Forunderligt

Pokemon GO

1,175 indlæg i dette emne

Sådan et emne skal vi da ha? :D

 

Spiller I det? - Hvorfor/hvorfor ikke? 

 

 

 

Jeg kom i gang med at spille det sammen med mine unger den uge vi var i Thy og det blev ret hurtigt sjovt, især fordi vi kunne gøre det sammen, både store og små og dem som ikke spiller men bare gider gå en tur. Jeg syns det er fedt at ha en ekstra motivation til at gå en lille tur hist og pist, og især Alexander fik virkelig motioneret væsentlig mere end han plejer. Her hvor vi bor er der ikke ret mange pokemons, men jeg har et par gange jagtet dem i midtbyen (Århus altså) og der blir jeg virkelig distraheret fra hvor jeg er på vej hen og hvad jeg egentlig skal, for der er hele tiden nogen at fange eller et pokestop lige i nærheden. Efter min mening et sjovt spil for børn i alle aldre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Valdemar og jeg spiller også :D Jeg hentede app'en for lige at se, hvad det var for noget, og glemte den egentlig lidt igen, fordi jeg syntes det så lidt kedeligt ud bare at kigge på det der kort. Men så i sidste uge, hvor vi var ved stranden, drillede B mig med, om jeg ikke skulle fange pokemoner (a la "Du er garanteret hoppet med på dillen") og så tænkte jeg bare "JOW DÆLAN DA!" :D og tændte for den. Og så blev både V og jeg grebet og fik fanget lidt. Vi har også været ude idag, og det var mega sjovt, især fordi V havde taget legetøj med og legede at han var en slags superhelte-pokemon-fanger samtidig :D

Vi er dog overhovedet ikke langt i det. Vi har fanget 4 pokemoner, hvoraf to var den samme :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hentede appen og prøvede det en enkelt gang. Måtte dog konstatere at GPS'en aldrig kunne fange signal når jeg prøvede. Og så fangede det bare aldrig.

Til gengæld synes jeg det er super, at det kan hjælpe så mange med at få mere motion. Men tænker også bare - hvad så når de har fanget dem alle?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hentede appen og prøvede det en enkelt gang. Måtte dog konstatere at GPS'en aldrig kunne fange signal når jeg prøvede. Og så fangede det bare aldrig.

Til gengæld synes jeg det er super, at det kan hjælpe så mange med at få mere motion. Men tænker også bare - hvad så når de har fanget dem alle?

Så kommer der nok en upgrade af en art :D Og ellers kan man jo træne dem og have kampe med andre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Camille ELSKER det. Måske især fordi det gør vi kommer ud og lege - inde i Odense er der pokestops på eller ved siden af de fleste legepladser.

Jeg har sjældent set så mange børn derinde... :)

Det er for sjov, men en rigtig sjov måde at komme ud på :) et dejligt afbræk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lvl 12 ;) Team Mystic..

Need I say more? :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lvl 12 ;) Team Mystic..

Need I say more? :P

Haha :D

 

Jeg er lige blevet lvl 10... dejligt man ikke er det eneste legebarn ;) (Team Valor, Alexanders valg, men jeg har nu ikke prøvet at battle)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi spiller det begge herhjemme, og jeg synes det er ret hyggeligt. Vi bor lige ved siden af et pokemon, som er en legeplads her, og der kommer flere gange dagligt teenagere cyklende til, i grupper, og spiller. Om aftenen er der tit en del fra området og sidder ved bænkene og snakker og hygger.

Jeg synes det er fedt at se så mange, der er ude og gå og især de store skolebørn, der måske ellers havde siddet hjemme hver for sig. Vi får også gået lidt mere end vi plejer, bare fordi det også er motiverende lige at gå den km ekstra for det skide æg :D

Karla synes det er fedt at fange "pokenow". Hun har dog en livlig fantasi, så vi har haft snakken om at de ikke er farlige.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åha havde selv overvejet at oprette en tråd om det ;-)

Jeg spiller og er lige blevet level 12 og synes simpelthen det er smadder sjovt og Mega god motivation til at få smidt de sidste kg jeg mangler på vægten ;-)

Min bror spiller også og det var ham der fik mig med på at prøve det af...

Ville dog ønske jeg havde mere tid til at komme ind til byen da der ikke er meget at komme efter herude hvor vi bor...

Men ja fedt spil Sys jeg ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lige startet i dag, så er lidt bagefter. M bad mig spille for ham mens vi kørte på ferie. Syntes egentlig det var dumt, men så blev jeg grebet af det :D

Der er ikke vildt mange derude hvor vi bor, så det går generelt ikke så hurtigt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nichlas spiller det og det giver ham en fed motivation for at gå nogle ture! Jeg er fan :wub aldrig har vi gået så meget sammen! Nichlas har tabt sig 3 kg på trods af at han jo arbejder ret meget og ikke har tid til at gå ture - den ene morgen kom han først hjem kl 06 selvom han havde fri kl 05 fordi han liiiige skulle fange nogle - så han cyklede i 45 minutter :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kasparr spiller det HELE tiden... Jeg har indtil videre nægtet, men tror jeg kommer til at overgive mig. Det er ligefra mon barndom, så jeg kan virkelig huske mange af dem og kan Pokemon sangen i hovedet :D haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ikke startet endnu. Har fået hentet appen og oprettet mig. Tænker jeg skal ud og gå og prøve om lidt.

Kan man battle mod andre pokemon nu? Det synes jeg man hørte at man ikke kunne i starten...

Og så håber jeg at det her er starten på en række nye appstore af den her art. Overvej lige Harry Potter go - ud at finde døssregalier og og have ttoldmandskampe mod andre spillere! Eller andre universet med samme princip!

Misforstå mig ikke - jeg elsker pokemon og så også serien. :) og jeg skal klart ud og prøve lige om snart. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ikke startet endnu. Har fået hentet appen og oprettet mig. Tænker jeg skal ud og gå og prøve om lidt.

Kan man battle mod andre pokemon nu? Det synes jeg man hørte at man ikke kunne i starten...

Og så håber jeg at det her er starten på en række nye appstore af den her art. Overvej lige Harry Potter go - ud at finde døssregalier og og have ttoldmandskampe mod andre spillere! Eller andre universet med samme princip!

Misforstå mig ikke - jeg elsker pokemon og så også serien. :) og jeg skal klart ud og prøve lige om snart. ;)

Åh gud jeg er så meget PÅ hvis de laver Harry Potter go!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh gud jeg er så meget PÅ hvis de laver Harry Potter go!

:ditto (!) :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ikke startet endnu. Har fået hentet appen og oprettet mig. Tænker jeg skal ud og gå og prøve om lidt.

Kan man battle mod andre pokemon nu? Det synes jeg man hørte at man ikke kunne i starten...

Og så håber jeg at det her er starten på en række nye appstore af den her art. Overvej lige Harry Potter go - ud at finde døssregalier og og have ttoldmandskampe mod andre spillere! Eller andre universet med samme princip!

Misforstå mig ikke - jeg elsker pokemon og så også serien. :) og jeg skal klart ud og prøve lige om snart. ;)

Der er mulighed! Men de skal nok holde sig fra "mario kart go" :D

Rusland har lavet noget lignende til turister, hvor man kan finde historiske personer ved mindesmærker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg fanget min første pokemon. Lige uden for min dør og så skulle vi køre så nåede ikke mere.

Der står at man skal til et pokestop og have flere balls. Koster de noget? (Tænker både virkelige penge eller måske point man optjener?)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg fanget min første pokemon. Lige uden for min dør og så skulle vi køre så nåede ikke mere.

Der står at man skal til et pokestop og have flere balls. Koster de noget? (Tænker både virkelige penge eller måske point man optjener?)

Nej, der følger altid en håndfuld ting med, når man bruger et pokestop. I starten er det typisk en 3-4 pokeballs og nogle gange et æg, hvor man skal gå 2,5 eller 10 km for at klække det. Senere bliver det potions, incense, razzberries, som man bruger, når man kæmper eller lokker pokemons til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh gud jeg er så meget PÅ hvis de laver Harry Potter go!

 

:ditto !  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå så kom sønneke lige "hjem" (godt timet, lige til spisetid :D ) og er sku blevet lvl 18 og har lige vundet et af de lokale gym's. Nu vil han lære mig at banke gyms gisp jeg ved ikke om jeg er klar til andet end at samle på pokemons.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg spiller også, jeg startede i søndags - jeg er i lvl 11, og på Team Mystic ;)

Min lillebror er gået totalt amok - han har gået mere end jeg nogensinde ville have troet at noget kunne få ham til og han får talt med så mange mennesker, selvom det ellers er ret grænseoverskridende for ham at tale med fremmede og generelt er det bare noget af det fedeste der er sket for ham længe :D og så er han i lvl 24 :p

Jeg har altid gået rimeligt meget, men får alligevel talt en del ekstra kilometer i disse dage - i dag har jeg gået 14 km f.eks. :) Og i søndags gik min mand og jeg 19 km, de fleste af dem var dog før jeg installerede spillet, så de talte desværre ikke for mig :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og jeg har sagt til min mand at hvis de laver Harry Potter Go, så skal de ikke regne med at se mig igen foreløbig :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har gået over 30 km indtil videre pga. Spillet så det er god motion...havde jeg mere tid var det nok blevet til mere ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lvl 12 ;) Team Mystic..

Need I say more? :P

Fuldstændig ditto :D

Level 12 Team Mystic

Der er desværre nada pokemons i vores by eller på mit arbejde, så vi fanger dem inde i Haderslev by, hvor der til gengæld vrimler med pokestops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg spiller også. Dog kun level 8 og team mystic

Der er ikke så mange herude på landet, så spiller kun når jeg kommer ind til byen og udklækker æg, når jeg går ture med barnevognen.

Fangede dog en Meowth ude på marken idag :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER