NSEllekilde

Hvorfor er du en god kone/kæreste

50 indlæg i dette emne

Jeg tænkte at vi skulle komplimenterer os selv for det gode job vi gør som koner og kærester - små som store gerninger!

Så hvorfor har du været en god partner i dag?

Håber tråden hurtigt bliver fyldt med gode gerninger og beskeder :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har været en god kæreste idag fordi jeg købte den gode mælk som Nichlas godt kan lide at drikke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lavede aftensmad (sker en gang på et halvt år cirka

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er faktisk en utrolig dårlig kone i øjeblikket, men Hey jeg prøver og i går fik manden sex både morgen og aften

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha jeg er vidst håbløs for tiden :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha jeg er vidst håbløs for tiden :rolleyes

:ditto jeg tænkte det samme. Jeg måtte tænke længe over noget at skrive og endte med at indse at der nok ikke var noget at komme i tanke om :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har intimbarberet mig i dag. Måske kommer han ikke til at opdage det, men det er tanken, der tæller :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto jeg tænkte det samme. Jeg måtte tænke længe over noget at skrive og endte med at indse at der nok ikke var noget at komme i tanke om :lol

:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, jeg har været med hans datter ude at købe bh :chin: mest for hendes skyld selvfølgelig, men altså... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har intimbarberet mig i dag. Måske kommer han ikke til at opdage det, men det er tanken, der tæller :D

Ha ha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er heller ikke god kone for tiden...

Men har lavet aftensmad idag...og på gode dage smører jeg mandens madpakke ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes alligevel at i er seje!

Og for at blære mig lidt så lavede jeg faktisk også mad idag OG sat en vask over med hans arbejdstøj (at han så skal hænge det op snakker vi ikke om, jeg er stadigvæk sød :lol)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Købte den yoghurt som manden elsker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fordi jeg her til morgen skyndte mig ud af soveværelset med Lily, så han kunne sove videre i fred inden arbejde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ryddet op i køkkenet hvor han har svinet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bager tærte idag med bær fra egen have

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sparer op til en rejse til Thailand, når manden bliver 50 i december 2018. Jeg har sparet op i ca 3 år indtil videre og til sin 49 års fødselsdag får han så gaven så vi kan være i Thailand, når han bliver 50 :)Jeg glæder mig SÅ meget til at give ham den. Banken har lavet mig en hemmelig konto til opsparingen med strenge ordre om,at det KUN er mig der kender til den. Jeg sparer op af mine lommepenge. Mig bekendt har han ingen anelse og DERFOR er jeg en langt bedre kone end han i sin vildeste kan forestille sig! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sparer op til en rejse til Thailand, når manden bliver 50 i december 2018. Jeg har sparet op i ca 3 år indtil videre og til sin 49 års fødselsdag får han så gaven så vi kan være i Thailand, når han bliver 50 :)Jeg glæder mig SÅ meget til at give ham den. Banken har lavet mig en hemmelig konto til opsparingen med strenge ordre om,at det KUN er mig der kender til den. Jeg sparer op af mine lommepenge. Mig bekendt har han ingen anelse og DERFOR er jeg en langt bedre kone end han i sin vildeste kan forestille sig! :D

Feeed gave! :super

Og :respekt for langtidsplanlægning!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sparer op til en rejse til Thailand, når manden bliver 50 i december 2018. Jeg har sparet op i ca 3 år indtil videre og til sin 49 års fødselsdag får han så gaven så vi kan være i Thailand, når han bliver 50 :)Jeg glæder mig SÅ meget til at give ham den. Banken har lavet mig en hemmelig konto til opsparingen med strenge ordre om,at det KUN er mig der kender til den. Jeg sparer op af mine lommepenge. Mig bekendt har han ingen anelse og DERFOR er jeg en langt bedre kone end han i sin vildeste kan forestille sig! :D

DET er du godt nok :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, tak,I to!;) Jeg elsker at planlægge, men det her er god tid. Selv for mig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fordi jeg ikke kyler ham ud på røv og albuer, når han er en idiot :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fordi jeg ikke kyler ham ud på røv og albuer, når han er en idiot :gal

Oh yes. Vi skal have medaljer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er en god kone idag fordi jeg sendte ham til Kbh en times kørsel væk for at få lukket noget arbejdsmæssigt jeg VED at han ellers ville stresse rigtig meget over i sin barsel...

Og så er jeg en endnu bedre kone fordi jeg, da jeg imorges opdagede at min bristning fra fødslen var gået op og stingene bare hang i den ene side - selv tog på fødegangen med min store bonusdatter og fik det ordnet, så ikke min stakkels mand igen, igen, igen skulle stresse og trylle sig selv hjem på ingen tid...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er en god kone fordi jeg trods jeg er virklig skidt, passede børnene igår aftes og puttede dem selv...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fordi jeg stod op og lavede rigtig kaffe til ham.

Det lyder ikke af meget, men det er et større arbejde herhjemme, hvor kaffen først skal kværnes og kværnen derefter renses. Kæmpe job når man altid er mega sulten om morgenen og må vente med morgenmad til kaffen er lavet :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER