britsen914

Hvordan har vi det...?

2 indlæg i dette emne

Heeeeeeeeeeeeej piger!

 

Nå nu er vores bette pus jo allerede (Jajajaja, jeg tager "sorgerne" på forskud...) Jo allerede snart 1 år! :bye :loveshower

 

Hvordan går det jer???

 

Her går det jo skønt - jeg vil vove og påstå at vi nok har fået den nemmeste datter... haha... Hun græder (næsten) aldrig og er bare så glad, så smilende og griner det meste af døgnet...

 

Hun er jo 8½ måned nu, og kravler MEGET snart, spiser jo det samme som alle os andre, og skal snart starte i dagpleje.. :bye :boo

Er dog overbevist om at det bliver hårdest for moderen... :lol 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her går det også fint. Vi mærker springene hos lillemanden, men han er generelt et nemt barn.

Vi har nu haft ham i vuggestue i 2 måneder (2 måneder!!!), og det har givet ham så meget. Han er lige ved og næsten ift. at kravle.

Vi har ikke helt kunne slippe flaskerne til ham endnu. Så han får stadig 2-3 stykker i døgnet, da hans mave ellers bliver hård. Dette selv om det ikke er vildt fiberrig kost han får hele tiden.

Han vil rigtig gerne styrer måltiderne selv (til frustration hos moren), specielt om morgenen inden vi skal afsted :lol

 

Vi er nu begyndt at køre ham til og fra vuggestuen 2 min. væk i cykelstol, da han er en lang og robust herrer (10,6 kg og 77 cm lang!). Dette blev målt ved det sidste besøg fra sundhedsplejersken den 11 juli.

Og det har gjort afleveringen så meget lettere.

 

Nu står den på 3 ugers sommerferie og vi glæder os til at bade og hygge med ham.

 

Ellers er vi så småt begyndt at tale om nr. 2

Jeg har fået taget blodprøver i går, da vi desværre ikke kan selv. Dette for at se om der er flere æg tilbage i min gamle krop :D

Så nu afventer vi svar på, om vi skal lave opstart sidst august.

 

Håber at I alle nyder sommeren

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER