pjevser79

Så er vi igang

3 indlæg i dette emne

Nu er vi da 3 i denne termins gruppe det er da en god start.

Jeg har været i den situation at jeg allerede været tvunget til at sige det på mit arbejde da jeg arbejder som pædagog og selvfølgelig har vi da fået lusssingesyge.

Så jeg har måtte sygemelde mig da jeg ikke kan huske om jeg har haft det. Og selvfølgelig har min læge ferie og den læge jeg har vil ikke tage en prøve da man får en i uge 8 men nu er jeg jo kun 4 +3 Ca så lang vej i nu.

Men min egen læge kommer på mandag så må ringe til dem og få en tid og se hvad de siger.

Ville bare gerne have ventet med at bringe arbejdet ind i det da min sidste graviditet endte i en MA og en uge efter en udskrabning ikke særlig sjovt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu er vi da 3 i denne termins gruppe det er da en god start.

Jeg har været i den situation at jeg allerede været tvunget til at sige det på mit arbejde da jeg arbejder som pædagog og selvfølgelig har vi da fået lusssingesyge.

Så jeg har måtte sygemelde mig da jeg ikke kan huske om jeg har haft det. Og selvfølgelig har min læge ferie og den læge jeg har vil ikke tage en prøve da man får en i uge 8 men nu er jeg jo kun 4 +3 Ca så lang vej i nu.

Men min egen læge kommer på mandag så må ringe til dem og få en tid og se hvad de siger.

Ville bare gerne have ventet med at bringe arbejdet ind i det da min sidste graviditet endte i en MA og en uge efter en udskrabning ikke særlig sjovt.

Ej det var ikk særlig sjovt sidst..

Det sker selvfølgelig ikk igen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er da glad for at det har virkede for jer med behandling så skønt. Her er det helt normalt selvom jeg ikke burde Pga endometriosis overvægt men vi trodser alt og kæmper håber virkelig at den bliver denne gang. Men nu ved hele huset det da jeg har mødt nogle kollegaer og de var begyndt at lave historier så dem blev vi nød til at mane i jorden. Øvøv håbede virkelig at jeg kunne ventet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER