Girl Next Door

EBay - et kærlighedsforhold

307 indlæg i dette emne

Jeg har godt nok bestilt meget kagegrej på wish :rolleyes

Øj jeg glæder mig til at modtage mine ca 30 pakker, så jeg kan gå amok i køkkenet :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har også bestilt mange mange bage/pynte kage tilbehør :yay love it

Og så ligger der bestilling på 20 ting der er afsendt.. så det er bare at vente på postbudet :yay han bliver nok træt af at komme herhjemme til sidst :LOL

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får sådan lyst til at bestille alt muligt :D

 

Ved bare ikke lige hvad det skal være  :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får sådan lyst til at bestille alt muligt :D

Ved bare ikke lige hvad det skal være :chin:

Mine seneste er neglefile, opladere, spilledåser til at komme indeni hæklede/syede bamser :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lige købt glas maling som tuscher, så er vi klar til julegave krea. Man kan også købe hama perler billigt. Vi skal helt klart kigge efter flere krea ting.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige bestilt jakke til mig selv, net til badelegetøjet og en morgekåbe med kaninører til Liff.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige bestilt jakke til mig selv, net til badelegetøjet og en morgekåbe med kaninører til Liff.

Billeder ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Mine tests er ikke kommet frem endnu <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine tests er ikke kommet frem endnu <_<

Er de forsinket? I så fald er wish/mama rigtig søde til at prøve at spore pakken og hvis de ikke kan det så plejer de at tilbyde at tilbagebetale pengene ::

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er de forsinket? I så fald er wish/mama rigtig søde til at prøve at spore pakken og hvis de ikke kan det så plejer de at tilbyde at tilbagebetale pengene ::

 

Der stod, de ville kommer mellem 15. september og 21. oktober, så de er jo egentlig ikke forsinket, jeg synes bare, det er vildt lang leveringstid :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der stod, de ville kommer mellem 15. september og 21. oktober, så de er jo egentlig ikke forsinket, jeg synes bare, det er vildt lang leveringstid :O

Det tager snildt over en måned fra Kina, så mit bud er at de kommer tættest på den 21. oktober :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønne ting Sara!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Inspireret af Sara har jeg bestilt denne tkl Astrid i adventsgave :kuller

https://www.ebay.com/itm/172310687377

Hvilken størrelse har du bestilt? Lurer lidt på den mørkeblå Mickey, og B er i str 80/86 lige nu, så ved ikke om 90 for hurtigt bliver for lille, eller om der vil gå 7år og en madpakke før han kan passe str 100 :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilken størrelse har du bestilt? Lurer lidt på den mørkeblå Mickey, og B er i str 80/86 lige nu, så ved ikke om 90 for hurtigt bliver for lille, eller om der vil gå 7år og en madpakke før han kan passe str 100 :chin:

Jeg bestilte 2-3 år ud fra deres skema. Astrid er i str 80 nu, så gider ikke at den er for lille :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bestilte 2-3 år ud fra deres skema. Astrid er i str 80 nu, så gider ikke at den er for lille :)

Jeg købte en 90 dragt til Milan da han var i 80, den var ALT for lille. Jeg har bestilt nattøj i str. 2-3 år som burde være på trapperne, han er i 86/92 nu; så skal nok give en melding :)

Melissa der bruger str. 116/122 får udklædningstøj i 9-10 år når det er derfra, så jeg vil klart råde til at købe 2-3 størrelser over hvad de har, for at det passer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilken størrelse har du bestilt? Lurer lidt på den mørkeblå Mickey, og B er i str 80/86 lige nu, så ved ikke om 90 for hurtigt bliver for lille, eller om der vil gå 7år og en madpakke før han kan passe str 100 :chin:

Han kan nok nærmere passe str. 100 end 90 :) Det er virkelig småt i størrelserne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte en 90 dragt til Milan da han var i 80, den var ALT for lille. Jeg har bestilt nattøj i str. 2-3 år som burde være på trapperne, han er i 86/92 nu; så skal nok give en melding :)

Melissa der bruger str. 116/122 får udklædningstøj i 9-10 år når det er derfra, så jeg vil klart råde til at købe 2-3 størrelser over hvad de har, for at det passer :)

Sikke en forskel i størrelserne :blink men fedt med råd, tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tager snildt over en måned fra Kina, så mit bud er at de kommer tættest på den 21. oktober :)

 

Årh, men jeg bestilte dem den 30/8??! :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han kan nok nærmere passe str. 100 end 90 :) Det er virkelig småt i størrelserne :)

 

Fuck, jeg har ikke engang overvejet størrelserne! :o Har købt to badekåber, men de må jo så bare gå i arv, hvis de ikke passer :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, nu gik jeg amok på Wish; 556 kroner har jeg brugt på pakkekalender, advents/fødselsdags/jule-gaver til min niece og sjove ting til pakkeleg :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, men jeg bestilte dem den 30/8??! :O

Men hvis der står indtil den 21. oktober, så ville jeg stadig regne med de kom deromkring :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER