ccc

Hvilken slags garn skal jeg købe?

7 indlæg i dette emne

Nu skal jeg så lære at strikke..vil på sigt gerne kunne strikke noget lækkert babytøj.

Hvilken slags garn køber man?

Og hvor henne?

Og hvad er det nemmeste jeg starter med at strikke?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg elsker uld, så det ville jeg klart anbefale :) Hvilken slags kommer helt an på hvad du skal strikke.

Du kan købe garn masser af steder. Jeg har købt garn i Aalborg og omegn, og derudover er jeg glad for Krestoffer, garnudsalg, tante grøn og pickles som alle har webshops.

Jeg tror på at man nemmest lærer at strikke, ved at strikke noget man virkelig har lyst til. Mit første projekt var en cardigan til mig selv, for det drømte jeg om.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herhjemme elsker vi uld..tænker jeg måske ku starte med nogle uldstrømper..eller en uldhue..?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil starte med en merino uld, fx fra sandnes. Der træder strikket tydelig frem og det er dejligt når man skal se hvad man laver og rette fejl. Og så vælg en lys farve

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke lige nogle gode forslag, men jeg startede selv i bomuld :) Og så endelig en lys farve som Mette siger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Find noget du virkelig gerne vil strikke, og køb garn ud fra det :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Find noget du virkelig gerne vil strikke, og køb garn ud fra det :)

Det var også, hvad jeg ville foreslå. Find et projekt, du er motiveret for og så find garnet til formålet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER