Mette

Efter-fødsels-kroppen

3 indlæg i dette emne

Hvordan har I det her efter fødslen?

Det er en måned siden min fødsel og kan mærke min krop er ved at blive sig selv - og så langt fra endnu.

Fik jo pks og kan godt mærke maven er sat lysår tilbage og mavenusklerne har været revet i! Jeg er startet op på et 8 ugers træningsforløb hos kejserinderne.dk så håber jeg det lige kickstarter kroppen og samler mavemusklerne igen. Og får balderne op på plads! Vil I starte på noget træning?

Derudover bruger jeg e-vitamin olie på maven for arret og mine små strækmærkerne skyld. Fik ikke mange bare lidt lyse over navlen... Overvejer dog bio-oil som også er e-vitamin og a-vitamin da jeg læste dette: http://pudderdaaserne.dk/2011/11/24/bio-oil-effektiv-hjaelp-mod-straekmaerker/

Min blødning er også næsten stoppet hvilket er skønt, sidst varede den 9 uger!

Min bækkenbund er ikke nær belastet så meget denne gang pga kejsersnit og ikke vaginal fødsel, men den har alligevel været inder pres den sidste tid i graviditeten så prøver at huske 30 knib om dagen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså jeg se stadig gravid ud.. <_< min bækkenbund har det faktisk overraskende fint, og jeg har ikke været ved at tisse i bukserne en eneste gang! :lol Det synes jeg ellers jeg var lige på grænsen til et par gange sidst!

Jeg har meldt mig på et efter-fødsels fitnesshold, som starter den 26. august, og påtænker at begynde at løbe igen snart (skal bare liiiige tage mig sammen! :rolleyes ). Men jeg er egentlig okay tilfreds med min krop, bortset fra den blævremave jeg render rundt med. Dén glæder jeg mig til at komme af med!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit bækken er heller ikke nær så medtaget, som ved første gang, men jeg skal stadig have lavet mine knibeøvelser ;)

Jeg synes generelt at min krop har det noget bedre denne gang og jeg var hurtigt klar igen - dog skulle jeg ikke bære på min store søn (17 kg) de første 2 uger - ihvertfald ikke ret lang tid ad gangen!

Jeg blødte omkring 14 dage og har intet mærket til mine sting..

Jeg er faktisk ret tilfreds med min krops tilstand og vil snart igang med nogle længere gåture og lidt træning (røven er mega flad og mave + lår er ret slaskede ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER