Ikra

Smalltalk - alt og intet...

337 indlæg i dette emne

Så mærkede manden et par små spark for første gang! :kuller Har jeres mænd mærket noget endnu? :) Ellers går det rigtig fint her :) Skal til jm for første gang i morgen.. Glæder mig selvom det mest lyder som om det er en samtale :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, her startede det jo tidligt, og manden har nærmest været med fra starten. Det er sådan en hyggelig stund, inden der bliver sagt godnat her :biglove

God tur til jordemoder i morgen, M.rose:)

 

Vi var til MD i dag, og baby var sund og rask med masser af liv. Vi venter en lillebror:kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

14 hours ago, Cand.mor said:

Ja, her startede det jo tidligt, og manden har nærmest været med fra starten. Det er sådan en hyggelig stund, inden der bliver sagt godnat her :biglove

God tur til jordemoder i morgen, M.rose:)

 

Vi var til MD i dag, og baby var sund og rask med masser af liv. Vi venter en lillebror:kuller

 

Hyggeligt manden har været med så tidligt :) Vi kunne også begge mærke den da vi skulle sove :7himmel (at jeg så blev holdt vågen af det snakker vi ikke om..)

Tak, det var et rigtig fint besøg selvom jeg vidste det meste :) Hun var heldigvis rigtig flink så glæder mig allerede til næste gang (har fået tid ved hende næste gang også) :)

 

Tillykke med den gode md og lillebror :loveshower Kan ikke lige huske om det er en pige eller dreng i har i forvejen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 26. okt. 2016 at 1:22 PM, M.Rose said:

 

Hyggeligt manden har været med så tidligt :) Vi kunne også begge mærke den da vi skulle sove :7himmel (at jeg så blev holdt vågen af det snakker vi ikke om..)

Tak, det var et rigtig fint besøg selvom jeg vidste det meste :) Hun var heldigvis rigtig flink så glæder mig allerede til næste gang (har fået tid ved hende næste gang også) :)

 

Tillykke med den gode md og lillebror :loveshower Kan ikke lige huske om det er en pige eller dreng i har i forvejen?

 

Det er så hyggeligt:kuller Dog ikke at blive holdt vågen. Jeg elsker at ligge på siden, og på et tidspunkt begynder de altså at sparke til madrassen:animated-kung-fu-panda-emoticon-3: 

Ja, det er ikke så spændende ved JM første gang, men dejligt, at hun er sød:)

 

Tak:kiss Vi har en dejlig dreng i forvejen, så jeg glæder mig helt vildt til at se dem sammen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 27/10/2016 at 4:12 PM, Cand.mor said:

 

Det er så hyggeligt:kuller Dog ikke at blive holdt vågen. Jeg elsker at ligge på siden, og på et tidspunkt begynder de altså at sparke til madrassen:animated-kung-fu-panda-emoticon-3: 

Ja, det er ikke så spændende ved JM første gang, men dejligt, at hun er sød:)

 

Tak:kiss Vi har en dejlig dreng i forvejen, så jeg glæder mig helt vildt til at se dem sammen.

 

Heh, sjovt de sparker i madrassen :) Det er rigtig dejligt hun er sød når det umiddelbart er hende jeg skal ind til hver gang :)

Kan godt forstå du glæder dig :) Det bliver skønt at se dem sammen :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg også været til en veloverstået md :) Hovedet lå lidt til den lille side så får tid til en ekstra scanning om en uges tid, men det er ikke noget bekymrende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 hours ago, M.Rose said:

Så har jeg også været til en veloverstået md :) Hovedet lå lidt til den lille side så får tid til en ekstra scanning om en uges tid, men det er ikke noget bekymrende :)

 

Skønt:) Jeg håber da ikke, at der er noget at komme efter ved næste scanning:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

45 minutes ago, Cand.mor said:

 

Skønt:) Jeg håber da ikke, at der er noget at komme efter ved næste scanning:kram2

Det regner vi ikke med at der er.. hverken jordemoder eller overlægen var bekymrede :) hun lagde meget vægt på at vi mest fik en ekstra scanning fordi hun havde fortalt at det var lidt lille så vi ikke går og spekulerer over det.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alt ser fint ud efter tlivækstscanningen i mandags så det er skønt :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 hours ago, M.Rose said:

Alt ser fint ud efter tlivækstscanningen i mandags så det er skønt :) 

 

Hvor er det bare dejligt at høre:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 16/11/2016 at 9:28 PM, Cand.mor said:

 

Hvor er det bare dejligt at høre:kram2

 

Det er så dejligt :) Var alligevel blevet ret bekymret.. Hvordan går det ellers ved dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 20. nov. 2016 at 8:16 PM, M.Rose said:

 

Det er så dejligt :) Var alligevel blevet ret bekymret.. Hvordan går det ellers ved dig?

 

Det kan jeg godt forstå. Tanken om 'hvad nu hvis ...':mellow: Så jeg er også lettet på dine vegne.

 

Det går godt. Jeg havde mange plukveer for en måneds tid siden, men de er forsvundet igen. Nu vokser maven bare rigtig godt, og vi har investeret i det første babykøb, nemlig en vugge. Vi har en slyngevugge fra sidst, som vi helt sikkert også kommer til at bruge, især når vi er ude, men det er rart at have en fast seng til den lille også.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER