Pernille86

Mavebilleder!!

146 indlæg i dette emne

8 hours ago, kmbe said:

Fine maver! 

Synes det værste er tissetrangen. Føler jeg skal tisse konstant og så skal jeg i virkeligheden kun tisse lidt 

Tak :kiss haha sådan har jeg det også. Hun vifter tit rundt med armene dernede, det er så ubehageligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nogle gange føles det også som Om der bliver danset stepdans på mit bækken. Som om hun banker fødderne ned i bækkenet. Har I andre oplevet det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, kmbe said:

Nogle gange føles det også som Om der bliver danset stepdans på mit bækken. Som om hun banker fødderne ned i bækkenet. Har I andre oplevet det?

Ikke rigtig. Hun har benene opad her, hun har allerede hovedet ned af, så kan kun mærke små arme der vifter rundt nede i bækkenet. Det kilder til gengæld på en super ubehagelig måde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan kan du mærke hvad der er hvad?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, kmbe said:

Hvordan kan du mærke hvad der er hvad?

Hænderne er små kildede bevægelser og fødderne føles tydeligt større og bevægelserne er kraftigere. Hun sparker og skubber ikke rigtigt, hun bevæger sig bare med glidende bevægelser. Hun ligger også ofte med numsen helt tydeligt ude i højre side, man kan nærmest se den stikke ud. I går stak hun en fod ud, så man kunne se det og når man så føler på foden, kan man tydeligt mærke at det ikke er en hånd.

Hun sparker jo ikke rigtig, så hun forsøger mere at strække sig ud og så kan man sagtens mærke fødderne. 

Prøv at læg dig på sofaen eller i sengen og mærk rundt på maven, så kan du måske mærke hvordan hun ligger. Hvis jeg skubber helt nede ved hoften og så skubber indad, kan jeg mærke, at jeg skubber hende nede i bækkenet.

 

jeg er nok ikke i tvivl fordi det er anden gang, men prøv at mærke efter. Det er lidt sjovt når man får en fornemmelse af hvordan de ligger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay vildt nok! Jeg har forsøgt mange gange men måske er min baby bare lille. Da vi blev scannet lå hun jo også i den ydre grænse af at være for lille. 

 

Men min mor vejede 2000 gram da hun blev født og jeg vejede selv 1800 gram så der fødes små babyer her i familien

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

11 minutes ago, kmbe said:

Okay vildt nok! Jeg har forsøgt mange gange men måske er min baby bare lille. Da vi blev scannet lå hun jo også i den ydre grænse af at være for lille. 

 

Men min mor vejede 2000 gram da hun blev født og jeg vejede selv 1800 gram så der fødes små babyer her i familien

Så går der måske noget tid før du kan mærke det endnu. Vi får jo kæmpe babyer, så vil skyde på, at lillepigen i hvert fald vejer 1200 nu, måske lidt mere, lille er hun i hvert fald ikke.

 

så kan du jo glæde dig til, at du kan mærke det :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe :) ja altså kan godt mærke når hun vender sig ift når hun bare sparker. Det er ret sjovt. Men kan godt nok ikke mærke forskel på hænder og fødder. Men ja det kommer jo nok

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

IMG_5915.PNG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan mærke bensparkene som mere hårdt end hvis armene kører rundt. Dog kan han stadigvæk vende sig så det er forskelligt hvor de vilde benspark er... lige nu ligger han med hovedet nedad og laver tegnsprog på indersiden tæt på blæreren Det er først nu her de sidste par uger hvor jeg er sikker på hvordan han vender og kan mærke ben og numse... men jeg får også kæmpe kæmpe børn... så tror også han er over 1 kg nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lidt billeder af storesøster og mave, taget i efterårsferien :) 

 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke nogle fine billeder 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh my God...... :-O

IMG_6055.JPG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den begynder da for alvor at bule nu :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal jeg love for. Seriøst. Se forskellen på de her to billeder: kun 1 måned imellem: 

IMG_6056.JPG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay der er godt nok sket noget. Det var da helt vildt! På det første kunne man godt være i tvivl, hvis man ikke vidste det eller kendte dig. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er helt vildt! kan ikke helt følge med mentalt. Men tror bare jeg er sådan en der først vokser sent. 

Har set billede af min mor den dag hun fødte mig og hun ser ud som jeg ser ud nu og hun har sagt at helt indtil meget sent kunne folk ikke se det. Men det er fedt at jeg nu ser gravid ud!!! Det er skide godt. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 minutes ago, januar2017 said:

Ja det er helt vildt! kan ikke helt følge med mentalt. Men tror bare jeg er sådan en der først vokser sent. 

Har set billede af min mor den dag hun fødte mig og hun ser ud som jeg ser ud nu og hun har sagt at helt indtil meget sent kunne folk ikke se det. Men det er fedt at jeg nu ser gravid ud!!! Det er skide godt. 

Nu er der i hvert fald ingen tvivl. Min mave er ikke vokset sådan helt vildt de sidste mange uger, men den lagde også hårdt ud. Sådan er det nok når man er flergangs. Min eksploderede også på det her tidspunkt med A, men umiddelbart gør den det ikke nu. 

 

Det må være rart, endelig at se rigtig gravid ud, så folk ikke er i tvivl om man bare er småtyk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikken en fin bule der er kommet nu! 

Og hvor sidder den flot! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 hours ago, januar2017 said:

Oh my God...... :-O

IMG_6055.JPG

Wow! Der er pludselig sket noget! 

 

 

Hvor er det en flot babybule!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak. Min mor synes min mave ser underlig ud og at den er faldet ned på

en unormal måde. Øh tak?? Synes da det Ser normalt ud?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så er de dage hvor man ikke ser synderligt gravid ud

IMG_6080.JPG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 10. november 2016 at 1:53 PM, januar2017 said:

Mange tak. Min mor synes min mave ser underlig ud og at den er faldet ned på

en unormal måde. Øh tak?? Synes da det Ser normalt ud?

 

Nej den er bare helt som den skal være! Virkelig smuk baby-bo! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih tak det var sødt skrevet. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maven. 30+1

IMG_6305.JPG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER