ccc

Mega skruk-men må pænt vente-tråden

166 indlæg i dette emne

Man kan sige at vi JO ER skrukke og lysten er der til nr to, men vi tager det stille og roligt. Jeg nyder nova og at vi ofte kun er os - men det betyder ikke at jeg glæder mig mindre til den næste og ser frem til at gå i gang :)

Jeg tror minimum at nova kommer til at være 6-12 måneder før vi går i gang for real :)

Men derfor må jeg vel også gerne være med på ventelisten til at gå i gang.. Eller hvad? :unsure

Jo det kan du lige tro du må..det er så hygligt at være skruk.. Og at have nogen at dele det med er bare lykken

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sorry for mit "udbrud" :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg er også mega skruk! Jeg glææææææder mig mega mega meget til vi går i gang med at forsøge!

Der går nok en rum tid endnu, der er lige et par ting der skal falde i hak. Men åååååh hvor jeg glæder mig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er også mega skruk... Tænk sig en mindstemus mere... Manden er dog bare ikke heeeeelt enig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh altså..❤️ Tænk sig at få lov at opleve en scanning igen..af en lille nuttet fis der ligger der og putter i ens mave-det er da lige til at få helt kriller i maven over når jeg tænker på det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke sove og har tankemylder..

Tænker på om det ikke er ligemeget om jeg når at blive færdig uddannet inden næste graviditet..kan jeg ikke bare blive det når barslen er slut..?

Hvad er det jeg skal nå..?

Jo vist jeg tænker meget over hvad familie og venner vil tænke om " endnu en baby mens jeg er studerende" ih altså jeg vil så gerne gøre det rigtige.. Men hvad er det rigtige? Og altså jeg blir bare ikke yngre som tiden går vel..jeg er 34 år..og elsker at være MOR.. Meget mere end jeg gider at læse færdig og komme ud og arbejde som pædagog

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke sove og har tankemylder..

Tænker på om det ikke er ligemeget om jeg når at blive færdig uddannet inden næste graviditet..kan jeg ikke bare blive det når barslen er slut..?

Hvad er det jeg skal nå..?

Jo vist jeg tænker meget over hvad familie og venner vil tænke om " endnu en baby mens jeg er studerende" ih altså jeg vil så gerne gøre det rigtige.. Men hvad er det rigtige? Og altså jeg blir bare ikke yngre som tiden går vel..jeg er 34 år..og elsker at være MOR.. Meget mere end jeg gider at læse færdig og komme ud og arbejde som pædagog

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg begynder for alvor at blive skruk igen.. Min mand er ikke endnu!

Min mand er egentlig godt tilfreds med de to vi har, men jeg er ikke færdig med at få børn... Og nu slet ikke, fordi jeg føler mig snydt for en ordentlig graviditet ifb. Med min graviditet med Liff.

Min mand er gået med til en 3'er,.. Men Liff skal være startet i børnehave, som minimum først. (Aug. 17)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg begynder for alvor at blive skruk igen.. Min mand er ikke endnu!

Min mand er egentlig godt tilfreds med de to vi har, men jeg er ikke færdig med at få børn... Og nu slet ikke, fordi jeg føler mig snydt for en ordentlig graviditet ifb. Med min graviditet med Liff.

Min mand er gået med til en 3'er,.. Men Liff skal være startet i børnehave, som minimum først. (Aug. 17)

Åhh suk der er længe til aug 17.. Men altså i det mindste er han gået med til en 3 'er..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh suk der er længe til aug 17.. Men altså i det mindste er han gået med til en 3 'er..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg begynder for alvor at blive skruk igen.. Min mand er ikke endnu!

Min mand er egentlig godt tilfreds med de to vi har, men jeg er ikke færdig med at få børn... Og nu slet ikke, fordi jeg føler mig snydt for en ordentlig graviditet ifb. Med min graviditet med Liff.

Min mand er gået med til en 3'er,.. Men Liff skal være startet i børnehave, som minimum først. (Aug. 17)

 

Som i hun skal starte i børnehave før du bliver gravid eller før du går på barsel?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg begynder for alvor at blive skruk igen.. Min mand er ikke endnu!

Min mand er egentlig godt tilfreds med de to vi har, men jeg er ikke færdig med at få børn... Og nu slet ikke, fordi jeg føler mig snydt for en ordentlig graviditet ifb. Med min graviditet med Liff.

Min mand er gået med til en 3'er,.. Men Liff skal være startet i børnehave, som minimum først. (Aug. 17)

 

Som i hun skal starte i børnehave før du bliver gravid eller før du går på barsel?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvorfor ser jeg først den her tråd nu? :D

Jeg glæder mig ikke sådan ubetinget til at være gravid (fordi erfaringen siger, at jeg bliver bims i hovedet og kaster op hele tiden...), men jeg glæder mig helt vildt til igen at stå med en lille nyfødt, til at holde dåb, til den positive test, test scanninger, til små spark, til fødslen endda, til barsel med TRE børn og til mere tid viet 100% til familien :biglove

Men men men. Ingen mens endnu, selvom jeg fødte i juli 15 <_< Jeg er dog ved at prøve at begrænse/afvikle amningen af min datter, jeg håber virkelig at det hjælper :goodluck

Derudover vil jeg gerne, at min datter kan nå at starte i bh i min barsel, men det kræver "kun" 2-3 måneders yderligere ventetid.

Nå ja, og så er der jo liiiige en far, der skal være med på ideen :D Han er lidt sparsom med tilkendegivelser, men han ER med på en 3'er og jeg trooooor nok at han er med på, at min spiral skal ud i år i hvert fald... Det er da en start :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som i hun skal starte i børnehave før du bliver gravid eller før du går på barsel?

Som i, før jeg bliver gravid!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvorfor ser jeg først den her tråd nu? :D

Jeg glæder mig ikke sådan ubetinget til at være gravid (fordi erfaringen siger, at jeg bliver bims i hovedet og kaster op hele tiden...), men jeg glæder mig helt vildt til igen at stå med en lille nyfødt, til at holde dåb, til den positive test, test scanninger, til små spark, til fødslen endda, til barsel med TRE børn og til mere tid viet 100% til familien :biglove

Men men men. Ingen mens endnu, selvom jeg fødte i juli 15 <_< Jeg er dog ved at prøve at begrænse/afvikle amningen af min datter, jeg håber virkelig at det hjælper :goodluck

Derudover vil jeg gerne, at min datter kan nå at starte i bh i min barsel, men det kræver "kun" 2-3 måneders yderligere ventetid.

Nå ja, og så er der jo liiiige en far, der skal være med på ideen :D Han er lidt sparsom med tilkendegivelser, men han ER med på en 3'er og jeg trooooor nok at han er med på, at min spiral skal ud i år i hvert fald... Det er da en start :biglove

Ej hvor bliver det spændende!!! :yay

Hvor hurtigt blev du gravid med V og E?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som i, før jeg bliver gravid!

 

øv, så er der jo lang tid til  <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øv, så er der jo lang tid til <_<

Ja, til gengæld har jeg ret meget styr på cyklus, ÆL osv. Og Liff er jo lavet i første hug :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, til gengæld har jeg ret meget styr på cyklus, ÆL osv. Og Liff er jo lavet i første hug :)

 

Super :) Så er du bare klar når i går i gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor bliver det spændende!!! :yay

Hvor hurtigt blev du gravid med V og E?

V i første cyklus og E i fjerde :) Og ja, mega spændende :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super :) Så er du bare klar når i går i gang :)

Jep :gravid :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

V i første cyklus og E i fjerde :) Og ja, mega spændende :kuller

Så kommer du jo nok mig i forkøbet, desværre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kommer du jo nok mig i forkøbet, desværre!

Det kommer jo an på, hvornår jeg får mens igen, men jo måske. Det vil tiden vise ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg begynder for alvor at blive skruk igen.. Min mand er ikke endnu!

Min mand er egentlig godt tilfreds med de to vi har, men jeg er ikke færdig med at få børn... Og nu slet ikke, fordi jeg føler mig snydt for en ordentlig graviditet ifb. Med min graviditet med Liff.

Min mand er gået med til en 3'er,.. Men Liff skal være startet i børnehave, som minimum først. (Aug. 17)

Så kommer vi nok til at starte nogenlunde samtidig :) Vi regner også umiddelbart med, at det bliver ca august '17. det bliver tidligst til maj, for vi vil gerne undgå termin oven i de to andres fødselsdage hvis vi kan, men jeg tror egentlig gerne lige jeg vil have sommeren "overstået" uden graviditet. De sidste 5 somre har jeg enten været gravid eller prøvet på at blive det, eller haft en baby at passe :o Så næste sommer vil jeg nok lige nyde at have min krop lidt mere for mig selv - for en gangs skyld ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kommer jo an på, hvornår jeg får mens igen, men jo måske. Det vil tiden vise ;)

Ja min mens er jo begge gange dukket op - i mine øjne, alt for tidligt!

Håber da din mens dukker op når du stopper amningen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kommer vi nok til at starte nogenlunde samtidig :) Vi regner også umiddelbart med, at det bliver ca august '17. det bliver tidligst til maj, for vi vil gerne undgå termin oven i de to andres fødselsdage hvis vi kan, men jeg tror egentlig gerne lige jeg vil have sommeren "overstået" uden graviditet. De sidste 5 somre har jeg enten været gravid eller prøvet på at blive det, eller haft en baby at passe :o Så næste sommer vil jeg nok lige nyde at have min krop lidt mere for mig selv - for en gangs skyld ;)

Spændende! Ja, jeg vil utroligt gerne prøve at have et forårs/sommerbarn. Så vi satser på at opstart i August næste år bliver passende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER