Pernille86

Mavebilleder!!

146 indlæg i dette emne

De der sorte kjoler fra H og M er mine yndlings!!! Og ikke bare nu. Men det har de altid været. Med en cardigan over ser man ret lækker ud men stadig stilfuld. Og så kan man jo bare slide dem op for de koster nada. Har fem tror jeg. 

 

Og haha sådan har jeg det også med min kæreste. Kan huske da vi begyndte at date for snart syv år siden, der undrede jeg mig over han ikke var taget. Haha. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

11 hours ago, BabyFebuar said:

Ej hvor fine :D

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 hours ago, januar2017 said:

De der sorte kjoler fra H og M er mine yndlings!!! Og ikke bare nu. Men det har de altid været. Med en cardigan over ser man ret lækker ud men stadig stilfuld. Og så kan man jo bare slide dem op for de koster nada. Har fem tror jeg. 

 

Og haha sådan har jeg det også med min kæreste. Kan huske da vi begyndte at date for snart syv år siden, der undrede jeg mig over han ikke var taget. Haha. 

Jeg er også virkelig glad for den. Jeg må have nogle flere, h og m har faktisk meget fint synes jeg og så kan man ligesom bedre tillade sig at købe lidt mere :D

 

det gjorde jeg også med min :haha han havde så aldrig mødt nogen der vækkede hans interesse. Jeg er hans første kæreste. Jeg var helt vildt insisterende på, at jeg ikke skulle have en kæreste nu. Jeg var lige kommet ud af et langt forhold med min ungdomskæreste, så jeg skulle altså ikke have en ny. Min mand han sagde bare det er fint, jeg venter bare til du er klar og så fejede han benene totalt væk under mig. Det gør han stadig :biglove nu endnu mere end før fordi han bare er så fantastisk en far for vores datter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

34+2

 

vægten siger +9 kg. 

IMG_6929.JPG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flot mave :wub 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :) jeg er ret besværet vil jeg sige. Især når jeg skal sove om natten. Har en kat der VIL død og pine ligge på min mave. Men det kan jeg simpelthen ikke holde til. Ligger bedst på siden. Og synes det er svært at bevæge mig. Puha. 

Var oppe og træne noget cardio i går. Tog en løbetur men efter 1,5 km måtte jeg stoppe for det gjorde lidt ondt i maven så steg over på crosstraineren i stedet. Det var rigtigt dejligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også det begynder at være svært, at finde en god stilling at sove i. Jeg vender og drejer mig tit mange gange, så min mand bliver lidt vanvittig, men jeg gør det jo ikke med vilje. Jeg elsker normalt at sove på ryggen, men det er altså umuligt nu med en baby der ligger ovenpå lungerne. 

 

Jeg tror nogen gange naturen har gjort det sådan med vilje, altså at man bliver besværet nu, for så vil man lige pludselig gerne føde ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig fin mave :)

Jeg føler godt nok også at maven har vokseværk for tiden, hvilket jo i sig selv er positivt, men synes egentlig at dens størrelse nu, er meget passende og til at holde ud ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

35+1.... 

IMG_7070.PNG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige en enkel fra i går aftes :) 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

36+2 :wub

image.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

18 minutes ago, Kia... said:

Du bære den så flot!! 

Tak :kiss jeg har også kun taget omkring 8 kilo på. Nogle dage lidt mindre, det svinger med størrelsen på hænder og fødder :haha 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

52 minutes ago, Maj 2014 said:

Tak :kiss jeg har også kun taget omkring 8 kilo på. Nogle dage lidt mindre, det svinger med størrelsen på hænder og fødder :haha 

 

Det er super flot med kun 8 kg!! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

21 minutes ago, Kia... said:

 

Det er super flot med kun 8 kg!! 

Er også rimelig tilfreds :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

IMG_7583.PNG

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en fin mave :wub 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mange tak :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så smuk! 

Har i fået taget nogle billeder sammen dig og kæresten? :) for det kan godt anbefales, behøver ikke være ved fotograf, bare dig i en smuk kjole eller ligende :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig fin mave :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER