NSEllekilde

Flot hvid kjole

8 indlæg i dette emne

Jeg sælger min første købte brudekjole som desværre var for lille til mig her efter fødslen.

Den svarer til en 36 med smal talje. Lynlås i siden og dejlig let at få på.

Jeg ville have haft 10 cm høje sko på og jeg er 165 cm. Men den kan sagtens ligges op :) den er til salg flere steder hvor jeg har skrevet at folk gerne må byde en pris.

Da jeg selv gav 1300 kroner for kjolen er mindstepris på 800 kroner og har et inderligt ønske om at komme op på nogenlunde den pris jeg selv gav så vi kan købe lidt flere ting til brylluppet :)

donerusomafuzaji.jpg

solalojuzavaroya.jpg

Hvis man er venner med mig på Facebook og ikke selv er interesseret i kjolen ville jeg være lykkelig hvis i gad at dele mit opslag med kjolen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den er ellers super fin! (Og minder lidt om min brudekjole ;))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er ellers super fin! (Og minder lidt om min brudekjole ;))

Ja! Men der er jo ikke noget at gøre når kjolen er for lille og man ikke vil tabe sig for en enkelt kjole :) jeg prøver at acceptere at jeg har en fin vægt og størrelse og den kjole håner mig lidt synes jeg :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig fin kjole :) Jeg kan ikke ligefrem være i den, og desværre bruger man jo ikke så ofte hvide kjoler i den stil til andet end bryllup og måske konfirmation.

 

Men ku virkelig godt ha' forestillet mig den i en helt rød farve og så som gæst til et bryllup :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig fin kjole :) Jeg kan ikke ligefrem være i den, og desværre bruger man jo ikke så ofte hvide kjoler i den stil til andet end bryllup og måske konfirmation.

Men ku virkelig godt ha' forestillet mig den i en helt rød farve og så som gæst til et bryllup :)

Den kan vel farves?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den kan vel farves?

 

Måske :) Men risikabelt og når jeg alligevel ikke kan passe den er det vel lige vidt :). 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske :) Men risikabelt og når jeg alligevel ikke kan passe den er det vel lige vidt :).

Det er self. Korrekt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig fin kjole :) Jeg kan ikke ligefrem være i den, og desværre bruger man jo ikke så ofte hvide kjoler i den stil til andet end bryllup og måske konfirmation.

Men ku virkelig godt ha' forestillet mig den i en helt rød farve og så som gæst til et bryllup :)

Ja det kunne være super smukt hvis den var rød! Ærgerligt at du ikke kan passe den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER