Girl Next Door

EBay - et kærlighedsforhold

307 indlæg i dette emne

Farlig side! Købte en masse derinde den gang vi blev gift :) Nu bruger jeg den mest til strikke/hækle ting som fx maskemarkører :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

200 alligevel? :D

Til den pris har jeg råd til at de forsvinder :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til den pris har jeg råd til at de forsvinder :lol

 

:ditto har snart mistet alle mine (forsvundet eller knækket) :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto har snart mistet alle mine (forsvundet eller knækket) :rolleyes

For væk skal de nok blive! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

LilleMi hvis du søger "toldberegner" på Google kan du hurtigt selv se om DU synes tingene er pengene værd HVIS der nu kom told og gebyr på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt maaaange ting på ebay. Mest mindre ting som ægløsnings-og gravidteste og diverse  pynt og sugerør m.m. til bryllup og senere navngivning, men jeg har fx. også købt fastelavnskostume og andre lidt større ting, som jeg selvfølgelig ikke lige kan komme på. Men det er som regel billige ting (og ikke nødvendigvis kvalitet - men altså også nogle gange identisk til noget dyrere butikker sælger for 20 gange prisen). Jeg har 2-3 gange prøvet at få pakker taget i tolden (dog ikke fra ebay), og den ene gang var det en kjole lavet i kina (dansekjole til brylluppet, der så var helt håbløs i størrelsen, selvom den var fin), og så har jeg også oplevet at få taget en pakke med bøger fra USA og et par kostumer fra USA også. Som regel skelner jeg til 80 kr. grænsen :) Det mest ærgerlig ved den told er det kæmpe gebyr, de indkræver og den forsinkelse, det giver på varen. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit seneste køb fra ebay er et læderslips til min mand i anledning af vores læderbryllup (3 år) i onsdags :p

Jeg brugte det meget i forbindelse med brylluppet, men køber mest småting - og ja: man kan virkelog få mange underlige, billige smådimser. I love it! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg shopper helst dyre ting indenfor EU. Billige ting shopper jeg alle steder fra :D

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

LilleMi hvis du søger "toldberegner" på Google kan du hurtigt selv se om DU synes tingene er pengene værd HVIS der nu kom told og gebyr på :)

Ja den fandt jeg også forleden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ikke hoppet med på den....kan ikke se det fede i at købe mærkelige små ting ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ikke hoppet med på den....kan ikke se det fede i at købe mærkelige små ting ;-)

Jamen så er tråden nok ikke noget for dig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige købt en masse barnedåbs pynt. Det er en skøn side

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fatter det slet ikke :rolleyes kan ikke hitte rundt derinde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For væk skal de nok blive! :D

 

Plejer at kunne finde nogle i sofaen :D  Men nu er der altså snart ikke flere tilbage.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ikke hoppet med på den....kan ikke se det fede i at købe mærkelige små ting ;-)

Jeg synes det er super smart, at jeg kan købe en masse billig pynt til mit bryllup :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er super smart, at jeg kan købe en masse billig pynt til mit bryllup :)

Kan godt se det smarte i nogle ting man kan købe som du nævner til bryllup fx ;-)

Er nok lidt farvet af en håndfuld kollegaer som virkelig får købt noget skrammel til tider ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen så er tråden nok ikke noget for dig ;)

Det sys jeg da ikk du kan skrive. Man kan jo altid blive inspireret positivt ved at følge med rundt omkring :-)

Jeg er bare lidt farvet af en håndfuld kollegaer som virkelig får købt skrammel derfra ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg eeeelsker eBay og får købt alt for meget om natten under amningerne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det sys jeg da ikk du kan skrive. Man kan jo altid blive inspireret positivt ved at følge med rundt omkring :-)

Jeg er bare lidt farvet af en håndfuld kollegaer som virkelig får købt skrammel derfra ;-)

Jo det synes jeg da jeg kan ;) Når du ytrer en lidt negativ holdning om en tråd jeg anser som positiv, så vil jeg da hellere være de kommentarer foruden ;)

Men håber du bliver positivt inspireret ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

GND: jeg er lidt interesseret i at høre mere om de møbler du har købt på ebay...

Har du fundet dem tilfældigt, eller er det mere et tilfælde af "jeg mangler en xx" og så har du søgt efter det på ebay?

Det er aldrig faldet mig ind at købe større ting derfra - nok mest pga. told. Hvordan med det?

Please share your wisdom, oh wise one! ;) :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

GND: jeg er lidt interesseret i at høre mere om de møbler du har købt på ebay...

Har du fundet dem tilfældigt, eller er det mere et tilfælde af "jeg mangler en xx" og så har du søgt efter det på ebay?

Det er aldrig faldet mig ind at købe større ting derfra - nok mest pga. told. Hvordan med det?

Please share your wisdom, oh wise one! ;) :p

Altså egentlig var det min mand der købte den, men jeg fandt en ammestol, sådan en der kan rokke, og den købte han til mig i julegave. Så det var en specifik møbel jeg ledte efter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo det synes jeg da jeg kan ;) Når du ytrer en lidt negativ holdning om en tråd jeg anser som positiv, så vil jeg da hellere være de kommentarer foruden ;)

Men håber du bliver positivt inspireret ^_^

Mine kommentarer er da bestemt ikke mere negative end andre som heller ikke er Ebay lovers.

Men det må du om. Så mister man sku lidt lysten til at deltage i at få liv i bk.

Sry men føler sq lidt du bar kommenterer mig fordi du kan agtigt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I øvrigt synes jeg det er fedt mange køber en masse ting de er glade for. Det er jo det ebay er til for ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gad godt at bruge eBay mere - for som LilleMi skal vi også giftes næste år og jeg er fan af at spare penge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine kommentarer er da bestemt ikke mere negative end andre som heller ikke er Ebay lovers.

Men det må du om. Så mister man sku lidt lysten til at deltage i at få liv i bk.

Sry men føler sq lidt du bar kommenterer mig fordi du kan agtigt...

Den virkede bare meget negativ for mig. Men jeg kan tage fejl :)

Håber du alligevel finder inspiration herinde. Det er det tråden er til for ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER