NSEllekilde

Biogaya vs lactocare

23 indlæg i dette emne

For og imod?

Vi har jo allerede almindelige d-dråber men nova har så ondt i maven når hun prutter og skal have afføring så jeg ville prøve noget med mælkesyrebakterier..

Biogaya er jo kun bakterierne hvor lactocare er både d-vitamin og nogle af bakterierne..

Hvad skal jeg vælge?

Nova har intet imod at få dråber i munden, hun synes egentlig at det er sjovt at der er noget som rammer hendes tunge :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bruger lactocare, dyrt og besværligt, men håber de er bedre :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender ikke biogaya men vi har altid brugt lactocare og har været så glade for det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender ikke biogaya men vi har altid brugt lactocare og har været så glade for det :)

:ditto :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender ikke biogaya men vi har altid brugt lactocare og har været så glade for det :)

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger lactocare og hun har alligevel mavekneb.. Så vi er ikke begejstret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Biogaya findes ikke mere gør de? Mener det tilsvarende i dag hedder Semper dråber....

Jeg ville vælge lactocare, 2 fluer med 1 smæk. Og hvis det så ikke er nok, ville jeg prøve Semper.... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Biogaya findes ikke mere gør de? Mener det tilsvarende i dag hedder Semper dråber....

Jeg ville vælge lactocare, 2 fluer med 1 smæk. Og hvis det så ikke er nok, ville jeg prøve Semper.... :)

Man kan bestille noget på nettet der heddet biogaya hvertfald :chin:

Jeg tror jeg må tage på apoteket og få købt lactocare

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt biogaia - der Står også semper på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger lactocare og er vilde med pipetten dertil som gør det nemt at give dråberne :)

Husk at posen i æsken ikke skal i dråberne ved jeg nogle fejlagtigt er kommet til og ikke altid de oplyser det på apoteket

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger lactocare og er vilde med pipetten dertil som gør det nemt at give dråberne :)

Husk at posen i æsken ikke skal i dråberne ved jeg nogle fejlagtigt er kommet til og ikke altid de oplyser det på apoteket

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yep yep - I did that :rolleyes

Det jan jeg godt huske :p det er også pokkers når der står "do not eat" på posen :lol :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yep yep - I did that :rolleyes

Det er bare så træls for de er ikke billige

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det jan jeg godt huske :p det er også pokkers når der står "do not eat" på posen :lol :kiss

Ja :rolleyes og der står også, at man skal blande pulveret med olien. Og så tænker man - hvilket pulver? Jamen det kan da kun være det i posen. Det er det så IKKE! Pulveret sidder i låget! Og jeg så først "do not eat"-teksten bagefter :prik Hvornår lærer man at læse instruktionen nøje? :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare så træls for de er ikke billige

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til gengæld fåes Lactocare baby nu i en dobbelt pakke til 180kr (mener jeg det var), så det gør det da lidt billigere, også selvom det er fesent at der kun er 7ml i, hvor der i en alm. flaske med D-dråber er 10ml - og sådan en flaske kan fåes til 20kr

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til gengæld fåes Lactocare baby nu i en dobbelt pakke til 180kr (mener jeg det var), så det gør det da lidt billigere, også selvom det er fesent at der kun er 7ml i, hvor der i en alm. flaske med D-dråber er 10ml - og sådan en flaske kan fåes til 20kr

Fedt må jeg kigge efter næste gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej...

Jeg har sgu da ikke blandet noget i.. Jeg har så kun givet nova olie idag :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej...

Jeg har sgu da ikke blandet noget i.. Jeg har så kun givet nova olie idag :lol

Hehe, så længe du ikke har blandet det forkerte i, så går det nok ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej...

Jeg har sgu da ikke blandet noget i.. Jeg har så kun givet nova olie idag :lol

 

Det gjorde en fra min mg også, i en uge eller sådan noget. Hun sad og fortalte om at hun ikke kunne forstå at vi alle var så glade for dem, for hendes dreng gylpede/kastede op når han fik dem (forstår så ikke helt at det havde den effekt) og hun synes ikke ellers det gjorde en forskel. Indtil det gik op for hende at hun ikke havde kommet pulveret i, så det bare var ren olie :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej...

Jeg har sgu da ikke blandet noget i.. Jeg har så kun givet nova olie idag :lol

Åh, det gjorde jeg også, og jeg følte mig så dum, da jeg først fandt ud af det da flasken næsten var tom :LOL

Men ja, pulveret sidder i låget, så man skal først dreje låget den modsatte vej - altså skrue det ordentlig på. Så skal man ryste flasken godt, tage låget af og smide ud, og derefter skrue pipetten på. Fandt jeg ud af :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahaha... Jeg havde heller intet gjort, så tak for tråden! :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun har fået det opblandet i dag :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER