Bambidk

Avs

8 indlæg i dette emne

Hejsa

Vil lige høre jer, om der er nogle af jer nybagt gravide som har murende og stikkende fornemmelse i underlivet. Jeg har den der følelse af at lige om lidt kommer min mens, og bliver en smule paranoid ved det.

Kh Bambidk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa

Vil lige høre jer, om der er nogle af jer nybagt gravide som har murende og stikkende fornemmelse i underlivet. Jeg har den der følelse af at lige om lidt kommer min mens, og bliver en smule paranoid ved det.

Kh Bambidk

 

Hej!

 

Nu har jeg termin i januar, men kender udmærket til den fornemmelse. Som en rigtig ond menstruation på vej!

Har haft den mange gange helt frem til omkring uge 12.

Nogle dage lå jeg nærmest bare krøllet sammen i sengen indtil det aftog :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej!

 

Nu har jeg termin i januar, men kender udmærket til den fornemmelse. Som en rigtig slem menstruation er lige omkring hjørnet!

Har haft den mange gange helt frem til omkring uge 12.

Nogle dage lå jeg nærmest bare krøllet sammen i sengen indtil det aftog :P

 

 

Aner ikke hvorfor jeg quotede mig selv? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt nok på besøg fra en anden terminsgruppe - men det er helt normalt.

Jeg har haft det alle gangene de første måneder. Det er bare livmoderen der arbejder. Om nogle uger så rammer du ligamentssmerterne. De føles sådan cirka som om du bliver skudt af en kraftig elastik og kommer ofte ved nys, hoste eller pludselige bevægelser hvor musklerne strækkes.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt nok på besøg fra en anden terminsgruppe - men det er helt normalt.

Jeg har haft det alle gangene de første måneder. Det er bare livmoderen der arbejder. Om nogle uger så rammer du ligamentssmerterne. De føles sådan cirka som om du bliver skudt af en kraftig elastik og kommer ofte ved nys, hoste eller pludselige bevægelser hvor musklerne strækkes.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Vil lige høre jer, om der er nogle af jer nybagt gravide som har murende og stikkende fornemmelse i underlivet. Jeg har den der følelse af at lige om lidt kommer min mens, og bliver en smule paranoid ved det.

Kh Bambidk

Jeg har også ret ondt. Lige nu så jeg ligger i fosterstilling på sengen. Håber det snart bliver bedre. Sjovt nok er det værst om aftenen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også ret ondt. Lige nu så jeg ligger i fosterstilling på sengen. Håber det snart bliver bedre. Sjovt nok er det værst om aftenen

Det er vel fordi man har været oppe og igang hele dagen.. :chin: Ligesom at man er ekstra oppustet om aftenen... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Vil lige høre jer, om der er nogle af jer nybagt gravide som har murende og stikkende fornemmelse i underlivet. Jeg har den der følelse af at lige om lidt kommer min mens, og bliver en smule paranoid ved det.

Kh Bambidk

 

Sådan har jeg også haft det de sidste par dage og har for en times tid siden lavet en svagt positiv test! Synes det lyder som om det er normalt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER