Posted November 15, 2016 Yay, nu havde jeg ellers lige opgivet dem Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 15, 2016 1 hour ago, Aja said: Yay, nu havde jeg ellers lige opgivet dem Hvor er de fine Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 15, 2016 Er der nogen af eBay-hajerne her, der kan finde børnesolbriller med Superman eller Ninja turtles? Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 15, 2016 55 minutes ago, Lady H said: Er der nogen af eBay-hajerne her, der kan finde børnesolbriller med Superman eller Ninja turtles? Nu er jeg ikke ebay haj men i sommers købte vi turtles solbriller i bilka. ..måske du kan høre om de har flere Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 15, 2016 3 minutes ago, girly1988 said: Nu er jeg ikke ebay haj men i sommers købte vi turtles solbriller i bilka. ..måske du kan høre om de har flere Tak for tip Vi har ikke lige en Bilka heromkring, men jeg vil prøve at kigge lidt i vores lokale Føtex Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 16, 2016 Jubi, så kom næste sending. Aksel bliver ellevild over kappe og maske Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 18, 2016 Venter på tylskørter, Dora sæt, gymnastikdragt og gymnastiksko til Luna. Og så har jeg bestilt to kjoler til mig selv. spændende! Share this post Link to post Share on other sites