skruk

Piercing

35 indlæg i dette emne

Må man blive det som gravid? Da jeg var gravid med Im forsvandt min migræne, men i den her graviditet er det konstant og ulideligt :( så vil gerne prøve en piercing i stedet for at fylde baby, Im og min krop med stærk medicin :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det har jeg aldrig hørt, man ikke må i hvert fald.

Er det sådan en inde i øret-piercing, du vil have?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg aldrig hørt, man ikke må i hvert fald.

Er det sådan en inde i øret-piercing, du vil have?

Ja, jeg overvejer det virkelig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tjoo..det er jo ikke kemisk. Måske er det bedre end at have migræne i al fald.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg ikke forestille mig skulle være et problem på nogen måde..

 

halloween-billede.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så længe man vælger et hygiejnisk sted, så kan jeg ikke se noget problem... Der kan gå betændelse i en piercing, men det kan der jo også i et sår...

Og hvis det kan hjælpe dig, så prøv det da af... (Og jeg vil meget gerne høre om det virker) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har aldrig hørt om det før men hvis det hjælper tænker jeg da det må være af "naturlige" årsager som ikke kan skade baby. Ligesom akupunktur forestiller jeg mig. Det ville være fantastisk hvis du "bare" kunne få en piercing og slippe af med migræneanfald.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har aldrig hørt om det før men hvis det hjælper tænker jeg da det må være af "naturlige" årsager som ikke kan skade baby. Ligesom akupunktur forestiller jeg mig. Det ville være fantastisk hvis du "bare" kunne få en piercing og slippe af med migræneanfald.

Ja, det er lidt a la akupunktur... :) Nogle har oplevet bedring af migræne efter at ha fået en særlig øre-piercing...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så må jeg hellere få fundet et sted :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en veninde der lider slemt under migræne. Hun er gravid og har fået lavet en. Udover at den har hjulpet ( hun er ikke helt fri fra migræne men hun mener at det er halveret / turene er knap så slemme ) så ser den jo også rockercool! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg blev piercet (for maaaaaaaange år siden) blev jeg rådet til at holde mit immunforsvar tiptop så kroppen havde energi til at hele. Mit immunforsvar er IKKE tiptop, når jeg er gravid. Så med andre ord: Jeg kan ikke forestille mig, at det skulle kunne skade baby, men hvis din krop reagerer på graviditet ligesom min, så tænker jeg måske at du sætter dig selv i risiko for langsom/dårlig heling/betændelse ved at gøre det nu. Men hvis alternativet er migræne, så ville jeg personligt synes at det var forsøget værd. Og så ved jeg ikke lige med lige præcis sådan en ørepiercing, som du snakker om, hvor nemt den heler. Måske er det slet ikke et problem :chin:

Nå men summa summarum: Jeg ville godt turde, men jeg ville være lidt ekstra obs på betændelse og på generelt at passe på mig selv :)

God bedring med migrænen uanset :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Da jeg blev piercet (for maaaaaaaange år siden) blev jeg rådet til at holde mit immunforsvar tiptop så kroppen havde energi til at hele. Mit immunforsvar er IKKE tiptop, når jeg er gravid. Så med andre ord: Jeg kan ikke forestille mig, at det skulle kunne skade baby, men hvis din krop reagerer på graviditet ligesom min, så tænker jeg måske at du sætter dig selv i risiko for langsom/dårlig heling/betændelse ved at gøre det nu. Men hvis alternativet er migræne, så ville jeg personligt synes at det var forsøget værd. Og så ved jeg ikke lige med lige præcis sådan en ørepiercing, som du snakker om, hvor nemt den heler. Måske er det slet ikke et problem :chin:

Nå men summa summarum: Jeg ville godt turde, men jeg ville være lidt ekstra obs på betændelse og på generelt at passe på mig selv :)

God bedring med migrænen uanset :kram

Årh, gode overvejelser med immunforsvaret :chin bum bum, jeg tror jeg prøver det, jeg kan jo altid tage den ud, hvis det går galt :) jeg savner virkelig min botox for tiden :( men det er der jo bare sindssyg lange udsigter til, så tænker det her er det næstbedste, hvis det virker :Goodluck tusind tak for kram :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har samme problem med migræne. De første to graviditeter forsvandt den, men denne gang er den rigtig slem. Jeg har også hørt om den piercing, men jeg venter med at få den lavet til efter graviditeten, da jeg har hørt, at det bliver frarådet at blive piercet eller tatoveret under graviditen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det kun pga. infektionsrisiko nogle fraråder piercing under graviditet? For så vil jeg godt turde:) Jeg har også fået sår og skrammer under graviditeten, og det helede fint uden infektion. Ved dog ikke om sår og piercinger direkte kan sammenlignes...

Migræne må til gengæld være direkte gift for moderen (kan jeg forestille mig) - og derfor også en påvirkning af babyen, så hvis der er en chance for bedring af din migræne vha. piercing, så skal det da prøves!

Har i øvrigt selv fået lavet noget øreakupunktur for nogle år siden mod andre smerter. Det hjalp! Det var den slags nåle der skal sidde i øret en uges tid...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh nu skulle jeg jo lige google hvilken piercing der var tale om, og jeg får ondt i mine ører bare ved synet af det :lol :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh nu skulle jeg jo lige google hvilken piercing der var tale om, og jeg får ondt i mine ører bare ved synet af det :lol :blush

Åh nej, så jeg kan næsten regne ud at det ikke bare er en alm. ørestikker eller hvad det nu hedder... Hmm. Måske googler jeg også lige...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh nu skulle jeg jo lige google hvilken piercing der var tale om, og jeg får ondt i mine ører bare ved synet af det :lol :blush

Det der er lidt ligesom at sige "du tør ikke"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Skruk,

har du fået den lavet? Jeg er nysgerrig, om den virker!?! ;)

Jeg ville egentlig vente til efter graviditeten, men nu kan jeg ikke holde migrænen ud længere, så om en uge har jeg fået en tid til at få den lavet... :prik  :chin:  :wacko  :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Skruk,

har du fået den lavet? Jeg er nysgerrig, om den virker!?! ;)

Jeg ville egentlig vente til efter graviditeten, men nu kan jeg ikke holde migrænen ud længere, så om en uge har jeg fået en tid til at få den lavet... :prik :chin: :wacko :rolleyes

Jeg har ikke fået den endnu :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke fået den endnu :(

Jeg får den lavet idag! Jeg er lidt bange for, om den kan gøre det værre :unsure  Jeg skal nok opdatere, hvordan det går!  :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jah.. du er sej.. Jeg tør ik rigtig.. Men jeg burde for min migræne er vendt tilbage og oftere og værre end det plejede..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der var lige lidt om det i Nyhederne i går på DR/TV2. Så det kun lige kort... Men de interviewede mindst en, som havde meget gode erfaringer. Og piercer-manden fortalte, at i hans egen meget uvidenskabelige rundringning til kunder, var der vist nok 80% der havde oplevet en eller anden grad af bedring.

Edit: det var TV2 Østjylland...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var ikke så slemt at få den lavet! Og den er ovenikøbet også flot, synes jeg, så hjælper den ikke, har jeg i det mindste fået lidt ud af det!

Min migræne bliver også kun værre, og da jeg nu ikke må tage andet en Panodil, er jeg klar til at prøve alt, så jeg ikke skal gå og ligne noget der er løgn, det meste af tiden. Jeg fungerer jo heller ikke...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den virker ikke for mig...:pokey:numse::icon_crybad:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER