Ikra

Smalltalk - alt og intet...

337 indlæg i dette emne

Jeg ved det godt men kan desværre ikke finde ud af at fjerne eller ændre den

 

Du sletter den inde under din profil (redigér og signatur). Bare marker tickeren, så kan du slette den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det syns jeg også jeg har kunnet i en uges tid nu :wub :kuller

Sikke en sød mand.. :wub

Jeg har også tid i august når de lukker op men jeg er der 10+0..!!!! Så er glad for den scanning jeg fik inden de gik på ferie.. :o

 

Det er altså lidt vildt :kuller

 

Det var så godt, at du fik den scanning. Det er et privilegium, vi har, når vi skal igennem så meget for at blive gravide :kram2

 

Jeg kunne egentlig godt vente til efter ferien, men min mand står fast. Vi er lige forbeholdne, når vi ikke har set liv, så hvis vi kan fjerne lidt af den, er det jo også pengene værd.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal snakke med min læge på mandag og hører hvad de siger og håber st jeg også får en hurtig scanning. Da min sidste gik til i 7+1 så krydser så meget finger for at den er her denne gang det er min andet barn men min kæreste første så han var så knust da vi troede at vi var noget til uge 11 meget hårdt slag

 

Har din læge en scanner i klinikken?

 

Det er hårdt at miste, og jeg forstår godt behovet for et kig ind i maven :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fåååårrrkk den maven kommer hastigt nu...! :blink ;)

Nogen der mærker madforandrinng eller har fået cravings.?

 

Jeg er jo overstimuleret, så min mave ligner en i 5. måned <_< Jeg er slank og spinkel af bygning, så det ligner utvivlsomt en gravid mave. Jeg gemmer mig lidt, for ikke at skulle komme i en situation, hvor jeg skal forklare. Nu har vi jo ferie, men ellers har min mand stået for at aflevere og hente i vuggestuen. Vil ikke skulle forklare en masse til pædagoger og forældre, der ønsker tillykke med væsken i bughulen  :D Om et par uger har det nok fortaget sig så meget, at jeg kan forsvare det med, at jeg bare hurtigt får mave  :rolleyes  

 

Og til det med maden. I hear you! Kunne spise hele tiden, og bliver dårlig, hvis jeg ikke får noget asap  :mam

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sig mig jeg synes allede mine bukser strammer her om aftenen :chin: Kan det passe eller lever man måske lidt for godt her i ferien :whistling :D

Måske begge dele men mine strammer altså også... :D

Og faktisk ikk kun om aftenen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er jo overstimuleret, så min mave ligner en i 5. måned <_< Jeg er slank og spinkel af bygning, så det ligner utvivlsomt en gravid mave. Jeg gemmer mig lidt, for ikke at skulle komme i en situation, hvor jeg skal forklare. Nu har vi jo ferie, men ellers har min mand stået for at aflevere og hente i vuggestuen. Vil ikke skulle forklare en masse til pædagoger og forældre, der ønsker tillykke med væsken i bughulen :D Om et par uger har det nok fortaget sig så meget, at jeg kan forsvare det med, at jeg bare hurtigt får mave :rolleyes

Og til det med maden. I hear you! Kunne spise hele tiden, og bliver dårlig, hvis jeg ikke får noget asap :mam

I HEAR You - det er noget møg med overstimulering... Kan jeg godt huske fra mig selv - det var VILDT :O

Vi er også på ferie så det er rart men "gruer" lidt for august - den første måned på arbejde efter ferien og er temmelig sikker på jeg IKKE kan skjule det... :huh

Også fordi jeg lige har tabt en del kilo så havde fået en flot flad mave og figur..

Ja hva pokker sker der lige for det :mam :mam

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har din læge en scanner i klinikken?

Det er hårdt at miste, og jeg forstår godt behovet for et kig ind i maven :gravid

Nej desværre ikke men efter mit sidste tab har jeg fået lovning på at komme til trykhedsscanning så lige har min læge ferie så må ventet til mandag og så få en tid og så skal vi snakke om vores forløb

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har din læge en scanner i klinikken?

Det er hårdt at miste, og jeg forstår godt behovet for et kig ind i maven :gravid

Nej desværre ikke men efter mit sidste tab har jeg fået lovning på at komme til trykhedsscanning så lige har min læge ferie så må ventet til mandag og så få en tid og så skal vi snakke om vores forløb og hvad der skal ske

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I HEAR You - det er noget møg med overstimulering... Kan jeg godt huske fra mig selv - det var VILDT :o

Vi er også på ferie så det er rart men "gruer" lidt for august - den første måned på arbejde efter ferien og er temmelig sikker på jeg IKKE kan skjule det... :huh

Også fordi jeg lige har tabt en del kilo så havde fået en flot flad mave og figur..

Ja hva pokker sker der lige for det :mam :mam

 

Åh har du også prøvet det? :( Kan du huske, hvor længe det stod på? Jeg synes, det går laaangsomt.

 

Jeg tænker løst tøj. Store skjorter er gode. Jeg har da formået at skjule det for nogle enkelte venner og familie på den konto. Ellers er der jo ikke noget at gøre ved det. Er du tæt med dine kolleger?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du sletter den inde under din profil (redigér og signatur). Bare marker tickeren, så kan du slette den :)

Tak det skal være fra en com ikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej desværre ikke men efter mit sidste tab har jeg fået lovning på at komme til trykhedsscanning så lige har min læge ferie så må ventet til mandag og så få en tid og så skal vi snakke om vores forløb og hvad der skal ske

 

Det lyder rigtig godt! De plejer ellers at være ret nærige med de henvisninger. 

 

Jeg håber, I får lavet en god plan :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak det skal være fra en com ikke

 

Jeg ved ikke, om det kan gøres fra telefonen, men fra computeren er det ret nemt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke, om det kan gøres fra telefonen, men fra computeren er det ret nemt.

Nu er den fjernet men jeg har prøvet at lave en ny men den gider ikke at vise 2017 hvordan har i gjort

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder rigtig godt! De plejer ellers at være ret nærige med de henvisninger. 

 

Jeg håber, I får lavet en god plan :)

Jeg bedte om en sidst og fik et nej selvom jeg havde haft en Gul men dagen efter jeg havde været til læge gik fosteret til så har gået og troede at jeg var gravid i et helt md og det var hårdt så denne gang ville de ikke lade mig gå så længe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er den fjernet men jeg har prøvet at lave en ny men den gider ikke at vise 2017 hvordan har i gjort

 

Det havde jeg også problemer med, men så googlede jeg terminsdatoen (noget a la 'pregnancy ticker' og så dato), og så linkede siden til tickeren. Jeg håber, at det giver mening :)

 

Godt at din læge lytter  :super Det bliver spændende, hvornår du får en tid til scanning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh har du også prøvet det? :( Kan du huske, hvor længe det stod på? Jeg synes, det går laaangsomt.

Jeg tænker løst tøj. Store skjorter er gode. Jeg har da formået at skjule det for nogle enkelte venner og familie på den konto. Ellers er der jo ikke noget at gøre ved det. Er du tæt med dine kolleger?

Ja med vores engledatter opdagede vi graviditeten pga overstimulering...

Jeg var indlagt et par dage og fik tømt væske 3 gange.. Opdagede det den 18/12 hvor min mave havde været stor i et par dage.. Mener den var stor hvertfald over jul og nytår.. Og hoppede i ventetøj i uge 5 mener jeg.. Købte det mellem jul og nytår.. Men jeg havde fokus på at få masser af proteiner..! De der drikke og kød i lange baner.. Det hjalp...

Hmm bare fordi jeg har tabt mig så meget så er bange for det vækker mistanke hvis jeg går i så løst tøj...

Ja har kun 2 jeg arbejder med til hverdag og de ved det...

Men er på plejehjem så der er en del beboere og andet personale som ikk ved det... Og ikk skal vide det før efter NF...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det havde jeg også problemer med, men så googlede jeg terminsdatoen (noget a la 'pregnancy ticker' og så dato), og så linkede siden til tickeren. Jeg håber, at det giver mening :)

 

Godt at din læge lytter  :super Det bliver spændende, hvornår du får en tid til scanning.

Ja det glæder jeg mig også til har mange tanker og er vildt nervøs

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja med vores engledatter opdagede vi graviditeten pga overstimulering...

Jeg var indlagt et par dage og fik tømt væske 3 gange.. Opdagede det den 18/12 hvor min mave havde været stor i et par dage.. Mener den var stor hvertfald over jul og nytår.. Og hoppede i ventetøj i uge 5 mener jeg.. Købte det mellem jul og nytår.. Men jeg havde fokus på at få masser af proteiner..! De der drikke og kød i lange baner.. Det hjalp...

Hmm bare fordi jeg har tabt mig så meget så er bange for det vækker mistanke hvis jeg går i så løst tøj...

Ja har kun 2 jeg arbejder med til hverdag og de ved det...

Men er på plejehjem så der er en del beboere og andet personale som ikk ved det... Og ikk skal vide det før efter NF...

 

Det lyder meget ens. Her var det bare en hel uge, jeg var indlagt  :( Jeg prøver med væske og proteiner, men de der drikke :puke

 

Det kommer selvfølgelig også an på, hvad man plejer at gå i, men hvis de kan finde på at spørge, må du jo bare give tøjet skylden for at se stor ud (noget i stil med 'jeg trængte til at prøve noget nyt, men det er vist ikke lykkedes så godt')  :D Nogle lurer den hurtigt, uanset hvor meget man forsøger at skjule det :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder meget ens. Her var det bare en hel uge, jeg var indlagt :( Jeg prøver med væske og proteiner, men de der drikke :puke

Det kommer selvfølgelig også an på, hvad man plejer at gå i, men hvis de kan finde på at spørge, må du jo bare give tøjet skylden for at se stor ud (noget i stil med 'jeg trængte til at prøve noget nyt, men det er vist ikke lykkedes så godt') :D Nogle lurer den hurtigt, uanset hvor meget man forsøger at skjule det :rolleyes

Ja.. :( jeg drak koldt vand bagefter for at mindske det :puke

Ja det var en god ide... :)

Det er også kun nogle uger så håber det går...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis der er nogle der vil i en termins gruppe for marts så find mig på fb under Dina Kristensen har et billede af mig selv og så et billede at min datter der er mulat som coverbillede tilføje mig som ven og sletter dig bagefter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg venter lige lidt - som minimum til efter NF... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også gerne vente lidt, men god idé :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der har været bomstille i maven de sidste dage. Ikke et eneste niv eller svag murren, så det eneste jeg mærker, er ekstra sult. Jeg savner lidt at føle, der bliver arbejdet :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg venter også lige en måned eller to... Jeg tør ikke helt tro på det endnu og forventer stadig begyndende mens hver gang jeg er på toilet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der har været bomstille i maven de sidste dage. Ikke et eneste niv eller svag murren, så det eneste jeg mærker, er ekstra sult. Jeg savner lidt at føle, der bliver arbejdet :unsure

Jeg savner at føle ingenting. Frygter mens er på vej... gid vi kunne bytte

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER