Posted October 2, 2016 Der sker lidt. Men ikke meget :-) Du er fin, Maj Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 2, 2016 Troede jeg havde lagt er billede ved... Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 2, 2016 Der sker lidt. Men ikke meget :-) Du er fin, Maj Tak Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 2, 2016 Hahaha awsome :-D Jeg har også overvejet det. Men omvendt så bliver man jo kun vaccineret mod en ting, mener jeg ... måske prøver jeg bare på at have en undskyldning for ikke at skulle til Amager hvor min læge ligger... hmm. Måske skulle man. Det kan jo være farligt for barnet Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 2, 2016 Hahaha awsome :-D Jeg har også overvejet det. Men omvendt så bliver man jo kun vaccineret mod en ting, mener jeg ... måske prøver jeg bare på at have en undskyldning for ikke at skulle til Amager hvor min læge ligger... hmm. Måske skulle man. Det kan jo være farligt for barnet Jeg skal i hvert fald have den. Det er jo netop lige præcis barnet det kan gå udover. Kan dine kollegaer ikke give dig den? Jeg er i praktik på lungemedicinsk og deler lidt afdeling med infektionsmedicinsk, så for mig var det i hvert fald lidt satset ikke at få den. Vi skal trods alt være gravide hele vinteren. Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 5, 2016 Shit mand! Jeg er jo en hval til sammenligning med jer andre Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 5, 2016 Shit mand! Jeg er jo en hval til sammenligning med jer andre! Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 5, 2016 Jeg synes altså snart godt jeg vil have en større mave!!! Var til spinning i dag og det var svært at trække vejret ordentligt så var nødt til at stoppe op flere gange og rejse mig op og trække vejret. Men folk kan jo ikke se jeg er gravid så de troede sikkert var jeg var i dårlig form. Jeg ligner, jeg bare er lidt for glad for mad Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 5, 2016 Ja den var da super fin, hvis jeg havde været 8 mdr henne! Jeg ender jo som en vraltende ballonfisk med den fart! Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 16, 2016 Har slet ikke længere styr på hvor langt jeg er henne - hurra for appen som siger 23+4 edit: nå jeg kan så ikke få lov at ligge billeder op fra telefonen.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 17, 2016 Kan du ikke?? Mærkeligt :-| mit ser sådan her ud på mobilen: Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 17, 2016 5 hours ago, kmbe said: Kan du ikke?? Mærkeligt :-| mit ser sådan her ud på mobilen: Ja men mobilbillederne er åbenbart alt for store til at kunne oploades, har ellers forsøgt at beskære det lidt, men det hjælper ikke der da en super fin babybule nu Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 21, 2016 Så har jeg fundet en fidus til for store billeder Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 30, 2016 25+6 I kan lige se Amilias hårtop, hun ville være med Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 31, 2016 Uge 25+ et eller andet. Han sidder allerede oppe i mine ribben... vejer stadigvæk det som jeg gjorde da opdagede jeg var gravid. Tabte mig de første tre måneder og er nu på "startvægt" Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 31, 2016 12 minutes ago, Supermor1234 said: Uge 25+ et eller andet. Han sidder allerede oppe i mine ribben... vejer stadigvæk det som jeg gjorde da opdagede jeg var gravid. Tabte mig de første tre måneder og er nu på "startvægt" Flot mave vores pige ligger og helt oppe i ribbene, gerne med numsen mast helt ud i højre side. Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 31, 2016 Tænker bare hvordan de så kommer til at mase når vi når længere hen... der bliver presset på her også..og det er også med kroppen ude i højre side.... nærmest helt ude på siden af maven nogen gange og så ellers bare fodboldspil i maven.. den der "nu skal jeg tisse...nej ikke alligevel... jo nu skal jeg... næ... jo....næ...nuuuu... nej nu kan jeg holde mig.." Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 31, 2016 Fine maver! Synes det værste er tissetrangen. Føler jeg skal tisse konstant og så skal jeg i virkeligheden kun tisse lidt Share this post Link to post Share on other sites