MamatilJ&M

motorik tråd

168 indlæg i dette emne

Spændende tråd! Vil helt klart følge med!

Har overvejet det meget med Liff!

Kender du prisen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende tråd! Vil helt klart følge med!

Har overvejet det meget med Liff!

Kender du prisen?

Jeg kender kun prisen her for første undersøgelse. Den er pænt dyr, men håber det bliver givet godt ud. Jeg kender ikke prisen for de efterfølgende besøg deroppe og jeg aner ikke hvordan et forløb kører, men er forhåbentlig klogere på fredag... Skal jeg sende en pm med prisen. Tænker hun ikke er så interesseret i at prisen ligger spredt ud over internettet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender kun prisen her for første undersøgelse. Den er pænt dyr, men håber det bliver givet godt ud. Jeg kender ikke prisen for de efterfølgende besøg deroppe og jeg aner ikke hvordan et forløb kører, men er forhåbentlig klogere på fredag... Skal jeg sende en pm med prisen. Tænker hun ikke er så interesseret i at prisen ligger spredt ud over internettet ;)

Det må du gerne! Glæder mig til at læse mere om jeres forløb!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor bliver det spændende Anita. Vil prøve at få fulgt med her, selvom jeg ikke er så meget på BK for tiden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ønsker pøj-pøj med mødet/undersøgelsen fredag :goodluck Håber det kan hjælpe Marius.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må du gerne! Glæder mig til at læse mere om jeres forløb!

Jeg har sendt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor bliver det spændende Anita. Vil prøve at få fulgt med her, selvom jeg ikke er så meget på BK for tiden

Det bliver rigtig spændende :) Men smid en besked hvis du vil høre om det ellers :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ønsker pøj-pøj med mødet/undersøgelsen fredag :goodluck Håber det kan hjælpe Marius.

Mange tak. Håber jeg også...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver rigtig spændende :) Men smid en besked hvis du vil høre om det ellers :)

Ellers må vi lave en lege- og kage date så jeg kan høre mere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers må vi lave en lege- og kage date så jeg kan høre mere

Det lyder som en plan :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det her kl 8.30 Marius skal til sansemotorik. Jeg er super spændt, men har kun hørt positivt om konceptet så jeg glæder mig rigtig meget til at komme igang :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber at du vil skrive lidt om hvad han skal :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal nok skrive noget mere. Det var rigtig godt og jeg har valgt at takke ja til et forløb med ham deroppe :glad så D. 2/9 skal jeg op og lære at massare ham :glad

Men vi har et rigtig følsom og sensitiv barn, der ikke kan finde ud af at sortere oppe i sit hoved og føler alle ting 100 gange mere end andre...

Skal lige have læst hendes rapport så skal jeg nok komme med et uddybende opdatering på hvad der er sket idag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal nok skrive noget mere. Det var rigtig godt og jeg har valgt at takke ja til et forløb med ham deroppe :glad så D. 2/9 skal jeg op og lære at massare ham :glad

Men vi har et rigtig følsom og sensitiv barn, der ikke kan finde ud af at sortere oppe i sit hoved og føler alle ting 100 gange mere end andre...

Skal lige have læst hendes rapport så skal jeg nok komme med et uddybende opdatering på hvad der er sket idag :)

Hvor er det dejlig at læse det gik så godt :glad :loveshower :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal nok skrive noget mere. Det var rigtig godt og jeg har valgt at takke ja til et forløb med ham deroppe :glad så D. 2/9 skal jeg op og lære at massare ham :glad

Men vi har et rigtig følsom og sensitiv barn, der ikke kan finde ud af at sortere oppe i sit hoved og føler alle ting 100 gange mere end andre...

Skal lige have læst hendes rapport så skal jeg nok komme med et uddybende opdatering på hvad der er sket idag :)

Spændende! Sig til hvis du vil have forslag til litteratur om sensitive børn :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sansemotorisk undersøgelse:

Da vi kom ind af døren mødte vi tilfældigt V i døren i venteværelset. Hun sagde hej Marius med det samme. Når du er kommet af jakken og skoene og er klar til at komme videre ind, så kommer I bare, og så gik hun ind i tumlerummet igen. Vi fik tøjet af og kiggede på at der stod velkommen Marius på døren. Og han var klar til at gå ind med det samme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Spændende! Sig til hvis du vil have forslag til litteratur om sensitive børn :kiss

Meget. Tror vi starter med træningen. Er ikke sikker på jeg kan rumme mere pt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Meget. Tror vi starter med træningen. Er ikke sikker på jeg kan rumme mere pt...

Helt i orden, søde :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt i orden, søde :kiss

Men måske du hører fra mig når vi er godt igang med forløbet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og undskyld hvis mine opslag virker rodede. Men pyh det er svært at få hoved og hale i alle de ord der er blevet sat på idag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER