Tullemor86

At være gravid og passe sit arbejde...

9 indlæg i dette emne

Hvordan klarer I jer igennem arbejdsdagen?? Jeg har så slem kvalme og bare her inden formiddag, har jeg kastet op to gange. Det er altså ikke skide fedt med fælles toiletter, eller når man skal rende ud fra et møde, fordi man ikke kan holde det tilbage. Jeg har været nødt til at fortælle min chef, at jeg er gravid, for de regner jo hurtigt ud, hvad der foregår, når jeg i pendul fart render ud på toilettet hele tiden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh hvor er det træls for dig! Er det en idé med en sygemelding, til du får det lidt bedre?

 

 

Jeg har det ikke så slemt, men jeg spiser og drikker konstant for at holde al dårligdom væk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det med dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du sød, du spørger :kram2

Jeg har faktisk taget min første sygedag grundet graviditeten i dag, og det har jeg det squ lidt underligt med. Men jeg havde kastet op fem gange inden kl 6.30, og jeg kunne bare mærke, at jeg orkede ikke sådan en dag på kontoret.

Nogle dage er bedre end andre, men jeg glæder mig godt nok helt vildt til det her kvalme sjov er ovre. Krydser fingre for kun fire uger endnu :unsure :(

Jeg har tabt mig 2,2 kg den sidste uge, men i og med jeg har godt 5 kg for meget på sidebenene, regner jeg ikke med, det gør noget :chin:

Jeg håber, at du bliver ved med at kunne holde kvalmen/opkasten væk med en stor madpakke :mam :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved, hvordan det er, og jeg er faktisk lidt imponeret over, at du har holdt ud ind til nu. Det er helt i orden at blive hjemme på den konto, men jeg forstår godt samvittigheden :kram

 

Selvom du taber dig, får babyerne heldigvis, hvad de skal have. Jeg håber, at det snart vender, så du slipper for det opkast. Det er så frygteligt at være i.

 

Tak :) Jeg satser på, at jeg slipper billigt den her gang. Jeg har kun kastet op én gang, og det var i forbindelse med tandbørstning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg ved hvordan du har det! Jeg drikker vand konstant på job, fordi jeg så har en undskyldning for at 'rende ud og tisse hele tiden'.. gid det dog var derfor jeg render derud 7 x i timen :(

Jeg når ikke ud af døren inden jeg har sagt hej til 'Ulrik' første gang. Et par gange har jeg siddet i bilen for bare at tage mig sammen til at stige ud uden opkast. Shit jeg glæder mig til NF på fredag, så jeg kan fortælle noget!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Åh jeg ved hvordan du har det! Jeg drikker vand konstant på job, fordi jeg så har en undskyldning for at 'rende ud og tisse hele tiden'.. gid det dog var derfor jeg render derud 7 x i timen :(

Jeg når ikke ud af døren inden jeg har sagt hej til 'Ulrik' første gang. Et par gange har jeg siddet i bilen for bare at tage mig sammen til at stige ud uden opkast. Shit jeg glæder mig til NF på fredag, så jeg kan fortælle noget!

Puh det lyder også til, at du er hårdt ramt :kram2 Har du haft nogle sygedage endnu? Jeg synes, det er en rigtig svær situation at stå i, for jeg har egentlig lyst til at blive hjemme alle dage lige for tiden, men det går jo ikke. Det er bare så ydmygende at ligge og kaste op på fælles toiletterne, og så skal ud og se sine kolleger i øjnene bagefter. Jeg har været nødt til at fortælle mit team, at jeg er gravid, for folk var begyndt at gætte det. Det er selvfølgelig godt, at de ikke bare tror, jeg har konstante tømmermænd :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh det lyder også til, at du er hårdt ramt :kram2 Har du haft nogle sygedage endnu? Jeg synes, det er en rigtig svær situation at stå i, for jeg har egentlig lyst til at blive hjemme alle dage lige for tiden, men det går jo ikke. Det er bare så ydmygende at ligge og kaste op på fælles toiletterne, og så skal ud og se sine kolleger i øjnene bagefter. Jeg har været nødt til at fortælle mit team, at jeg er gravid, for folk var begyndt at gætte det. Det er selvfølgelig godt, at de ikke bare tror, jeg har konstante tømmermænd :D

Jeg har ikke haft sygedage, men jeg har heldigvis mulighed for at tage hjemmearbejdsdage indimellem.

Og nu er NF på fredag, så jeg regner med at dele hemmeligheden med dem alle i næste uge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER