Marianne1983

Barselshotel

11 indlæg i dette emne

Nogle der kender Ditte el Charlotte fra barselshotellet i Gentofte? Vil bare høre hvordan de er

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har haft Ditte ude til at hjælpe med søvn. Hun er fantastisk :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blomst-etellerandet herindefra anbefaler barselshotellet varmt :)

Edit: blomst27 er det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er mig. Det er SÅ godt og alle pengene værd :) du kan skrive en pm hvis der er specifikt du vil vide :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft Ditte ude til at hjælpe med søvn. Hun er fantastisk :yay

Tak. Hvordan er hun som person?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blomst-etellerandet herindefra anbefaler barselshotellet varmt :)

Edit: blomst27 er det :)

Tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har svaret på din pm.

Du kan altid ringe derind og høre lidt mere, hvordan de arbejder og hvad de kan tilbyde jer, det er jo gratis og så kan du lige fornemme dem og vende det med manden derhjemme feks :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også haft Ditte til at hjælpe med søvn, hun var fantastisk! Hun hjalp med alt. Og var virkelig skarp på hvad problemerne var og en løsning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak. Hvordan er hun som person?

Skøn! Hun er ret direkte og lige ud af posen, men hun har et børnesyn, som jeg er meget enig i. Altså, at børn er kompetente mennesker. Bla anbefalede hun os at rose A fordi han sov. Feks ved at sige "det der kan du, fordi du sover godt"-agtigt. Min mand syntes, det var fjollet, men jeg har den samme tilgang som hende.

Hun var super til at se det store billede. Hun anbefalede os at gøre flaskerne tyndere, fordi A var en rigtig stor basse, og viste os øvelser, vi kunne lave med ham for at træne ham fysisk. Helt generelt var hun bare skøn, og jeg tøver ikke med at ringe igen ved næste barn, hvis det skulle blive aktuelt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som fru mor siger. Er hun bare super sød! Vi har en aftale herhjemme at næste barn, skal starte sit liv med et ophold derinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som fru mor siger. Er hun bare super sød! Vi har en aftale herhjemme at næste barn, skal starte sit liv med et ophold derinde :)

Åh det er så godt! Vi var der 2 døgn med vores andet barn lige efter fødslen og det var den bedste start for os alle sammen :)

Når vi får en 3' skal vi derhen igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER