Malene84

Baby og rygende underboer

11 indlæg i dette emne

Hej :)

Inspireret af Annaperennas tråd om baby og rygning hjemme hos bedsteforældrene, kom jeg til at tænke på, om hvor farligt det mon er, at bo på 2. sal hvor beboerne under os og under underboen begge ryger.

Vi kan lugte det i et indbygget skab vi har i entréen, hvor der går nogle rør igennem, der er isoleret omkring rørene, men lidt luft siver der igennem, ellers ville vi vel ikek kunne lugte det.

Tror I denne påvirkning er farlig hele tiden eller skal vi bare passe på med hvor tit vi åbner det skab?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror at en gåtur med barnevognen med bil-os er mere skadeligt end den smule røg der kan sive ind fra et skab.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er ret enig med stikan. tror det er mere skadeligt at gå på gaden. der kan jo også komme nogen forbi med en smøg i hånden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig med de to andre, det ville jeg ikke bekymre mig om, for så ville man jo ikke kunne være nogle steder henne ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror heller ikke det skader nogen steder :) Ville ikke bekymre mig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

min tanker, at det kun vil skade, hvis barnet skal bo inde i skabet :D hvilket jo ikke er tilfældet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

min tanker, at det kun vil skade, hvis barnet skal bo inde i skabet :D hvilket jo ikke er tilfældet

Det håber jeg sanlig ikke men ok så ved man jo hvor spirevippen er ik :lolhit :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

min tanker, at det kun vil skade, hvis barnet skal bo inde i skabet :D hvilket jo ikke er tilfældet

Harry Potters søster / bror? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror man skal tage en dyb indånding som forælder og inse, at man ikke kan beskytte sit barn mod alt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også mene, at der er mange andre ting som jeg ville betegne som noget mere "farlige".

Tror ikke du skal være bekymret, selvom jeg da godt kan forstå det er lidt træls, hvis der kommer røglugt op til jer :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar :kram2 nej han skal ikke bo i skabet haha :lol

Men dejligt at I ikke tror det er værre end dét med lidt røg :) ...nej man kan nemlig ikke være nogen steder så

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER