplever der er noget influenza lignende i omløb?

Jeg vågnede op i morges og havde det rigtig skidt. 39.3 i feber, svimmel, kvalme, slem hovedpine, ondt i nakken, øm i hele kroppen og irritation i halsen. I løbet af dagen har jeg bare fået det værre og værre. Måtte kæmpe mig over til skolen efter min datter og videre hen til børnehaven hvor min søn går. Jeg har bare sovet og sovet. Kun lige været oppe af sofaen for an hente børn, lave mad, børste tænder og så videre. Her til aften har jeg 40.3 i feber. kan ikke huske jeg nogensinde før har haft det så skidt. Det må vidst være en rigtig mandeinfluenza jeg er ramt af. Føler mig slap og træt og vil helst bare sove.

Nåh, nok med ynken fra mig. Jeg ville høre om der er nogle af jer som er, eller har været, ramt af noget lignende?

Hvor lang tid varede det?

Jeg føler mig som verdens dårligste mor lige nu, fordi jeg bare har lagt i sofaen og intet kunne med dem :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

-I øvrigt. Hvis hvis der sidder nogle med gode råd til hvordan man kommer nemmest over sådan en omgang, så lytter jeg gerne. Jeg har meget svært ved at overskue overhovedet at få dem op og afsted i morgen lige nu. Alle råd modtages med kyshånd!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej - og velkommen :balloons

Jeg er ret sikker på, at der er noget i omløb. Vi har haft noget halshalløj, snot og feber til at cirkulere mellem familien herhjemme. For hver gang en er røget ned er det blevet værre. Jeg har nu været syg siden i mandags med udbrud henover lørdag og søndag. Jeg har det bedre i dag, men mandag og tirsdag var rigtig drøje dage at komme igennem (vi har stadig ferie, børnene og jeg).

God bedring til dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej - og velkommen :balloons

Jeg er ret sikker på, at der er noget i omløb. Vi har haft noget halshalløj, snot og feber til at cirkulere mellem familien herhjemme. For hver gang en er røget ned er det blevet værre. Jeg har nu været syg siden i mandags med udbrud henover lørdag og søndag. Jeg har det bedre i dag, men mandag og tirsdag var rigtig drøje dage at komme igennem (vi har stadig ferie, børnene og jeg).

God bedring til dig :)

Tusind tak for svar. Ja det lyder da som om der er noget i luften. Jeg må væbne mig med tålmodighed og håbe jeg kommer gennem weekenden med mine 2 krudtugler   :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har nu alligevel måttet kaste håndkldet i ringen. Venter på en taxa som kan køre mig akut til lægen. Har en temperatur på 41.4 og har det bare virkelig skidt. Det bliver en hård weekend hvis jeg ikke får det bedre, puha :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige været indlagt pga høj feber og højt infektionstal, de kunne ikke finde ud af hvorfor, indtil de rtg fotograferede lungerne og fandt en atypisk lungebetændelse, jeg havde samme symptomer som dig, og nærmest en konstant feber over 40... Håber de finder ud af hvad du fejler så du kan få noget hurtig behandling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er endt med at blive indlagt :( Mine børn er hos min mor weekenden over.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt du er i gode hænder, håber de hurtigt finder den rigtige behandling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, det lyder hårdt! :( God bedring :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv noget møg :( Håber du kommer hurtigt i bedring og mon ikke dine børn hygger med mormor selvom det ikke var planen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha.. :( God bedring :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det dig? Har de fundet årsagen til den høje feber?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER