Posted December 6, 2016 Jeg troede der gik laaang tid endnu inden jeg skulle husere i den her del af forum. Og sidste aften siger min mand fanme at hvis vi skal have nummer to så syntes han ikke vi skal vente så længe endnu jeg har altid tænkt en del mere afstand mellem 2 børn, men nu kan jeg ikke rigtig lige slippe den tanke igen Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 6, 2016 1 minute ago, Alina89 said: Jeg troede der gik laaang tid endnu inden jeg skulle husere i den her del af forum. Og sidste aften siger min mand fanme at hvis vi skal have nummer to så syntes han ikke vi skal vente så længe endnu jeg har altid tænkt en del mere afstand mellem 2 børn, men nu kan jeg ikke rigtig lige slippe den tanke igen Eeej, hvor spændende Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 6, 2016 30 minutes ago, Alina89 said: Jeg troede der gik laaang tid endnu inden jeg skulle husere i den her del af forum. Og sidste aften siger min mand fanme at hvis vi skal have nummer to så syntes han ikke vi skal vente så længe endnu jeg har altid tænkt en del mere afstand mellem 2 børn, men nu kan jeg ikke rigtig lige slippe den tanke igen Ja ja ja ja JA! Kom med!!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 6, 2016 1 hour ago, Alina89 said: Jeg troede der gik laaang tid endnu inden jeg skulle husere i den her del af forum. Og sidste aften siger min mand fanme at hvis vi skal have nummer to så syntes han ikke vi skal vente så længe endnu jeg har altid tænkt en del mere afstand mellem 2 børn, men nu kan jeg ikke rigtig lige slippe den tanke igen Jaaaaaaaaa hep hep Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 6, 2016 1 hour ago, Aja said: Eeej, hvor spændende Ja, lidt syntes jeg 32 minutes ago, Fru.Mor said: Ja ja ja ja JA! Kom med!!! Vidste du ville blive begejstret Nu må vi se.. det kræver vist lige en snak eller to. Og så er der den der spiral der også liiige skal gøres noget ved Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 6, 2016 1 minute ago, Barbamama said: Jaaaaaaaaa hep hep I er sgu så søde Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 6, 2016 2 minutes ago, Alina89 said: Ja, lidt syntes jeg Vidste du ville blive begejstret Nu må vi se.. det kræver vist lige en snak eller to. Og så er der den der spiral der også liiige skal gøres noget ved Jeg vil bare SÅ gerne følges med dig igen Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 6, 2016 Just now, Fru.Mor said: Jeg vil bare SÅ gerne følges med dig igen Det trækker altså også en lille bitte smule når i andre jeg fulgte med sidst, begynder at snakke baby igen Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 6, 2016 Just now, Alina89 said: Det trækker altså også en lille bitte smule når i andre jeg fulgte med sidst, begynder at snakke baby igen Det kan jeg godt forstå! Hvad er for og imod? Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 6, 2016 3 minutes ago, Fru.Mor said: Det kan jeg godt forstå! Hvad er for og imod? For: at vi får vores børn inden vi fylder 30, fin aldersforskel, at vi ikke har små børn i mange år sammenlagt (dvs søvn er inde for rækkevidde :p). Bedsterne er stadig i en alder hvor de kan gøre en forskel i vores hverdag. Imod: min mands arbejdstider - alene med to små børn 4 aftener i ugen er meget, mine bækkenproblemer hvis J stadig skal løftes en del på. Og så føles J's ørevrøvl også som en stopklods pt, men det går forhåbentlig over snart Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 6, 2016 2 minutes ago, Alina89 said: For: at vi får vores børn inden vi fylder 30, fin aldersforskel, at vi ikke har små børn i mange år sammenlagt (dvs søvn er inde for rækkevidde :p). Bedsterne er stadig i en alder hvor de kan gøre en forskel i vores hverdag. Imod: min mands arbejdstider - alene med to små børn 4 aftener i ugen er meget, mine bækkenproblemer hvis J stadig skal løftes en del på. Og så føles J's ørevrøvl også som en stopklods pt, men det går forhåbentlig over snart Gode overvejelser Er der slet ikke udsigt til at det bliver anderledes med din mands arbejde? Altså, A har jo været ørebarn hele sit liv, og vi mærker intet til det længere. Vi opdager nærmest ikke engang, når han har MØB Jeg tror, de vænner sig lidt til at have ondt Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 6, 2016 3 minutes ago, Fru.Mor said: Gode overvejelser Er der slet ikke udsigt til at det bliver anderledes med din mands arbejde? Altså, A har jo været ørebarn hele sit liv, og vi mærker intet til det længere. Vi opdager nærmest ikke engang, når han har MØB Jeg tror, de vænner sig lidt til at have ondt Altså nu har J snart vrøvlet hver nat i 2 måneder så måske vi bare sku gøre mig gravid så er vi ligesom i træning Nah, ikke rigtig. Mest fordi Dagholdet på hans job slet ikke fungerer og han egentlig er ret glad for at være der på hans skift. Men indimellem snakker han om at skifte job til noget helt andet - et sted med daghold.. det er lidt uafklaret Nåja, glemte lige at vi skal have godkendt og udført ombygning af førstesalen før vi har plads til en 2'er. Detaljer detaljer Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 6, 2016 5 minutes ago, Alina89 said: Altså nu har J snart vrøvlet hver nat i 2 måneder så måske vi bare sku gøre mig gravid så er vi ligesom i træning Nah, ikke rigtig. Mest fordi Dagholdet på hans job slet ikke fungerer og han egentlig er ret glad for at være der på hans skift. Men indimellem snakker han om at skifte job til noget helt andet - et sted med daghold.. det er lidt uafklaret Nåja, glemte lige at vi skal have godkendt og udført ombygning af førstesalen før vi har plads til en 2'er. Detaljer detaljer Haha, ja! Ingen grund til at vænne sig til nattesøvn inden ah ok, det lyder jo også til at I trives fint med det lige nu i hvert fald. Og det skal jo nok gå med to børn alene om aftenen også Ombygning er en lillebitte detalje Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 6, 2016 21 minutes ago, Alina89 said: For: at vi får vores børn inden vi fylder 30, fin aldersforskel, at vi ikke har små børn i mange år sammenlagt (dvs søvn er inde for rækkevidde :p). Bedsterne er stadig i en alder hvor de kan gøre en forskel i vores hverdag. Imod: min mands arbejdstider - alene med to små børn 4 aftener i ugen er meget, mine bækkenproblemer hvis J stadig skal løftes en del på. Og så føles J's ørevrøvl også som en stopklods pt, men det går forhåbentlig over snart Altså hvis I ender med at vente lidt, så kan det være at vi kommer til at følges, så det synes jeg heller ikke ville være helt skidt Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 6, 2016 24 minutes ago, Fru.Mor said: Haha, ja! Ingen grund til at vænne sig til nattesøvn inden ah ok, det lyder jo også til at I trives fint med det lige nu i hvert fald. Og det skal jo nok gå med to børn alene om aftenen også Ombygning er en lillebitte detalje Nej vel?! Vi er jo i rytmen så hvorfor vænne os til den slags luksus igen?? ja, sådsn har det jo været siden J var 3 uger, så kender ikke andet. Det er ikke den vigtigeste ulempe hvertfald ja ikke? Men vi har møde med bankdamen i der nye år og så må vi se hvad vi har med at gøre 24 minutes ago, Aja said: Altså hvis I ender med at vente lidt, så kan det være at vi kommer til at følges, så det synes jeg heller ikke ville være helt skidt Det ku også være hyggeligt J var jo et halvt år in the making så du har sikkert god tid Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 8, 2016 Aj for pokker da.. Sidder her og tar mig selv i at tjekke markedet ud, for hvilke graviditetsteste der findes og blir enig med mig selv om, at når jeg blir gravid skal jeg ihvertfald prøve sådan en test, der skriver "gravid" samt hvor langt man er henne..det er da mega vildt at de ligefrem kan måle hvor langt man er.. De andre graviditeter er blevet testet på sådan nogle man fik med fra klinikken, samt nogle jeg havde liggende fra lidl..men næste gang.. WOW.. Der gir jeg den gas og køber en af de dyre Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 9, 2016 11 hours ago, ccc said: Aj for pokker da.. Sidder her og tar mig selv i at tjekke markedet ud, for hvilke graviditetsteste der findes og blir enig med mig selv om, at når jeg blir gravid skal jeg ihvertfald prøve sådan en test, der skriver "gravid" samt hvor langt man er henne..det er da mega vildt at de ligefrem kan måle hvor langt man er.. De andre graviditeter er blevet testet på sådan nogle man fik med fra klinikken, samt nogle jeg havde liggende fra lidl..men næste gang.. WOW.. Der gir jeg den gas og køber en af de dyre Sej at man kan få sådan nogle der skriver hvor langt henne man er. Hvor finder man sådan en? Det kunne da være sjovt at prøve når man tester positiv. Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 10, 2016 Jeg tror faktisk at han mente det Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 10, 2016 7 hours ago, Alina89 said: Jeg tror faktisk at han mente det Så hvad mener du? Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 10, 2016 1 hour ago, Fru.Mor said: Så hvad mener du? Jamen vi blev enige om at vi venter med at bestille en tid til at få den der spiral fjernet til efter nytår engang (de næste 14 dage er crazy ) og så tager tror jeg sgu stille og roligt pb2 er en realitet Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 10, 2016 2 hours ago, Alina89 said: Jamen vi blev enige om at vi venter med at bestille en tid til at få den der spiral fjernet til efter nytår engang (de næste 14 dage er crazy ) og så tager tror jeg sgu stille og roligt pb2 er en realitet Årh, altså Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 10, 2016 51 minutes ago, Fru.Mor said: Årh, altså Jaaa Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 11, 2016 10 hours ago, Alina89 said: Jamen vi blev enige om at vi venter med at bestille en tid til at få den der spiral fjernet til efter nytår engang (de næste 14 dage er crazy ) og så tager tror jeg sgu stille og roligt pb2 er en realitet Yaaay Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 11, 2016 10 hours ago, Alina89 said: Jamen vi blev enige om at vi venter med at bestille en tid til at få den der spiral fjernet til efter nytår engang (de næste 14 dage er crazy ) og så tager tror jeg sgu stille og roligt pb2 er en realitet Uuuh Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 11, 2016 2 hours ago, Barbamama said: Yaaay 2 hours ago, Aja said: Uuuh I er søde Share this post Link to post Share on other sites