tsecret

Sove hud mod hud

10 indlæg i dette emne

Nu har jeg læst flere herinde der anbefaler at sove hud mod hud. Men hvordan gør man det rent praktisk?

Jeg kan godt lide at ligge på ryggen og så have min baby liggende på maven ovenpå mig. Men den stilling anbefales det ko ikke at sove i?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er nok ikke den rette at spørge, for vi gjorde det sjældent :blush

På sygehuset lå jeg på ryggen, med hævet ryg, og så Astrid ovenpå. Hjemme gjorde vi det næsten ikke. Jeg har aldrig kunne li at sove med Astrid tæt på i frygt for at ligge mig på hende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ind i mellem gjort det liggende på siden - så har jeg ammet hende og så er vi faldet i søvn mave mod mave.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lagt midt i sengen med Markus ovenpå mig da han var mindre det faldt han ofte til ro ved :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har har ikke gjort meget i det, så jeg er nok ikke den rette at spørge, vi gjorde det kun under amme etableringen.. Og set var mens jeg var vågen, mave mod mave...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg falder altid i søvn efter liggende amning om natten og så sover vi mave mod mave :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gjorde det ikke så meget om natten, en havde ham i strækvikle kun med ble på, og jeg havde bare en bh på eller ingenting :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mave mod mave..eller nok nærmere.. Bryst mod hovedet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sov med J på maven indtil han blev for tung og urolig. De husker at trække vejret, når de kan mærke, at du gør det. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg samsover med Magnus og ligger hud-mod-hud.. som regel sover vi på siden, men nogle gange sover jeg på ryggen, hvor han så kravler op og lægger sig på maven af mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER